Arktisk fremtid undringer

DeletedUser947

Guest
Hej, lige et par opklarende spørgsmål.
SBer som donerer varer til skatkammer, er de blevet overflødige? Da det nye KvK arktisk fremtid bruger medaljer, så samler vil vel bare varer til ingenting.
Opgavegevinster f.eks. 5 varer, har indtil arktisk fremtid altid været varer fra den alder man er i. Jeg har kun én gang siden arktisk fremtid fået varer fra den tid som opgavegevinst. Kan det være rigtigt?

mvh

- kimvn
 

DeletedUser2065

Guest
Kan vel bruge dem til at betale med i Klanekspeditionen?
 

DeletedUser1775

Guest
Der vil blive brug for de varer der bliver givet til Skatte Kammeret, men vi kan ikke pt oplyse til hvad. Der er vil komme mere info når vi ved mere...
 

DeletedUser1772

Guest
Jeg ved ikke lige om det er her elelr et ander sted .

At jeg skulle skirev / sprædgen om det jeg vil spøelde om .

Man i den Ny tiden så i fra spil´s side har laver så hedde " Arktisk fremtid "

Er det ikke komme en NY SB ? .

Hvis Ja hvad hedde den ? og hvad kan den ? .
 

DeletedUser1853

Guest
Der vil blive brug for de varer der bliver givet til Skatte Kammeret, men vi kan ikke pt oplyse til hvad. Der er vil komme mere info når vi ved mere...
Nu er der gået 3,5 år siden i skrev, der ville blive brug for de varer der bliver givet til skatte Kammeret, men i kunne ikke pt oplyse til hvad???
 

DeletedUser2122

Guest
Nu er der gået 3,5 år siden i skrev, der ville blive brug for de varer der bliver givet til skatte Kammeret, men i kunne ikke pt oplyse til hvad???

Hej darmoor.
https://forum.dk.forgeofempires.com/index.php?threads/arktisk-fremtid-del-1.2556/

Overdrivelse fremmer forståelsen .
Efter at have konkluderet at det ikke er 3.5 år siden, vil jeg oplyse om at der til stadighed arbejdes på at lave forbedringer til spillet . således også med henblik på forbrug af varer fra tidsaldre over Fremtid. Jeg kan ikke oplyse om hvad, eller hvornår.. Jeg kan dog oplyse at det ikke er lagt i glemmebogen .
Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1853

Guest
Hvis jeg trykker på det link du henviser til, får jeg at vide, at jeg ikke har rettighed til at se indholdet?
 

DeletedUser2122

Guest
Hvis jeg trykker på det link du henviser til, får jeg at vide, at jeg ikke har rettighed til at se indholdet?
Link ændret så nu skulle den være tilgængelig .
Men kan oplyse at Arktisk fremtid startede i maj 2016.
Mvh.
Fugazi.
 
Top