August Konkurrence

DeletedUser2097

Guest
1. Er super begejstret for at vi har fået antikvitetshandlen, skøøøøøønt at kunne sælge ud af alt det som bare lå og tog plads på lageret. Har købt mig det sorte tårn på 2 baner, og ser frem til at kunne bygge dem.

2. Kunne godt tænke mig at kunne købe valgfri dele til Sb, for det er sgu irriterende at bare mangle en del for at kunne øge niveauet på en sådan bygning. Tænker at der måske også kan være ønske for en valgfri profil.

Som altid tak for mange timers underholdning.


Mvh


CoolRap
 

DeletedUser2983

Guest
1. det jeg syntes bedst om er at der kommer gode og brugbare ting som man ellers ikke vidste var i spillet,
uanset om man får det eller ikke har råd til det. det kan jeg godt lide!.

2: det jeg syntes der mangler er opgraderinger som fx til Pagode opgradering, nu har jeg alle,
men der er også kolos mm. vinter tårn og hvad der ellers har været?
jeg ved godt der har været skibet, og det er også lækket, jeg har dog personligt endnu ikke haft råd til dem endnu :'(
 

raven75

Nyt medlem
Jeg har været glad for formindskningerne af ønskebrønden, men savner udvidelser til hhv. Kolos og stor bro.

Dog ville jeg ønske at jeg kunne få lidt flere ting til, at sælge, da jeg er løbet tør
 

DeletedUser3044

Guest
Jeg leder altid efter bygninger der giver forge point, så jeg var rigtig glad da jeg vandt en auktion om herresædet :)

Jeg har endnu ikke set pagodeopgraderinger. Det kunne jeg godt tænke mig :)
 

skovmosevej

Nyt medlem
Slædebygger er den så er mest værdifuld per felt , den har jeg ikke set endnu :-(
Det ville også være godt hvis man kunne gå ned i tidsalder på de bygninger der giver vare.
 

DeletedUser2870

Guest
Jeg synes at det har været mega lækkert at man nu kan sælge noget af alt det man har på lager der har samlet støv og så i stedet købe noget man mangler. Har især haft stor glæde af at man kan købe diverse opgraderinger. (1)
Hvad jeg gerne ville se er at man kan købe storslået bygninger fragmenter, det ville være mega fedt.
 
Top