Økopark bliver ikke poleret?

DeletedUser1429

Guest
Hej!
Nu har jeg og min søster flere gange oplevet, at der står, at ALT i vores by er motiveret og poleret... Men hvor minimum én økopark ikke er poleret, selvom man som besøgende ikke kan gøre noget?

Er det et problem I er bekendt med? :)
 

DeletedUser1655

Guest
Har set noget lignende her til morgen, har ca. 15 upolerede bygninger, men alligevel er der nogen der kort forinden har brugt støttefunktion forgæves - det er seæfølgelig muligt at alle disse 15 bygninger er "løbet ud" indenfor ½ time (fra sidste forgæves støt, til jeg fik checket begivenhedshistorikken) - men det virker usandsynligt - se udklip.POfejl.JPG
 

DeletedUser1655

Guest
... fortsat fra mit tidligere indlæg - har checket min golfbane, som blev poleret i går 13:46 - det er vist 11 timer en polering varer, så den er løbet ud kl. 00:46, den er ikke poleret endnu, og der er 3 der burde kunne have gjort det jf. listen ovenforpofejl2.JPG
 

DeletedUser1655

Guest
...rettelse, en polering varer 12 timer, ikke 11 - men det ændrer ikke noget - fejlen er stadigvæk dokumenteret
 

DeletedUser1655

Guest
og endelig blev min golfbane poleret..:) - så nu kan der vist ikke vedhæftes mere dokumentation (..og jeg har kun én golfbane)pofejl4.JPG
 
Top