At kunne vælge hvilken alder ATOM/OBS skal donere til.

DeletedUser1256

Guest
Hej Innogames,

Synes det kunne være godt hvis det var muligt for spillerne at man kunne vælge hvilken alder der skulle doneres vare til I klanens skattekammer. Det er ikke altid i den højeste alder man ønsker vare til i klanens SK.
Kunne det mon lade sig gøre med lidt arbejde fra jeres side? :)
 

DeletedUser1380

Guest
God ide...hvis de spillere også kan donere til de høje ældre
- men igen...det ville vel egentlig underminere pointen...og samarbejdet/behovet for at udvikle de nye spillere i spillet, ikke?
SÅ dårlig ide, efter min mening....selvom det umiddelbart lyder fristende. :)
 

Hyne68

Aktivt medlem
Kan egentlig heller ikke lige finde det positive i forslaget. Mon ikke det afstedkommer at den hysteriske boost af Alca´er derved blot skifter til Atom og Obs? Og derved atter favoriserer penge-spillerne?
Hvis "problemet" er at man får for mange varer i SK fra de høje aldre, så prøv dog koordinations-evnerne af, og reducér antallet af varebygninger fra netop de høje aldre og erstat dem med varebygninger i de aldre, hvor man så åbenbart ikke kan finde varene til SK.
 

DeletedUser1313

Guest
Løsningen kunne være at dem med Grundlægger og Leder rettigheder kunne handle klanvare på markedspladsen. På denne måde kan de bytte sig til de vare de mangler.
 

DeletedUser1664

Guest
Godt forslag... Det er da brugbart da spillet på et tidspunkt kun vil bestå af en hvis type spillere, altså derfor ingen ved lavere tidsaldre.. Hvis man skal omlægge sin by for at lave varer til bestemte tidsaldre konstant spredt over i fremtiden 16 måske, jamen så er SB'er jo ikke pladsen værd.. Dette ville gøre det muligt at beholde værdien i SB'er
 

DeletedUser924

Guest
Glimrende forslag.
Tror de fleste aktive kvk spillere ville kunne bakke op omkring dette..

Stor thumbs up herfra..
 

DeletedUser571

Guest
Godt forslag !

Ellers ender det med, at SK drukner i MD-varer i alle klaner, efterhånden som der bliver flere og flere spillere i den tidsalder.
Når der går så lang tid mellem de nye tidsaldre, vil antallet af spillere i den sidste tidsalder hele tiden øges.

Og stop nu den snak om diamantspillere - Vi der ikke bruger penge på spillet har jo behov for dem der gør, ellers er der jo ikke noget spil for nogen af os.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Eftersom jeg er den eneste i tråden der har nævnt diamantspillere, må jeg nok hellere tage til genmæle. (Spiller iøvrigt selv med diamanter - det var så lidt, biel).
Den eneste, jeg gentager ENESTE, grund til at en klans SK vil drukne i MD-varer, eller varer i det hele taget, er at man ikke bruger af dem. Mon forslaget ikke i lige så høj grad skyldes at man går og mangler varer i de lavere aldre??
Jeg gentager gerne mit råd, såfremt dét er tilfældet:
Reducér antallet af alm. varebygninger fra de tidsaldre, hvor man dækkes ind af bidragene fra Atom/Obs, og opfør varebygninger i de aldre hvor det halter.
Summasumarum: Forslaget får ikke min støtte.
 

DeletedUser1256

Guest
Hej Innogames,

Synes det kunne være godt hvis det var muligt for spillerne at man kunne vælge hvilken alder der skulle doneres vare til I klanens skattekammer. Det er ikke altid i den højeste alder man ønsker vare til i klanens SK.
Kunne det mon lade sig gøre med lidt arbejde fra jeres side? :)

Hej support, Hvad siger Inno til foreslaget? Ved der er rigtig mange der faktisk støtter foreslaget.
 

DeletedUser2010

Guest
Jeg ved godt hvorfor dette forslag er kommet, men tanken om at disse SB kan erstatte hvilken som helst varer bygning i spillet vil gøre så mange bygninger unødvendige og hele balancen med varer og KvK vil blive fuldstændig ødelagt.
Hvis dette forslag bliver gennemført vil alle klaner undtagen top 5 ikke kunne være med i KvK mere pga toppen vil dominere så meget så man ligeså godt kunne fjerne KvK fra spillet.
Dette forslag får heller ikke min stemme (og ja der er også rigtig mange som er imod dette forslag også).
 

DeletedUser1256

Guest
Jeg ved godt hvorfor dette forslag er kommet, men tanken om at disse SB kan erstatte hvilken som helst varer bygning i spillet vil gøre så mange bygninger unødvendige og hele balancen med varer og KvK vil blive fuldstændig ødelagt.
Hvis dette forslag bliver gennemført vil alle klaner undtagen top 5 ikke kunne være med i KvK mere pga toppen vil dominere så meget så man ligeså godt kunne fjerne KvK fra spillet.
Dette forslag får heller ikke min stemme (og ja der er også rigtig mange som er imod dette forslag også).

Det er da nogte vrøvl. Alle klaner har samme mulighed. Giver da bedre mening at man som klan selv bestemmer til hvilken alder man ønsker klanens SBér der producere vare skattekammeret skal lande. Fint nok at være uenig, men altid at skulle vende det til kun er til de store klaners fordel er for småligt. Mener ikke der er noget som helst i især kvk der er designet til de store klaners fordel, mere tværtimod
 

DeletedUser623

Guest
Synes det er vigtigt spillet ikke ændre karakter på det her område, men at klaner tvinges til omstilling hvis de vil have varer i SK til lavere tidsaldre.

1) Rangliste point er defineret bl.a på grundlag af hvilken type vare der doneres, så hvis man bare med et klik kan ændre OBs og Atom til at levere til tidligere aldre kan store spillere bebeholde deres nyeste produktion og herved score flere rangliste point.

2) Tidstabet på opførsel af nye bygninger variere kraftigt hvilke også er med til af genere produktionen, der er mindre tid tabt på de tidlige aldre, men når der så skal stilles tilbage til nyere alder, går der meget tid tabt og herved rangliste point igen.

Alt i alt, er det vigtigt (efter min mening) at spillet gør hvad der er muligt for genere en "simmer tilstand"
 

DeletedUser1775

Guest
Rent teknisk vil det være en større operation at gå i gang med, så det er ikke sandsynligt at det er noget der bliver aktuelt i dem nærmeste fremtid
 
Top