Begivenhedshistorik

DeletedUser

Guest
Ved ikke om det har været foreslået før, men synes ikke lige jeg har set det ...

Det er rigtigt fedt at der er en begivenhedshistorik så man kan se hvem der har motiveret/poleret hos en, angrebet en osv, men synes det kunne være rigtigt dejligt hvis man, på samme måde som under global rangering, i oversigten kunne se om det var klanmedlemmer eller/og naboer der har udført de forskellige handlinger, naturligvis gerne med de samme symboler som under den globale rangering.
Hvem har ikke prøvet - og nok også gentagne gange på en dag - at besøge en der har motiveret/poleret en af ens bygninger og så finde ud af at det er en man allerede selv har besøgt inden for de 24 timer, men uden lige at kunne huske det? Er så heldig at være i en ret stor og aktiv klan, og plejer selv at motivere/polere hos samtlige klanmedlemmer hver dag, men kan altså ikke lige huske hvad alle de andre ca 75 medlemmer i klanen hedder, men hvis jeg kunne se i historikken at det var et klanmedlem så ville jeg med det samme vide om jeg har motiveret/poleret vedkommendes bygninger (da jeg plejer at tage alle i klanen på en gang) og derfor ikke kan gøre noget hos denne.
Alternativt så kunne man måske markere om man allerede har motiveret/poleret hos vedkommende og hvor lang tid der går før man kan igen, på samme måde som det er angivet under ikonerne for klanmedlemmer/naboer i oversigten.

Ved godt at man jo bare kan klikke ind og besøge alle dem der står i historikken, men synes da det var en lille simpel ting der kunne gøre det lidt nemmere for den enkelte spiller hvis man allerede i oversigten kunne se ovenstående :)
 

DeletedUser

Guest
Kom faktisk lige på en lille detalje mere mht begivenhedshistorik. Synes det kunne være dejligt hvis den kom ned på den ledige plads i menuen - ved siden af forum og under hærstyring, og hvis man så ved samme lejlighed fjernede den pop op den kommer med af og til (på for mig ofte ulogiske tidspunkter i forhold til seneste hændelser) og så bare gjorde at "knappen" lyste op ved nye begivenheder på samme måde som beskedcenteret lyser op ved nye beskeder.
 

DeletedUser267

Guest
Hej med jer!

Jeg kan se at mit foreslag til support ligner meget det der allerede er foreslået på denne tråd, så har tilladt mig at poste foreslaget som et tillæg.
Vil foreslå at man gør det muligt for alle spillere at se deres egen totale historik. historik på alt hvad spilleren har foretaget sig siden vedkomne startede spillet og til nu tid, det ville hjælpe mange spillere med at huske tilbage på hvad der egentlig skete. Ligeledes tror jeg det vil hjælpe utroligt meget på antal af henvendelser til jer med en masse spørgsmål og andet, det kan jeg forestille mig. Det ville ihvertfald være en stor fordel mener jeg, at hvis der opstår en situation, at i på supporten og spilleren kan se de samme ting der tales om eller henvises til og dermed få en bedre kommunikation. Bare en tanke... :)

Mokofficer
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser870

Guest
Altså, nu er der jo mange forslag i denne tråd så ved ikke lige om det oprindelige forslag som jeg synes er FANTASTISK er det som er blevet indsendt?
 

DeletedUser

Guest
Vi sender altid det hele med ind, og så er det op til udviklerne og spildesignerne, hvad de synes skal bruges eller ej.
 
Top