10 vognhjul

DeletedUser915

Guest
Jeg har en karetmager, hvor man producerer eksempelvis 1 vognhjul på 1 time. Nu har jeg opgaven producér 10 vognhjul i samme slags bygning, men efter at have fremstillet flere vognhjul, viser opgaven stadig ingen fremskridt. Hvad gør jeg, eller hvad gør jeg forkert?
Jeg bruger imac, hvis det skulle have nogen betydning.

Venlig hilsen
Jens
 

DeletedUser12

Guest
Venligst skriv til support ved at højreklikke i spillet og vælge support i fanen der kommer frem herved. Der kan vi bedre hjælpe dig fra vores værktøjer.
 
Er det ikke i bødkerværksteddet de 10 vognhjul skal produceres, mener vi har haft ´den problematik oppe før, karetmageren er jo en bygning som skal købet for diamanter, der plejer da ikke at være opgaver til dem eller tager jeg fejl?
 

DeletedUser12

Guest
Den kan i følge hjælp teksten færdiggøres begge steder da du kan producere vognhjul begge steder. Så den burde virke også ved at lave den i diamantbygningen. Ellers ville hjælp teksten være forkert.
 
jeg tror det er hjælpeteksten som er forkert, eller benævnelsen på den type jul der laves hos karetmageren som er forkert, det var den konklusion vi kom frem til før jul.
 

DeletedUser

Guest
Det var en oversætningsfejl da det er de 15 minutters produktioner og ikke den 1 times. Det bliver rettet med næste opdatering, og tak for jeres feedback om det. :)
 
Top