Begivenheds pop-up

DeletedUser1123

Guest
Hej
Undskyld hvis dette har været forslået, eller hvis jeg bare ikke har fundet stedet hvor man kan justere på indstillingen.
Jeg har ledt lidt i forum uden at finde et tråd omkring emnet.

Kunne der ikke foretages en ændring af begivenheds pop-up systemet. Jeg er ved at få pip over at der konstant kommer en pop-up der fortæller mig at der er sket en vigtig ting, og så er der nogen der har poleret en obelisk. Som det er nu lukker jeg konsekvent vinduet, så det har faktisk ingen funktion andet end at genere mig.

Der kan sikkert gøres mange ting, og vil bare lige komme med et par forslag:
* En indstilling hvor man kan tilpasse hvilke begivenheder man ønsker som pop-up
* Der kunne vises et begivenheds ikon i stedet for, i samme afsnit som "sove ikonet/glæde ikonet m.m." og ikonet kunne måske forsvinde efter xx antal minutter
* Typen af begivenhed kunne vises i pop-up'en, måske med en knap hvis man skulle tage handling(besøg ven, gå til lager el.l)
* eller noget andet, bare ikke en pop-up der kræver at jeg tager stilling og stjæler fokus

Tak
Dane
 

DeletedUser66

Guest
Ja denne pop-up er ligegyldig info, den skal bare fjernes.
 

DeletedUser655

Guest
Nu får udviklerne ret mange forslag ind, og de har sikkert også deres egne ideer.
Så de er tvunget til at prioritere, desværre - så vi kan ikke få alt lige med det samme.
 
Nu får udviklerne ret mange forslag ind, og de har sikkert også deres egne ideer.
Så de er tvunget til at prioritere, desværre - så vi kan ikke få alt lige med det samme.

Du har helt ret, men det gør nu ikke noget at de bliver husket på det, det er jo et meget gammelt ønske
 

pngnoxy

Medlem
Jeg synes hellere man skulle forsøge at løse det problem med at når man har fået ny begivenhed, klikket på den, og så efterfølgende høster ressourcer, så får man ny popup om ny begivenhed, men det er den samme begivenhed som man fik besked om lige inden man høstede. Der må være et eller andet som opdaterer "skævt" lige efter høst. I hvert fald er jeg ikke helt så tungnem at jeg har voldsomt brug for at få besked om den samme nye begivenhed 2 gange....
 

DeletedUser655

Guest
Luk den på krydset, så kommer den ikke hoppende frem i tide og utide :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes hellere man skulle forsøge at løse det problem med at når man har fået ny begivenhed, klikket på den, og så efterfølgende høster ressourcer, så får man ny popup om ny begivenhed, men det er den samme begivenhed som man fik besked om lige inden man høstede. Der må være et eller andet som opdaterer "skævt" lige efter høst. I hvert fald er jeg ikke helt så tungnem at jeg har voldsomt brug for at få besked om den samme nye begivenhed 2 gange....

Det er desværre en fejl med dobbelt popup. De arbejder på at løse det.
 

pngnoxy

Medlem
Det lyder godt. Håber det kan løses.
Er det evt. en tilsvarende problematik der gør at besked-ikonet ofte blinker med ny besked, selvom der ikke er ulæste beskeder "siden sidst"?
 

DeletedUser

Guest
Det lyder godt. Håber det kan løses.
Er det evt. en tilsvarende problematik der gør at besked-ikonet ofte blinker med ny besked, selvom der ikke er ulæste beskeder "siden sidst"?

Det kunne se ud som om det er relateret med dobbelt-popup'en. Tak for informationen. :)
 

Dragonlady

Nyt medlem
Det er desværre en fejl med dobbelt popup. De arbejder på at løse det.

Dobbelt pop up problemet kan løses ved at refreshe browservinduet og opstår kun i forbindelse med motivering.

Hvis man ikke refresher vises (tildeles?) kun den ikke-motiverede værdi og pop-up'en kommer op igen.
 

pngnoxy

Medlem
Synes ikke der er meget "løsning" over at foreslå refresh - så kan man da ligeså godt trykke "ok" de 2 gange. Løsningen må da være at fixe buggen i spillet.
 
Top