90 boost

Andreas Maximus

Nyt medlem
Hej. Jeg kunne godt tænke mig og oprette en 90 boost tråd i min klan. Hvordan fungere det? Er der en der kan skære det ud i pap for mig?

Kan se på min venner/naboer, at det handler om de 2 første pladser og at man selv smider i sin SB. For at 1. Plads og 2. Plads bliver "låst" .

Men man får vel ikle rigtigt noget ud af selv og smide i sin SB? Mister man ikke kun sine FP hurtigt på den måde?

Mvh Andreas
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jo, det ville du gøre, hvis du ikke have en fp indtægt, som du kunne lægge på dit eget lager.
Boost er den hurtigste og mest effektive måde at hæve sine SB på - jeg vil endda gå så vidt som til at sige den eneste rigtige måde (i hvert fald som tingene ser ud nu).

Du skal have en ark i level 80. Har du det, så får du det samme hjem som, du lægger.
Du skal booste med din høst, så du hver dag får lagt din høst på lager. Er din ark ikke level 80 endnu, så nøjes med at tage 4. og 5. pladser. Der vil forskellen på det du lægger og det du får hjem være mindst. Efterhånden som din ark og dit lager vokser, kan du tage større og større pladser. Alternativt kan du øge dit lager ved at snipe de naboer, der ikke kan finde ud af at sikre, eller som insisterer på at bruge karruseller.
Synkroniser din høst, så du høster det hele på en gang. Spiller du på PC, kan du overveje at høste med diamanter, så du får hele din FP høst i baren på en gang, uanset om de høster 150 eller 950.

I modsætning til karruseller, hvor du ikke kan være sikker på at få noget som helst retur, er du altid sikret basisgevinsten ved boost.
For at karruseller kan være rentable, skal du mindst få det tilbage, du selv skal lægge til at sikre, og det sker stort set aldrig.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej Andreas
I den klan jeg er i fungerer dette sådan.
Man sikre sin SB.
Så smides den i tråd med de pladser som er sikret, f.eks 2 1. Dem med en Ark i lvl 80 eller derover tager så pladserne i SB ved at smide 90%.
For dem betyder det at de får det samme retur som der smide i.
Normalt forventes der at en SB lvl efter max 2 til 3 dage, så deres FP kan bruges anden sted.
Håber dette giver mening.
Mvh
Jmfab
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
En OBS i lvl50
Du åbner lvl og smider den i tråden fordi den er sikret med det samme du åbner.
1 Pladsen tages med 903fp
2 pladsen tages med 456fp
Når de pladser er taget, smider du så 83fp i den for at sikre 3 pladsen
3 pladsen tages med 152fp
Så smider du 76 fp i for at sikre 4 pladsen
4 pladsen tages med 38fp
Du smider 18 fp for at sikre 5 pladsen
5 pladsen tages med10.
Så smider du de sidste 10 i for at lukke den.
I alt har du smidt 187fp, og de 5 andre har smidt det antal som skrevet, men de får det igen hvis deres ARK er i lvl 80.

Giver det mening. Men som sagt kræver det 5 som har en Ark i lvl80 for at dette virker.

Du kan også se tegnestykket her. https://foe.tools/da/gb-investment/Observatory

mvh
jmfab
 

Blodrød Ridder

Nyt medlem
Skal det forstås, at ejeren af en SB selv skal lægge halvdelen af antallet af fp. for at sikre pladserne 1-5 ???? undskyld min uvidenhed
 
Top