5 års fødselsdags konkurrence

DeletedUser2329

Guest
Det bedste er, at man kan spille alene og handle sig til de ting/varer man skal bruge for at overtage provinser. Man behøver at angribe eller gå i krig (og derved gener andre spiller der også bare vil have et hygge spil) for at opnå noget i spille, men ingen roser uden torne.
Derudover er begivenheds Opgaverne en dejlig udfordring (selv om man nogle gange skal være en ubehagelig spiller, der skal gøre ting man ikke synes er rigtige).
Ham selv
Mr XRay
 

DeletedUser9

Guest
det bedst ved spillet er at man kan holde en pause og så komme tilbage når man har lyst igen, det være sig dage eller måneder
 

Jimse

Aktivt medlem
Mest spændende når man sammen med klanens krigere kæmper i KvK, og enten slår fjenden lige inden de tager en sektor eller tager en sektor lige inden fjenden fjerner klanens belejring. Også spændende når fjenden vinder, dog ikke helt så sjovt.

Et andet sjovt element er at finde den korrekte opstilling i KvK, den forsvarende hær kan besejres.
 

DeletedUser2065

Guest
Når man sidder og skvadrer i GC lidt for længe om natten med andre sorte humorister.
 

DeletedUser2337

Guest
Det bedste er, at man kan spille alene og handle sig til de ting/varer man skal bruge for at overtage provinser. Man behøver at angribe eller gå i krig (og derved gener andre spiller der også bare vil have et hygge spil) for at opnå noget i spille, men ingen roser uden torne.
 

DeletedUser2152

Guest
Jeg er ikke i stand til at besvare spørgsmålet da min humor er i næsten 100% modstrid med reglerne ;)
 

DeletedUser2365

Guest
Under en event havde jeg en del problemer med chatten og gruppe beskederne i klanen, support hjælp mig et par gange en af opgaverne stod på volapyk/russisk og jeg spurgte klanen om de havde lignende problemer med resten, de begyndte at kalde mig Hydiski, det lagde jeg ikke noget i som sådan, indtil jeg skrev til support at jeg igen havde problemer med mine opgaver, de stod på noget der lignede russisk, hvortil svaret er, det er hele den røde tråd i egentlig historie hvor må min klan have hygget sig over at få en grønskolling som mig ind og underholde lidt, enkelte fra klanen kan stadig finde på at kalde mig Hydiski, den får jeg nok ikke rystet af mig
 

DeletedUser2353

Guest
Jet synths det sjoveste er at være i klan. Vi hjælper hinnanden og støtter når der er brug for det. Vi følger hinnanden og det er sjovt.
 

klyden

Nyt medlem
Der er så mange sjove ting i dette spil, så hvad skal man vælge bum bum bum?!

Men ihvertfald er det sjovt at plyndre. Det er så fedt at negle habengut fra ens bovlamme naboer, især er det frydefuldt at snuppe kongekroner fra HOF, og man gnækker hele vejen hjem til klanens skatkammer :-D
 

sokobowits

Nyt medlem
5year.png



Kære Konger og Dronninger

I anledning af vores 5 års fødselsdag vil vi gerne udskrive en lille lyn konkurrence med nogle helt særlige præmier!

Præmierne er et eksemplar af InnoGames helt specielle kogebog med opskrifter fra hele verden. Denne bog kan ikke købes i forretningerne og kan KUN vindes i denne konkurrence. Der er 10 eksemplarer på højkant så der er gode muligheder for at vinde en!

Det eneste som I skal gøre for at deltage i konkurrencen er fortælle jeres om jeres bedste/sjoveste oplevelse i Forge of Empires! Skriv jeres historie i denne tråd og I vil deltage i lodtrækningen om præmierne

Konkurrencen løber fra idag og frem til mandag aften kl 24. Vinderne vil blive annonceret tirsdag kl 21

Vi ser frem til at læse jeres historier!

Jeres

FoE Team
det bedste er når der er andre fra ens klan ikke er for stor til at hjælpe andre med vare der er flere aldre fra en selv men gør det forklanens skyld
 

DeletedUser2366

Guest
Jeg kan godt lide at man både kan spille hygge spil og også tage udfordringerne i begivenhederne.
 

Kris Hulk

Nyt medlem
Er havnet i den hyggeligste klan ever... Jeg er ikke selv så aktiv i vores fælles chat, men hold da op hvor er det sjovt at sidde og læse igennem... Der er altid gemt et godt grin i vores kommentarer :)
 

skoven.

Medlem
Noget af det sjoveste er nogle gange den Global Chat.
Så laver jeg popcorn og sætter min film på pause :rolleyes:
 

DeletedUser2337

Guest
Det bedste er, at man kan spille alene og handle sig til de ting/varer man skal bruge for at overtage provinser. Man behøver at angribe eller gå i krig (og derved gener andre spiller der også bare vil have et hygge spil) for at opnå noget i spille, men ingen roser uden torne.
jeg bruger det også til hjælp ved min ordblindhed og kan lærer meget selv om det ikke går så hurtigt
 

DeletedUser774

Guest
Det sjoveste jeg synes, jeg har oplevet, er at jeg EGENTLIG startede dette spil for en "nevøs" skyld.

Han besøgte sin bedstefar, i hvis hus jeg boede, og han kedede sig mange gange. Jeg fandt dette spil på nettet, oprettede mig som bruger, og hver gang han kom på besøg, spillede han spillet - og det var egentlig meningen at kun HAN spillede - men jeg blev alt for grebet, og kunne ikke lade være med at spille videre, når han ikke var på besøg! :D

I dag, fire (!!) år efter, spiller jeg stadig så meget som jeg overhovedet kan komme til det - og hans forældre blev nødt til at oprette en spillerkonto for ham, så han kune spille i fred! :D :D
 
Top