Ændringer til Diamant pakkerne

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter ændringerne i pakkerne her

newlogo1.png

Kære konger og Dronninger,

Vi vurdere løbende de pakker som vi tilbyder i vores butik (både på mobil og på browser) og tager beslutninger om det er nødvendigt med ændringer baseret på de nuværende markeds og valuta situationer.

Efter en omhyggelig gennemgang af de pakker vi tilbyder har vi besluttet at justere indholdet af nogle af dem.

Vi vil derfor gerne informere jer om ændringer af de pakker til 79, 159 og 389 kr. både i vores mobil og browser butik som vil træde i kraft 23. maj 2019:
  • Antallet af diamanter i pakken til 79 kr. reduceres med 4%, men prisen på 79 kr. forbliver den samme.
  • Antallet af diamanter i pakken til 159 kr. reduceres med 15%, prisen på 159 kr. forbliver den samme.
  • Antallet af diamanter i pakken til 389 kr reduceres med 17%, prisen på 389 kr. forbliver den samme.
Bemærk venligst, at antallet af Diamanter af disse pakker i de mobile forretninger også bliver justeret. Ingen af de andre pakker hverken i de mobile eller browser butikken vil blive påvirket af ændringerne, da både mængden af diamanter og den faktiske pris vil forblive den samme. Det er også vigtigt at bemærke, at vores priser (med meget få regionale undtagelser) ikke er ændret siden slutningen af april 2017.

De ovenfor beskrevne ændringer vil træde i kraft den 23. maj, 2019. Indtil da kan I stadig købe pakker med det nuværende antal diamanter både i browser og i de mobile forretninger.

Vi ved at ændringer som disse aldrig er populære, men de er desværre nødvendige for at sikre at de pakker som vi tilbyder forbliver balanceret i forhold til hinanden.

Sørg venligst for at holde alle spørgsmål om denne ændring i vores diskussionstråd her

Tak for jeres forståelse og fordi at I spiller Forge of Empires.

Venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har længe undret mig over, hvorfor Mobile brugere fik færre diamanter for deres penge. Havde dog set bedre ud at give dem samme antal diamanter som PC brugerne
 

sigenstroem

Medlem
Jeg har længe undret mig over, hvorfor Mobile brugere fik færre diamanter for deres penge. Havde dog set bedre ud at give dem samme antal diamanter som PC brugerne
Det er fordi de pakker du køber via app'en køber du af Google, de giver mindre diamanter for at tjene på det.
 
Top