Ønske om forbedring af gevinster i KE

DeletedUser1882

Guest
Nu har jeg det sidste år deltaget i KE og bakket min klan op i at blive nr 1 hver gang men for at være ærlig så syntes jeg at gevinsterne i KE er for tamme.
Den ældstes ansigt
Solgudens port
Rituel flamme
Sejrstårn
Er ikke den plads værd de står på og bestemt ikke noget jeg gider at samle på mit forslag er at de fjernes eller ihvertfald mindskes betydeligt i forekomst. Jeg er begyndt at slette dem i mit lager for jeg bruger dem aldrig.
Massemotiverings sæt
Motiverings sæt
Hvad pokker skal vi bruge dem til?? Hvis du støtter mig støtter jeg dig!!!
Læg bygning på lager
Ja den er god at have nogle stykker af når man skal bygge om i byen, men at den ligger som hovedpræmie ved afslutning af KE er til grin det er den slet ikke værd.

Det jeg kunne tænke mig at få mere af er
Opgraderingssæt
Renoveringssæt
Forge points (og gerne i pakker i stedet for på fp linien)
Mønt
forsyninger
Varer
Terresselandbrug
Helligt himmelur

og så ville det være fedt hvis man kunne vinde mange flere medaljer end man kan, medaljer er svære at få fat i og når udvidelserne bliver dyre så er det en kamp at få plads i byen hvis det da overhoved kan lykkes.
Det ville også være fedt hvis der ind i mellem var en by udvidelse som hovedpræmie på lvl 4 dem kan man aldrig få nok af.

Dog skal i have ros for forekomsten af diamant præmier de dropper faktisk rigtig godt.

Det skal lige siges at jeg ikke har taget relikvie gevinster i betragtning der er kun tale om gevinsterne for selve kampene. Men selvfølgelig er min holdning det samme til gevinsterne der.

I min klan har vi som sagt forsøgt at blive nr 1 hver gang det er dog glippet en enkelt gang over det sidste år. Vi deltager flittigt i KE alle sammen og gør virkelig en indsats for at vinde. Så syntes jeg også at i skal gøre en indsats med gevinsterne.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Mirale.

KE har aldrig været et spørgsmål om at vinde flere præmier. det er et bonus som er indført . En Bonus som også tilfører Klaner ekstra point på Klan niveau.
KE er indført som et ekstra alternativ for dem som finder det svært at få tid til KvK, da det oftets kræver en koordineret indsats.

Dit forslag om at få ændret præmierne vil jeg dog indsende til spiludviklere.
Udvidelse kommer næppe som belønning i KE, kan jeg så tilføje. Men stadig som en del af nye tidaldre.

Mvh.
Fugazi.
 
Top