5 års fødselsdags konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
5year.png



Kære Konger og Dronninger

I anledning af vores 5 års fødselsdag vil vi gerne udskrive en lille lyn konkurrence med nogle helt særlige præmier!

Præmierne er et eksemplar af InnoGames helt specielle kogebog med opskrifter fra hele verden. Denne bog kan ikke købes i forretningerne og kan KUN vindes i denne konkurrence. Der er 10 eksemplarer på højkant så der er gode muligheder for at vinde en!

Det eneste som I skal gøre for at deltage i konkurrencen er fortælle jeres om jeres bedste/sjoveste oplevelse i Forge of Empires! Skriv jeres historie i denne tråd og I vil deltage i lodtrækningen om præmierne

Konkurrencen løber fra idag og frem til mandag aften kl 24. Vinderne vil blive annonceret tirsdag kl 21

Vi ser frem til at læse jeres historier!

Jeres

FoE Team
 

DeletedUser1222

Guest
Det er rigtig sjovt når man ping ponger sammen i mens man spiller, men også det at kunne hjælpe hinanden, har lige skiftet klan for ikke så lang tid siden. Min nuværende klan opfylder i hør grad detteman skal bare lige pippe så især med handlerne der bliver taget med det samme, men også spørgsmål om spillet, jeg kan især kan jeg fremhæve King Joshua og SSG6200 i Cigard
 

DeletedUser1111

Guest
Helt klart da KvK kom til spillet og vores klan indtog en masse sektore.
Men også når man i sin klan booster ens SBere, over chatten, et super godt sammen hold :)
Det sjoveste er klart at ombygge sin by, så alt passer sammen
 

DeletedUser2360

Guest
klan samarbejde er det sjoveste oh hyggeligste når man kan snakke med alle mulige mennesker :)
 

DeletedUser1831

Guest
jeg har stor glæde ved at hjælpe andre i klanen, det er sammenholdet der gør klanen stærk
ligeledes er det sjovt at se sin by vokse og blive bedre til at kæmpe
alt ialt et spil der har mange facetter der gør det sjovt
 

DeletedUser566

Guest
Det jeg syndes ved FoE er lige pt.at hjælpe naboer med at høste deres vare,når de nu ikke gør det selv..og de skal jo IKKE gå til spilde..:p:oops:
 
Det sjoveste jeg har oplevet var, da en ven skrev til mig i fulde alvor, at han ikke kunne være ven mere med mig, fordi Skoven sad i min kro, og han kunne altså ikke sidde i kro med Skoven :D

Jeg grinede helt utroligt meget af det, især, da jeg jo kunne se, at han så sad på andres kroer, hvor Skoven også sad, så jeg skrev tilbage, at det var da mange venner, han så blev nødt til at slette nu :D

Jeg fik så aldrig svar tilbage på det;)
 

DeletedUser1268

Guest
Nogle gange vil spillet bare ikke som man gerne vil, som fx dengang jeg skrev til support og klagede over at mine tropper fra fremtiden som jeg havde fået i præmie gennem KE på Brisgaard-serveren ikke dukkede op i oversigten.

Support skrev tilbage at jeg nu havde fået de tropper fra morgendagen som jeg skulle have og at jeg skulle være opmærksom på jeg kun var nået til morgendagen og ikke fremtiden.
Det var på Arvahall og ikke Brisgaard jeg var nået til fremtiden...

Ret pinligt, men alligevel også sjovt at tænke tilbage på...
 

DeletedUser2231

Guest
Men bedste oplevelse skete på en helt almindelig søndag som i dag. Jeg var igang med at fylde Forge Points på mit fyrtårn og pludselig dukkede der 20 FP op fra en spiller jeg ikke kendte, men var nabo med. Personen stod ikke til at vinde noget særligt med de 20 donerede Forge Points og personen var en ny spiller, så jeg besluttede mig for at kontakte vedkommende for at høre hvad grundlaget var for den donationen. Personen skrev tilbage at det var fordi han/hun sad inde med for mange Forge Points og altså var låst i forskning pga. manglede vare og ikke havde en SB at putte dem i.
Ok, det gav jo mening, men hvorfor mig?
Det overraskede mig så at få at vide at jeg var en af de få naboer der ikke plyndrede ham/hende og personen havde derfor valgt at sige tak på denne måde. Vi er nu i samme klan og min nye klan kammerat mangler aldrig mere vare til forskning :)
 

DeletedUser2242

Guest
Der er rigtig mange gode oplevelser i dette spil.
Det bedste er det sammenhold der er i dette spil, vi hjælper hinanden og selv de små spillere hjælper vi i gang.
Derudover er KVK den sjoveste oplevelse, at kæmpe sammen, snakke på chatten i en større gruppe og selvom det ikke er mennesker man kender, så er det virkeligt sjovt at se alles humor og måde at spille på :)
 

DeletedUser807

Guest
Nå man er noget så langt som jeg er så syntes jeg det er en god ide med alle de forskellige EVENT i hele tiden kommer med bliv ved med det
 

DeletedUser2209

Guest
Jeg syntes det er sjovt at udvige med nyder hjælper ene provinser og skal samle vare til det eller klare sig godt i KE det beste er at få så mange gode venner der hjælper en med gode råd og vejledning jeg har tre i min Klan de er bare gode v.h.Julliette Gengagu
 

DeletedUser1325

Guest
FoE er et fantastisk spil der pirrer intellektet og det dyriske. Jeg er blevet godt modtaget i min klan. De hjælper mig med at blive bedre i spillet. Vi "taler" via beskeder og det knytter os sammen.
 

RedEric

Nyt medlem
5year.png



Kære Konger og Dronninger

I anledning af vores 5 års fødselsdag vil vi gerne udskrive en lille lyn konkurrence med nogle helt særlige præmier!

Præmierne er et eksemplar af InnoGames helt specielle kogebog med opskrifter fra hele verden. Denne bog kan ikke købes i forretningerne og kan KUN vindes i denne konkurrence. Der er 10 eksemplarer på højkant så der er gode muligheder for at vinde en!

Det eneste som I skal gøre for at deltage i konkurrencen er fortælle jeres om jeres bedste/sjoveste oplevelse i Forge of Empires! Skriv jeres historie i denne tråd og I vil deltage i lodtrækningen om præmierne

Konkurrencen løber fra idag og frem til mandag aften kl 24. Vinderne vil blive annonceret tirsdag kl 21

Vi ser frem til at læse jeres historier!

Jeres

FoE Team
 

DeletedUser1267

Guest
Det jeg har moret mig mest over, er opdagelsen af de forskellige måder spillet bliver grebet an på. De fleste kører ud af samme spor og stræber efter at komme igennem forskning med enheder og varer nok, mens man slås med mangel på plads og udvidelser m.m. Men indimellem er der bare dem, der gør noget helt andet!
Det bedste eksempel er spilleren, der regelmæssigt gennem årene sletter det meste af sin by for at bygge den op igen: "Det er rart at få frisket byen op engang imellem, det kan jeg godt lide" var svaret på mit undrende spørgsmål om hvorfor. Ingen SB'er bliver sat, men næsten alle byggeplaner ligger på lager, så der måske en dag bliver besluttet at sætte en eller flere. :)
 

DeletedUser746

Guest
Det bedste ved spillet er det sammenhold der er i klanen, ligegyldigt om den er stor eller lille. Kan godt lide at man kan snakke om alt og intet spørgsmål er dumt vi har jo alle sammen været begyndere og tonen i klanerne er god også klanerne imellem, har fået mange venner på tværs af klanerne.
Kan også godt lide at der hele tiden kommer konkurrencer og events så det ALDRIG bliver kedeligt, så bliv ved med det gode arbejde :)
 

DeletedUser2162

Guest
Der er så mange fantastiske ting ved dette univers, men det bedste ved FoE er helt klart klanånden og al den hjælp, der er at hente der. På denne blæsende søndag har jeg fx fået fantastisk og helt uvurderlig hjælp til ombygning af min by af den bedste klanfælle, man kan ønske sig. Hun tager sig altid tid til at svare omhyggeligt og fyldestgørende på min tusind spørgsmål, og hendes blik for spillets detaljer er intet mindre end imponerende. Og at hun så bruger en stor del af sin søndag på at hjælpe mig med min by - så bliver man bare SÅ glad!
 

DeletedUser2169

Guest
Jeg er i den grad blevet grebet af spillet og bruger mange timer dgl. på det. Min klan er fantastisk. Der er en hjælpsomhed uden lige og medlemmerne i min klan er vældig hyggelige og humoristiske. Der er styr på tingene, enkelte klanregler skal overholdes og det styres meget kompetent, bestemt og venligt af ledelsen, som tilmed bruger megen tid på at hjælpe os med alt mellem himmel og jord. Ovenstående indlæg må gælde vores fælles leder, som absolut fortjener at vinde FoE præmie. ... og det er Dragon Lady fra Elverne i Brisgard. :):)
 
Top