Angreb på byer

Virusdanmark

Nyt medlem
Jeg er nødt til lige at høre.
Hvem har sat dette op at en soldat og resten slyngler kan besejre en hel hær.
Der nogle der har set dette so m en stor mulighed.
Hvorfor kan man ikke sætte det sådan at man kan angribe den ene soldat til at starte med.
Jeg har fulgt en del spiller der på den måde besejre byer.
 
Jeg er nødt til lige at høre.
Hvem har sat dette op at en soldat og resten slyngler kan besejre en hel hær.
Der nogle der har set dette so m en stor mulighed.
Hvorfor kan man ikke sætte det sådan at man kan angribe den ene soldat til at starte med.
Jeg har fulgt en del spiller der på den måde besejre byer.
Det du beskriver der har jeg haft oppe og vende med mere end en fra support med samme resultat, det er en stor sludder for en sladder og så sker der ikke en skid. Nuvel de sender problemet videre(siger de)
Jeg har BEVIST hvordan det kan gøres da du på kortet (arktisk fremtid) kan se hvordan forsvaret kæmper. Der går det nemlig ikke efter dine slyngler som førstevalg men prøver også at nakke dine enheder således at du skal tænke dig godt om hvis du kommer med 1-2 reelle enheder og 6-7 slyngler.
Dit forsvar er for at sige det lige ud pisseringe og i bedste fald total håbløst. Jeg har som sagt stadig en verserende sag med support omkring dette emne som ligger tilbage fra Januar, men får det samme svar, at det ikke er en fejl i spillet til trods for at jeg har bevist det modsatte.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Den måde slynglerne fungerer på er stadig ikke en fejl i spillet så du kan jo ikke køre en sag på nogen som en fejl når det ikke er en fejl og desuden er der jo tonsvis af metoder til at undgå at blive plyndret eller producere ekstra af det mistede.
 

DeletedUser3325

Guest
Syndes også Slyngler fungere som de skal, og at Verdenskortet fungere anderledes en KS, KE, er jo ikke et problem, men bare en anden udfordring. Så jeg syndes alt er som det skal være :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Det omhandler mest om at tilpasse sig hvad man har at arbejde med, så er det ikke så umuligt alligevel 8¤))
 
Den måde slynglerne fungerer på er stadig ikke en fejl i spillet så du kan jo ikke køre en sag på nogen som en fejl når det ikke er en fejl og desuden er der jo tonsvis af metoder til at undgå at blive plyndret eller producere ekstra af det mistede.
LÆS HVAD JEG SKRIVER ! jeg har på intet tidspunkt sagt at slynglerne ikke agere som de skal, det er jo ikke der fejlen ligger. FEJLEN ligger i at FORSVARET hamrer løs på slynglerne. jeg ved godt det ikke kan lade sig gøre, men HVIS man selv kunne styre sit forsvar og mødte en hær med 1 svæve og 7 slyngler så ville du jo ikke hamrer løs på slynglerne vel ?? eller hvis du ville så har du dælme også fortjent at blive plyndret.
 

DeletedUser3325

Guest
Det er jo ikke en fejl. Sådan er spillet. Enheder går efter slyngler førstt. (På nær verdenskortet) Så det er et ønske fra din side af :) Jeg har f.eks ikke et behov for at få noget lavet om, og tror at mange andre eller måske flertallet er enig.
Men at det så ikke er logisk, det er en anden snak, men ikke en fejl. :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
@Hånden jeg ved godt hvad det er du er utilfreds med, men det er nu engang sådan at kampene kører og sådan slynglen får sin styrke som trop, om det er ens by forsvar, KE, KVK, KS eller andet. Hvis det blev ændret til dit ønske så ville værdien af troppen blive marginalt lille og næsten ikke værd at bruge tid på da modstanderen altid ville gå udenom den og slå dine tropper ihjel før slynglen nåede frem og kunne omdanne sig til en trop. Men når andre bruger denne måde mod dig så har du selv samme mulighed for at bruge den mod andre så du kan også drage fordel af den som modsvar. Hvis du vil ændre lidt på dit udfald så findes der en del nye bygninger der styrker dit by forsvar så du er bedre rustet, det vil nok være det bedste bud pt.
 
Top