Afstemninger

DeletedUser

Guest
Hey alle

Er det på nogen måde mulig at lave en afstemning med mere end 3 svar hvor folk kan vælge at stemme på flere svar end 1?

Håber på der kommer et ja, men tror jeg bliver skuffet?

På forhånd tak.
Blazt79
 

DeletedUser

Guest
Så skal jeg vidst lige undersøge lidt nærmere på sagen :)
Er måske gået for let og elegant henover det ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tjekker også lige indstillingerne. Og så er det oversat til dansk nu også. ;)

EDIT: Indstillingerne ser fine ud.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Man kan lave 6 svar, men dog ikke muligheden for at kunne stemme på mere end 1 ting dog
 

DeletedUser12

Guest
2012-09-16_1735.png


dernæst oprettes tråden og du kommer hertil:

2012-09-16_1738.png


Ved pilen er valgmulighederne for at folk må vælge flere ting, samt om deres stemmer skal stå til offentligt skue eller ej.

Håber det hjælper :)
 

DeletedUser

Guest
Det er en rigtig fin visuel guide skolehaven, men den er ikke tilgængelig på klan forum siden - jeg kan ihvertfald ikke finde den :p (Det kan jo bare være mig!)
 

DeletedUser12

Guest
Ah jeg troede der mentes herinde, da der ikke står nævnt klanforum nogen steder :S
 

DeletedUser

Guest
Ohh, så er du lovlig undskyldt :D

Synes stadig det er en mægtig fin guide - ville være rigtig fedt at have samme features i klanforum ^^ Måske uden den feature, hvor man kan se hvem der har stemt hvad i demokratiets hellige navn, næ vent det er jo den mørke middelalder så er det vel ok :eek:
 

DeletedUser

Guest
Undskyld skolehaven, skulle selvfølgelig selv have været obs på at skrive det var til klan forum.
 
Top