24 timers regel

Jeg vil anbefale, at 24 timers reglen om besøg hos naboer og klanmedlemmer ændres til et døgn, feks fra kl. 00.00 - 24.00, så lang tid man spiller på landeservere burde det ikke være et problem.
Hvis spillet ændres til verdensservere, kunne tidsskillelinien være den daglige opdatering.

jeg synes det er meget irriterende, at man er bundet op på 24 timer siden sidst, det gør at man ikke kan spille spillet når det passer ind i ens egen tidsplan.
 

DeletedUser

Guest
Ja det ville nu være meget rart, hvis man fx, angriber alle kl11 mandag aften, og dagen efter er hjemme kl 14 kan man ikke gøre en skid før kl 11 igen,
Bakker højt op om dette.
 

DeletedUser

Guest
............................
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg ville nu hellere have flere naboer end mulighed for at angribe flere gange indenfor 24 timer.

Jeg har ikke selv det store problem med at man skulle kunne blive angrebet flere gange af samme person indenfor 24 timer, men jeg kunne mistænke at det kunne skræmme nye spillere væk :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Det er heller ikke meningen at angribe samme person flere gange.

Meningen er at kunne angribe hvilket som helst tidspunkt der passer personen bedst,
det vil sige at hvis du angriber en mandag aften kl 11 kan man angribe igen efter kl 24 og så er der først en chance igen efter at have rundet den næste 24.00

Fx nu kan jeg først angribe halv elleve på grund af en sen start i starten af ugen, så man sidder bare og venter hele dagen på at man endelig kan angribe igen, man kan heller ikke tillade at miste angrebspoint for så mister man jo pladser i PvP tårne.
 

DeletedUser

Guest
I det nævnte tilfælde betyder det jo også at du har angrebet 2 gange indenfor 24 timer :p
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg må ha' lov at opsummere... ;)
Jeg har opfattet forslaget fra Vakini således, at i stedet for at vente min. 24 timer på at kunne angribe igen, skal man i stedet ha' lov til at udføre ét angreb om dagen. Altså ét angreb i tidsrummet 00.00-24.00 - og her menes naturligvis ét angreb pr. dag på hver nabo...
Dvs., at ligegyldigt, hvornår man angreb den foregående dag, kan man lave et nyt angreb, lige så snart, at datoen er skiftet..!!
Interessant forslag, som vil gøre det lettere for dem, som ikke har mulighed for at logge på flere gange om dagen at få mere ud af spillet, men var det ikke bedre, hvis vi kunne få lidt flere naboer i stedet..??
Mvh. Banditten :cool:
 
det var nøjagtigt det jeg mener Banditten.

Hvad flere naboer angår, er det blevet drøftet i naboer ryst posen tråden, og vi er blevet "lovet" at der forhåbentlig sker noget enten nu på mandag eller næste mandag. Håber det bliver nu på mandag ;-)
 

DeletedUser12

Guest
Problemet er vel mere at det griber ind i hvor længe man kan plyndre sin nabo hvis der ikke er noget at tage når man har vundet slaget. Syntes det kunne være interessant hvordan den del af spillet er tænkt ind i dette forslag.
 
Der kan man fastholde 24 timersregelen, dog fra sidste succesfulde angreb.
dvs. har man vundet slaget kl 23.00 og ikke plyndret og så angriber igen kl. 08.00 så gælder de 24 timer fra kl. 23.00 slaget kun frem til kl. 08.00, men så får man 24. timer gældende fra kl. 08.00. Altså max 24. timer fra sidst vundne slag.
 

DeletedUser

Guest
Ja banditten det var det jeg mente hehe, du fik dog formuleret det noget bedre end mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Synes heller ikke om den med at det er fra midnat til midnat, da man jo så ikke har lang tid til plyndring hvis man angriber kl. 23, og synes det andet med at det så er 24 timer fra sidste angreb bliver sgu noget rod ...

Jeg vil da foretrække et andet alternativ ... at man ændrede det fra 24 til 23 timer ... Hvad kan det så hjælpe, vil nogle sikkert tænke, men er man på stort set samme tid hver dag, så vil det faktisk have stor betydning ... som det er nu, så vil ens angreb jo typisk skride et par minutter i forhold til dagen før, f.eks. angriber man første dag kl 19.30, så vil den jo typisk blive i hvert fald 19.31-19.32 dagen efter og så et par minutter eller mere til for hver dag der går ... ved godt at det ikke er meget her og nu, men over tid så løber det jo op ... ved at man i mange spil netop har løst det problem ved at sætte et "døgn" til 23 timer når det gælder cooldowns ... og det ville jeg ihvertfald foretrækker frem for det rod med at det er fra midnat til midnat og så med plyndring fra sidste angreb og 24 timer frem ...
 

DeletedUser309

Guest
Jeg vil anbefale, at 24 timers reglen om besøg hos naboer og klanmedlemmer ændres til et døgn, feks fra kl. 00.00 - 24.00, så lang tid man spiller på landeservere burde det ikke være et problem.
Hvis spillet ændres til verdensservere, kunne tidsskillelinien være den daglige opdatering.

jeg synes det er meget irriterende, at man er bundet op på 24 timer siden sidst, det gør at man ikke kan spille spillet når det passer ind i ens egen tidsplan.

Jeg syntes egentlig at den ide er helt fin, kan godt være at man på et tidspunkt kan angribe samme person under 24 timer, men tlgengæld vil det vel rette sig ud, i den anden ende. Om det er en dårlig ide for dem der kun kan logge på en-to gange i døgnet !! Egentlig er jeg ret ligeglad med det. Det er vel alt efter, hvor aktiv man vil være, og som jeg ser det, kan man ikke tage hensyn til om nogen kun kan være på en gang i døgnet, det er krigens vilkår. Det er vel et strategispil, ikke ?
Det lyder måske hårdt, og jeg kan vel næppe sammelige dette spil med andre, alligevel,,, efter 5 års Travian som aktiv spiller, syntes jeg at der godt der kunne strammes op på flere ting i dette spil. Og dette er selvfølgelig kun min mening... Er ren Noob herinde, med kun et par ugers erfaring :)
 
Top