2018 FoE Pokalturneringen

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter pokalturneringen her:

soccer_logo.png

Få energidrikke når I løser opgaver, brug dem til skyde bolden ned af banen, score mål og få fantastiske præmier!


Tiden er kommet! I vil endnu engang være vært for den vigtigste tournering i Forge of Empires. Denne storslåede sportsbegivenhed begynder på torsdag (den 14. juni)! Dygtige fodboldspillere ankommer til jeres byer for at deltage i pokaltourneringen! Hep på jeres bys hold og hjælp træneren med at føre holdet til sejr ved at vælge den mest effektive måde at føre bolden ned af banen på!

soccer_separator.png

Se videoen hvor vores spildesignere forklarer alt om begivenheden:

husk at I kan slå undertekster til!

soccer_separator.png

Som I måske har hørt i videoen, så kommer begivenheden med nogle fantastiske nye præmier! Vi har også nogle gamle præmier fra tidligere begivenheder, men dem kender I allerede, så lad os se nærmere på de nye.
Først den vigtigste:



soccer_tholosupgradepath.png

Gudebillede Tholos
4x4
Gudebillede Tholos er en særlig opgraderbar bygning. Når I har fået den på niveau 1 (forvent den i en af de første opgaver) vil I have muligheden for at opgradere den 9 gange! For a kunne gøre dette skal i løse opgaver i opgaverækken og få opgraderingssæt. I kan også få disse som målpræmier. Brug disse på jeres eksisterende Gudebillede Tholos så den bliver opgraderet.
Den lille ønskebrønd er en helt anden historie - Ved at bruge ønskebrøndskrympesættet på en af jeres eksisterende ønskebrønde, kan I gøre den mindre samtidig med at den bibeholder sin fulde funktionalitet og alle dens værdier!

soccer_littlewishingwell.png

Den Lille ønskebrønd har præcis de samme værdier som den almindelige ønskebrønd men er mindre (2x3)! Den eneste måde at få den er ved at krympe en (eller flere) eksisterende ønskebrønde med et ønskebrøndskrympesæt.
soccer_wishingshrink2.png
Ønskebrøndskrympesættet kan fås som målpræmie, og andre steder i forbindelse med begivenheden.
og lad os derudover lige se på de 2 andre særlige bygninger i kan få i denne begivenhed:

soccer_ornatebaths.png

Dekoreret badehus
3x4 - Kultur bygning
Giver glæde og øger forsyningsproduktionen (fra 5% in Bronze Alderen til 10% i Oceanic Fremtid).
soccer_contestantsestate.png

Spillerpalæ
2x3 - beboelsesbygning
Producere mønter og giver 3% angrebsbonus. Giver derudover medaljer når den er motiveret.


soccer_separator.png

Pokalturneringen i Forge of Empires slutter den 16. juli.

Som altid er jeres feedback vigtigt for os, så glem ikke at kommenter her!
Vi håber at I vil nyde vores nye begivenhed!

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

nittenisback

Nyt medlem
is there a day to get the fastest to gps i, should you use the lowest cost of energy drink, or?
I just want to fully upgrade it, and maybe be able to get 2 :)
 

FrankieDK

Nyt medlem
POKALTURNERING, Hvornår kan vi så vinde pokaler?
Det hedder altså FODBOLDTURNERING eller LÆSKEDRIKTURNERING.
 

Gnavpotten

Medlem
Kan I fra officiel side bekræfte eller afkræfte om man kan vinde opgraderingskit til Tholos i de daglige eller det kun er ved at score mål. Rygtet siger nemlig at de ikke kommer via de daglige opgaver denne gang.
 
Senest redigeret:

Hyne68

Aktivt medlem
Kan I fra officiel side bekræfte eller afkræfte om man kan vinde opgraderingskit til Tholos i de daglige eller det kun er ved at score mål. Rygtet siger nemlig at de ikke kommer via de daglige opgaver denne gang.

http://prntscr.com/jz4msy

Spørgsmålet og svaret er fra Beta test-serveren, så som det er angivet i svaret, så er det omtrent politik ikke at afsløre hvad der er daglig tilbud og hvornår. Så dette er nok det nærmeste du kommer en officiel, i dette tilfælde, afkræftelse.
 

Gnavpotten

Medlem
http://prntscr.com/jz4msy

Spørgsmålet og svaret er fra Beta test-serveren, så som det er angivet i svaret, så er det omtrent politik ikke at afsløre hvad der er daglig tilbud og hvornår. Så dette er nok det nærmeste du kommer en officiel, i dette tilfælde, afkræftelse.

Ja. Det svar fra Beta er desværre kendt. Men det kunne være dejligt hvis man kunne få noget officielt at vide. Jeg tror der er mange der ved at de aldrig vil score nok mål til at få 9 opgraderinger. Det er umuligt at nå uden at bruge en masse diamanter
 

Hyne68

Aktivt medlem
Ja. Det svar fra Beta er desværre kendt. Men det kunne være dejligt hvis man kunne få noget officielt at vide. Jeg tror der er mange der ved at de aldrig vil score nok mål til at få 9 opgraderinger. Det er umuligt at nå uden at bruge en masse diamanter

Nu er eventet netop i dag færdig på Beta, og jeg har brugt ca. 4500 dia for at sikre mig en lvl 10 Tholos. De sidste 1600 dia er dog brugt idag for at sikre mig, at jeg forblev i Sølv-ligaen, hvor jeg lå og kunne risikere at blive rykket ned i Bronze, og dermed misse den sidste opgradering. Havde muligvis ikke været nødvendig.
Men ja, fuldt opgraderet Gudebillede får man ikke uden brug af dia.
Det betyder dog ikke, at man ikke kan få det på sigt. Opgradering kan inkluderes i Daglig Udfordring, eller som præmie i fremtidige events.
 

FrankieDK

Nyt medlem
Jeg har så valgt at boykotte spillet, da jeg i går brændte alle mine drikke af på spillerpalæer, da opdateringen jo ikke skulle komme på de daglige.



JEG har så valgt at slette min Tholos på alle 4 byer, og overvejer om jeg gider bruge mere til på FoE....

Jeg spiller BETA for at være forberedt, og DERFOR var jeg forberedt på at Tholos var en bygning der ikke kunne komme på max. N uden brug af dia.... OG DERFOR HAR JEG BRÆNDT MINE SPORTSDRIKKE AF PÅ ALT MULIG ANDET
 
Senest redigeret af en moderator:

Hyne68

Aktivt medlem
Jeg har så valgt at boykotte spillet, da jeg i går brændte alle mine drikke af på spillerpalæer, da opdateringen jo ikke skulle komme på de daglige.



JEG har så valgt at slette min Tholos på alle 4 byer, og overvejer om jeg gider bruge mere til på FoE....

Jeg spiller BETA for at være forberedt, og DERFOR var jeg forberedt på at Tholos var en bygning der ikke kunne komme på max. N uden brug af dia.... OG DERFOR HAR JEG BRÆNDT MINE SPORTSDRIKKE AF PÅ ALT MULIG ANDET

Jeg kan som udgangspunkt godt følge dig. Som Beta-spiller overraskede det også mig, at opgraderingen her på live-serverne pludselig dukkede op som Dagens Tilbud.
Men som du ved, så er Beta platformen for tidlig feedback (foruden bug-testing), og dermed så er det ikke givet at event-indhold er 100% identisk fra Beta til Live. Og du ved også, at spillere på Beta skreg på Opgradering som Dagens Tilbud.
 
Top