Søgeresultater

  1. KI dekorationer

    Er det med vilje, eller en fejl, at dekorationers negative motivation tæller fra det øjeblik man starter byggeri? Mens den positive man får fra kulturbygninger først tæller når bygningen er færdig.
  2. Forsvarende hær i KS?

    Kan se der i spillet er dukket noget nyt op. Bygninger og boost flasker, som giver “blå” boost til forsvarende hær i KS. Har man en forsvarende hær i KS? Troede det var rent angreb..
  3. Stadig MANGE oversættelsesfejl i Rival

    Hvis du mener at udviklere af et produkt ikke skal sigte højere for kvalitet og service, end hvad der er smertegrænsen for klager...
  4. Rivalens ordlyd volapyk

    Tjocker. At Forum ikke er særligt aktivt, ændrer ikke på at det er ringe.. Jeg ved hvor mange der havde problemer med at forstå opgaverne, ud fra de tråde der var i mine klaner, på samtlige servere hvor jeg er aktiv. Havde selv nok opsparet energi i event, til at jeg kunne forsøge mig frem. Det...
  5. Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Kunne ønske at man, f.eks via klan ranglisten, kunne besøge andre klanmedlemmers kvanteby. For på den måde at kunne få inspiration til prioritering og layout.
  6. Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Useriøst at det ikke starter til annonceret tid.
  7. Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Hvis man skifter klan, kan man så deltage når næste invasion starter, eller skal man vente til nyt mesterskab?
  8. KI. Nedtælling til på torsdag?

    Hvorfor er der en tæller på kortet der tæller ned til at KI skulle slutte torsdag? (7dage) Hvor vi vælger sværhedsgrad er der en tæller der tæller ned på de 11 dage, som er oplyst her på Forum.
  9. Kvante-invasion

    Ok. Det ok. Det lyder vildt.
  10. Forsvarshær fylder i hær-menu.

    Kunne man lave en ændring så den hær man sætter til forsvar af by, ikke længere vil fylde det meste af ens hær-menu? Lidt på samme måde som den hær man sætter til arenaen.
  11. Feedback og spørgsmål til version 1.275

    Er det rigtigt forstået, at hvis man er i en klan der ikke kan være med i toppen af diamantligaen. Så er den nu ligegyldig at deltage i?? Hvordan kan det være en positiv udvikling???
  12. Bedre mulighed for ar slette hærenheder

    Det kan godt blive uoverskueligt med mange forældede enheder. Og et stort projekt at slette dem enkeltvis. Kan man forslå en mulighed for at kunne slette alle af en type?
  13. Version 1.271

    Sikke noget rod med den nye opstilling. Man mister totalt overblik.
  14. Varer til klanen

    På oversigt over hvad Ark, Obs etc. Giver til skattekammer, er det først når man læser detaljerne, at det fremgår at f.eks 200 varer er lig med 200 af hver varer fra ens tidsalder. Er de på samme måde med f.eks en æresstatue, at en i level 8 giver 80 af hver, eller er det 80 total?
  15. Prioritet af polering/motivation

    Nu er mit indlæg postet her i feedback og ideer. Er det et forslag til ændring du vil viderebringe? Det ødelægger konceptet med eventbygninger der producerer små boostbygninger.
  16. Prioritet af polering/motivation

    Nu er jeg gået flere tidsaldre frem. vitalitetstræ, tålmodighedstræ etc. bliver stadig konsekvent motiveret før opdaterede “store” eventbygninger.
  17. Prioritet af polering/motivation

    Jeg har opdaget at 1x1 bygningerne, vi har fået tilføret i de sidste events, bliver prioriteret højere end gode eventbygninger når der bliver motiveret/poleret. Det er lidt surt at bygninger som vicekongen, bjergreservat, fiorelandsby osv. er lavere prioriteret end f.eks et vitalitetstræ. Er...
  18. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    De nye tiltag med reklamer har ødelagt spillet. Det var hyggeligt så længe det varede. Også selvom det nåede at koste lidt, frivillige, indkøb af diamanter undervejs. Det bliver et farvel fra mig.
Top