antikvitetshandler

DeletedUser1622

Guest
Så kom antikvitetshandleren til byen, og det er et rigtigt godt initiativ fra jeres side. Rart at kunne komme af med alt skramlet fra lageret af :).
M.H.T auktionsdelen, er det så ikke muligt at gøre noget ved afslutningen på auktionen. Lige nu sidder man til allersidste sekund og fyrer så et absurd bud af, for at få ingenting, og hvis det sker som på beta, så er det endnu en favorisering af diamantspillerne, de skyder bare et 6 cifret beløb af og vil vinde hver gang.
Kan I ikke gøre som man gør ved almindelige auktioner, at hvis der kommer et bud inden for det sidste minut, så forlænges budrunden med 3 min.
Samtidigt ville det være skægt, hvis man kunne se budlisten, i den auktion man har deltaget i
 

DeletedUser2156

Guest
Tak for feedback, jeg skal sørge for det bliver sendt videre :)
 

DeletedUser3181

Guest
Jeg synes det er en fed ting med Antikvitetshandleren, dog synes jeg det er lidt ufedt at alle Tidsaldre ikke kan bruge den.
På E serveren har jeg besluttet at være permanent i JA, men kan først åbne Antikvitetshandleren i TM.......det er lidt skod......
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Antikken er et genialt koncept i spillet, men kunne vi ikke få en låse mekanisme til lageret så man kan låse de ting man ikke ønsker at sælge i Antikken og herved fjerne dem fra listen over salgsbare ting, så skal man ikke bladre forbi de ting man vil gemme hver gang? Desuden så virker det som der er nogle ting der næsten aldrig kommer blandt de 6 daglige præmier så er der % drop rate på de forskellige ting eller er det en random generator der blander de daglige tilbud? Hvis det er tilfældet kan i så ikke skrue drop rate på HoF op??
 

DeletedUser3204

Guest
Hvis I kunne overveje at sætte opdateringer til fx udkigstårnet og broen til salg i antikvitetshandleren - som regulær vare og ikke kun som auktion - vil det være fint.
De fleste varer er enten soldater eller nogle, der giver glæde, og det kan man jo få på mange andre måder...
 

DeletedUser2983

Guest
det er da altid rart at lige hive en ekstra enhed især hvis man har en daglig mission,
men ja der mangler noget variation på de vare man kan købe der,
personligt kunne jeg godt bruge nogle opgraderinger til nogle af de bygninger jeg ikke har
alle stykkerne til som eksempel med vinter tårnet.
 
Bliver der ikke mulighed for at kunne sælge overskydende byggeplaner til diverse Særlige Bygninger via antikvitetshandleren?

Og det kunne også være dejligt at kunne købe en specifik byggeplan til diverse Særlige Bygninger (dog max op til den tidsalder man er i).
det kunne jo være en af dagens muligheder, skiftende hver dag.
 

DeletedUser3072

Guest
Kunne vi ikke få antikvitetshandleren åbnet for jernalderen. Synes ikke det er rimeligt at man i event skal lave 5, 24 timers fordi den ikke er oplåst. Desuden er vi en hel del som gerne vil spille jernalder på en server, hvilket betyder vi har mindst ligeså meget, vi gerne vil sælge, som folk i senere tidsaldre har
 
Top