Søgeresultater

  1. Dette spil--

    Hej Jeg spiller andre spil på nettet.. hvorfor er dette spil så dårligt for medlemmer at kunne hjælpe andre medlemmer..?? At kunne hjælpe hinanden.. skaber sammenhold og lyst til at spille.. dette spil suger alt lysten ud af en.. Thomas
  2. Bygninger.

    Hej, kan i ikke snart gøre noget.. med forholdene i klanerne... vi er rigtig mange som gerne vil hjælpe nye spillerer, som kan holde dem i spillet. kan i ikke lave klanhandler med bygninger.. det kan sagtens være med, at bygningen bliver nedgraderet til deres niveau.. og vi kan hjælpe med...
  3. KS chat..

    Hej hvorfor kan vi ikke få en chat box mellem de klaner som kæmper mod hinanden i KS...
  4. Angriber Boost 300 procent

    hvordan virker egentlig Angriber Boost 300 procent..? hver gang jeg bruger den, virker det bare som om at systemet matcher den... kan den kun bruges PVP..?? mvh Thomas
  5. begivenhed..

    nevermind ser ud til der er en general fejl..
  6. Klaner..

    Hej er det ikke snart tid til at få forbedret klan handler..? evt bygninger,tropper og BP... Måske et handels system så innogames tager en bid.... kan bare se at der er mange nye spillere der giver op, fordi det bare tager så meget tid at komme vider.. -Thomas
  7. foretrukne enheder.

    Hej kan i ikke ´lave en mulighed så man kun ser foretrukne enheder i sin Hærstyring... /Thomas
  8. opsamlinger..

    Kan i ikke kikke lidt på tiden for indsamlinger.. 8 til 24 timer er måske lige voldsomt.... nok fjern 5 til 15 min....
  9. forhandlings farver

    Hej, Nu har jeg længe spekuleret hvad de farver betyder når man forhandler.. der er rød og gul..?? /Thomas
  10. bygninger

    Hej,, kan i ikke lave det sådan at bygnings størrelse også bliver vist når man klikker på den... mvh Thomas
  11. Tropper

    Hej, Kan i ikke lave 2 iconer for tropper: 1 for de raske tropper med et tal med hvor mange friske der er, 2 når så de bliver såret ryger de i en medical icon, evt også antal. så man slipper for at sidde at scrolle som en i helvedet.. /Thomas
  12. Særlige varer..?

    Hvad er egentlig meningen med promentium og orikalium.. på længerer sigt... ? har i tænkt jer at gøre dem nyttebart, efter man er kommet igennem de tidsaldre..?
  13. Testamente..

    Hejsa, Ja det lyder lidt voldsomt.. men bare rolig.. Men vil det være muligt at få indført et slags testamente som bliver automatisk udført efter en vis tid hvor man ikke har været aktivt.. For eksempel at rettigheder bliver overført til andre og ens varer bliver overført til klanens...
  14. Spiller bonus,,

    Hej, Hvorfor kan i ikke acceptere, at når man klikker på krydset på jeres tilbud,, så forsvinder tilbuddet, og lægger sig i baggrunden... er død træt af skulle klikke på det skide 50 gange,, før det forsvinder.. jeg skal nok vælge om jeg vil købe diamanter.. Tak for tilbuddet.. men det er så...
  15. Auktions huset..

    Hejsa, Er jeg..? den eneste der ikke gider, at sidde og overbyde en anden , og syntes det er spild af tid.. `? man kan selvfølgelig overbyde så man er sikker.. men det er jo ikke, fordi, der bare kommer den bygning !... eller opgraderingssæt man bare skal bruge..
  16. Ks log.

    Hej, Kan vi ikke få en log på tværs af klaner i KS.. så man slipper for at diskuter hvem angreb hvem først..? /Thomas
  17. Piratskjulested,,

    Hej hvorfor står piratskjulestedet som om der mangler et niveau på level 9..? ser ud som der er mange bygninger der mangler et ekstra niveau.. er der noget vi kan forvente der kan ske eller hvad..? ser er at nogle ikke har det.. er de så makset ud..?
  18. Godt gået..

    Det ser ud til at der er blevet åbnet mere plads på kortet... trængte også til det.....
  19. Naboer

    Hej, Hvad betyder det at naboer har en Guldramme omkring sig..? har de aktiveret Forge plus.. Thomas
  20. Flyvende Ø.

    Hvorfor skriver i ikke.. at man åbenbart ikke får noget ud af den, i de laverer liggende aldre.. Thomas
Top