Arbejde for diamanter

DeletedUser

Guest
Hej FoE !

Jeg har lige udfyldt nogle servays for at få lidt diamanter på kontoen , men nogle af de spørgeskemaer ender med at man SKAL vælge et tilbud som er "gratis" men koster 39kr i forsendelse og man kan ikke springe over ! for de 39kr ville jeg få 79 diamanter , og for de penge kan jeg købe 300 diamanter i jeres webshop .

Det giver da overhovedet ikke mening at man udfylder spørgeskemaer for at spare penge selv , i får i lommen af spørgeskema udbyderen(sponsor indtægt) ! + plus tiden man bruger på at udfylde de skemaer bare for at blive snydt så det driver til sidst , det må da kunne lade sig gøre at afstemme sådanne ting , så det er rimeligt.

mvh Dnlange
 

DeletedUser

Guest
Det er en "snedig" forretningsmodel - ingen tvivl om det.

Er dog ret sikker på at du ikke behøver at benytte dig af det "gratis" tilbud..
 

DeletedUser

Guest
spillet er lavet så man ikke behøver at bruge diamanter;)
men selfølgelig er det træls at bruge en masse tid for at til sidst at opdage man skal betale;)
 
jeg er uenig med dig Ramses, spillet er lavet så brugen af diamanter ervigtig, det er jo derfor vi har mulighed for at få diamanter i diverse quests.
Bl.a. er diamanter jo meget nyttige til køb af byudvidelser.
At diamanter så kan bruges til en masse andet, er jo en måde at finansiere spillet på, og her er det op til hver enkelt spiller hvor meget man ønsker at bruge( jeg kan da oplyse at jeg p.t. endnu ikke har brugt penge på diamanter).
 

DeletedUser

Guest
Disse muligheder for at tjene diamanter styres af en af vore samarbejdspartnere, og derfor vælger vi ikke de tilbud man kan benytte sig af for at tjene diamanter i spillet, og vi har derfor heller ingen indflydelse på antallet af diamanter, som man kan få ud af de tilbud. Det kan tænkes, at de ikke har overvejet priser på forsendelser af deres tilbud.

Vi forsøger på ingen måde at snyde jer for diamanter, og dette eksempel viser os, at vores samarbejde måske lige skulle kigges efter i sømmene, så jeg har skrevet feedback om dette til min chef, ud over de problemer vi ellers har med dem. Forhåbenligt vil det få dem til at ændre deres strategi lidt.
 

DeletedUser

Guest
Det er en "snedig" forretningsmodel - ingen tvivl om det.

Er dog ret sikker på at du ikke behøver at benytte dig af det "gratis" tilbud..


Var lige igang igen , nu er det Easypark ( registrer og modtag diamanter inden for få minutter ) men inden du godkendt til at modtage diamanter har du sørme osse betalt 150kr :s for 66 diamanter !!

#Storm er ikke enig i at det er jeres partner der ikke er helt up to date , det er jo jeres sag at godkende partnere i henhold til jeres forretnings model netop for at øge troværdigheden overfor brugerene ( er klar over det er beta men alligevel ) som så forhåbentligvis som tak støtter sagen endnu mere .
Det er muligt det er ude af jeres hænder , men det er kun jer der kan få det ændret . Men vi må vel se hvad der sker når det har været oppe at vende hos top bras .
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er en "snedig" forretningsmodel - ingen tvivl om det.

Er dog ret sikker på at du ikke behøver at benytte dig af det "gratis" tilbud..

Har lige tjekket har stadig 23 besvarelser ude som ikke har udbetalt diamanter og nogle er 29 dage gamle , har så reporteret et problem til sponsorpay på de fleste af dem , men jeg skal bevise at de er udført , og det kan jeg ikke pga jeg ikke har valgt et af tilbudene , så kan man jo tænke hvad man vil om det , men de skal nok kigge langt efter mine penge og tid til besvarelser af div som jo også er penge , noget for noget det er rimeligt .
 

DeletedUser

Guest
Jeg har nu også kontaktet dem. Jeg har deltaget i 7 forskellige "free" events, de første for 17 dage siden. På deres side står der at de stadig verficere alle sammen.
Jeg er klar over at man skal arbejde lidt for at få de "gratis diamanter" men at man skal hive dem ud af dem og være tvunget til at kunne bevise man har deltaget i konkurrencen er rimelig lavt.
Det burde ske helt automatisk.
 

DeletedUser

Guest
Det er en dåræig ide med de " gratise Dim " først kan man ikke altid regne med at få noget som helst...for det andet kan og er nogen så fuld af spams og andet skidt som kommer i din pc....

mange vil have dit nummer og email. dermed skal det siges at de IKKE er forpligtede til at holde de oplysninger for dem selv. men at de også udlevere dem til andre " foretnings forbindelser "

mit råd ud fra erfaring at ikke lave de test.....

greating chreen
 

DeletedUser712

Guest
jeg er uenig med dig Ramses, spillet er lavet så brugen af diamanter ervigtig, det er jo derfor vi har mulighed for at få diamanter i diverse quests.
Bl.a. er diamanter jo meget nyttige til køb af byudvidelser.
At diamanter så kan bruges til en masse andet, er jo en måde at finansiere spillet på, og her er det op til hver enkelt spiller hvor meget man ønsker at bruge( jeg kan da oplyse at jeg p.t. endnu ikke har brugt penge på diamanter).

Det er da soleklart at man er utroligt handikappet i spillet, hvis man ikke køber diamanter, desværre. Det er en rigtig kedelig udvikling mange såkaldt "gratis" onlinespil har sat i gang. Faktisk burde en spiller i stenalderen gratis få f.eks. 25 diamanter dagligt, en spiller i bronzealderen 50, i jernalderen 75, osv.

Jeg føler mig MEGET sikker på, at adskillige forlader spillet permanent, når de opdager at man i jernalderen pludselig skal til at betale forholdsvis simple ting med diamanter. Jeg blev i hvert fald meget skuffet, og kan ligeså godt sige det med det samme: Hvis den tendens fortsætter, stopper jeg. Man kan jo på ingen måde få diamanter nok, hvis man gerne vil videre i spillet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler mig MEGET sikker på, at adskillige forlader spillet permanent, når de opdager at man i jernalderen pludselig skal til at betale forholdsvis simple ting med diamanter. Jeg blev i hvert fald meget skuffet, og kan ligeså godt sige det med det samme: Hvis den tendens fortsætter, stopper jeg. Man kan jo på ingen måde få diamanter nok, hvis man gerne vil videre i spillet.
Hvad er det for forholdsvis simple ting i Jernalderen, som du mener man skal købe for diamanter..??
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser774

Guest
Det er da soleklart at man er utroligt handikappet i spillet, hvis man ikke køber diamanter, desværre. Det er en rigtig kedelig udvikling mange såkaldt "gratis" onlinespil har sat i gang. Faktisk burde en spiller i stenalderen gratis få f.eks. 25 diamanter dagligt, en spiller i bronzealderen 50, i jernalderen 75, osv.

Jeg føler mig MEGET sikker på, at adskillige forlader spillet permanent, når de opdager at man i jernalderen pludselig skal til at betale forholdsvis simple ting med diamanter. Jeg blev i hvert fald meget skuffet, og kan ligeså godt sige det med det samme: Hvis den tendens fortsætter, stopper jeg. Man kan jo på ingen måde få diamanter nok, hvis man gerne vil videre i spillet.

ENIG!!
Vi startede spillet, fordi det var gratis - og pædagogisk, mente vi. Spændende layout & udviklingshistorie!

Første gang vi loggede på efter ikke at have spillet i et par dage, var der diamanter til os; fem for hver dag uden spil. Vi troede derfor, at vi fik diamanter for hver dag, og brugte løs - for så at finde ud af at der ikke var diamanter næste gang eller næste.. Nu føler vi os snydte - og jeg får svært ved at forklare sønnike at han ikke længere kan spille spillet.. :(
 

DeletedUser365

Guest
Ej altså... nu må i ederfløjtme godt nok lige holde op !

Spillet ER gratis. Det eneste man regulært kan købe for diamanter er bonus bygninger. Spillet er bygget således, at det kan spilles UDEN brug af bonus bygninger, og så får man faktisk noget nær 1000 diamanter ( på hver server ) i de forskellige opgaver og også ved overtagelse af nye sektorer på landkortet, så stop nu alt det pjat med at føle sig snydt og at man skal betale en hel masse for diamanter, det passer simpelthen ikke, ingen bliver snydt og ingen er tvunget til at købe diamanter. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg må indrømme at jeg er lidt lamslået over de meldinger her.

Allerførst vil jeg endnu en gang gøre det soleklart, at vi på ingen måde tvinger jer til at skulle købe eller bruge diamanter i spillet, og jeg vil ikke høre på rygter der siger at vi gør. Så denne sætning er helt og holdent usand:

Jeg føler mig MEGET sikker på, at adskillige forlader spillet permanent, når de opdager at man i jernalderen pludselig skal til at betale forholdsvis simple ting med diamanter.

At melde ud og sige, at man ikke kan spille spillet uden diamanter er for mig en meget mærkelig udtalelse. Alle og enhver kan spille spillet helt til ende uden at skulle bruge en eneste diamant. Ja, man kan lidt flere ting med diamanter, men vi skal selvfølgelig også sørge for en indtægt, for uden den ville spillet slet ikke eksistere eller udvikle. Og vi er altid glade, når nogen beslutter sig for at støtte spillet og købe diamanter, men igen, det er ikke en nødvendighed for at spille spillet. Dette er et fuldstændig gratis spil, og diamanter er en måde for os at tjene penge hjem til de der udvikler på spillet, markedsfører det, opretholder det osv. osv. og sådan er det generelt for alle gratis spil. Det er ikke en udvikling som gratis spil pludselig har taget. Sådan har det altid været, og hvis man vil have helt gratis spil, så foreslår jeg, at man selv laver dem.
 
Jeg kan støtte Storm, jeg har endnu ikke købt diamanter, men kun brugt diamanter som jeg har fået fra quests. og er da kommet igennem forskning på både A og B, mangler lidt endnu på C.
Samtidig må jeg da rose gameplayet for, at diamantsaldoen er til rådighed på alle servere, så hvis man skulle købe diamanter, så er de ikke låst på en server, men kan bruges på alle servere.
 

DeletedUser543

Guest
og så får man faktisk noget nær 1000 diamanter ( på hver server )

uha det glæder jeg mig til, for jeg modtaget max 200, men er self også kun i kolonitiden, så det må jo betyde der ligger en god hånd fuld og venter snart ;P
 

DeletedUser365

Guest
Det eneste nogenlunde fornuftige forslag jeg kan komme med, med hensyn til at få diamanter, det er at lave den daglige bonus fra rådhuset til valgfri bonus, modtag 500 mønter eller modtag 2 diamanter, så kan folk selv vælge om de vil have mønter eller diamanter.

Selvfølgelig skal man ikke kunne få 50 diamanter i stedet for 500 mønter, det skal jo også være realistisk ;) <-- kunne ligeså godt komme med modargumentet før nogen begynder med at ville have 25 - 50 - 70 diamanter fra rådhuset lol... :)

Vil så lige understrege, at det her ikke er et forslag, det er bare en lille bemærkning :cool:
 
hehe så vil jeg da komme med forslaget at man skulle kunne købe diamanter for mønt/forsyninger, måske på samme måde som man køber FP eller byudvidelser, jo flere man køber jo dyrer bliver de
 

DeletedUser

Guest
forstår ikke helt hvad nogen af jer mener med man ikke kan spille uden at købe diamanter..
jeg er i kolonitid og ligger i toppen af point både i min klan, blandt naboer og blandt venner...
jeg har ikke købt nogen diamanter.
så det er noget pjat at sige man ikke kan spille uden at betale for diamanter
 
Helena, jeg har heller ikke købt diamanter, men da de bl.a. kan bruges til køb af byudvidelser (2 stk. pr. tidsalder), så er de særdeles brugbare, og hvis du ikke har tålmodighed til at vente på at den/de sidste bp´er kommer til sb, kan du jo også købe bp´er for diamanter, og det er begrænset hvor mange diamanter vi får fra questene.
Herudover kan diamanter bruges til en del andre ting, men det har jeg ikke haft overskud til endnu ;)
 
Top