Angriber Boost 300 procent

Thomas.M

Medlem
hvordan virker egentlig Angriber Boost 300 procent..? hver gang jeg bruger den, virker det bare som om at systemet matcher den... kan den kun bruges PVP..??

mvh
Thomas
 

Thomas.M

Medlem
ahh er du nu sikker,,,?? hvis jeg nu har 1000 i angreb og bruger den.. burde jeg have 4000.. der burde jeg pløje igennem kampe i KS.. men det virker
som om at min nedslidning bare følger normalt mønster..
 

Thomas.M

Medlem
Ahh har fundet ud af hvad i gør.. i forveksler procent med point kan i ikke lade være med det... hvis jeg har 1000 procent i angreb.. så vælger jeg at bruge 300 procent boost,, så har jeg 1300.. det er ikke sådan man regner i procenter.. så stop det..... Det svarer til at i har 200kroner i timen og chefen siger i får
5 procent.. og chefen mener det er 5 kr...... kommer aldrig til bruge boost i kroen mere..
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Dine procenter lægges sammen. De ganges ikke op. Sådan fungere alle boost flasker og har altid gjort det
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er ikke et spørgsmål om procent regning men om virkemåde. Boost flaskerne giver et angrebsboost svarende til det som står og lægges til de andre angrebsbonuser. Hvis du har en bygning som giver 15% og en anden som giver 15% får du jo heller ikke +15% oveni bygning nr 2 boost.

Alle dine boost lægges sammen og udgør din aktuelle boost
 
Top