Beskedcenter.

DeletedUser352

Guest
Kunne være fedt , at når man går ind i Beskedcenter , der var mulighed for at der var 2 mulighedder.

1 Til Klan og 1 til Personlige.

For som det er nu , er det rod.

Regama Hilser.
 

DeletedUser2122

Guest
Kunne være fedt , at når man går ind i Beskedcenter , der var mulighed for at der var 2 mulighedder.

1 Til Klan og 1 til Personlige.

For som det er nu , er det rod.

Regama Hilser.

Hej Regama.

Hvis du spiller fra browser har du mulighed for at lave:
1. Klanbesked. Øverste meddelelses boks. Ligge atltid øverst .
2. Lave gruppebesked til udvalgte, heriblandt f.eks. alle klanmedlemmer.
3. Oprette besked kun til enkeltperson eller flere udvalgte.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser623

Guest
Jeg forstår godt Regama's indlæg, beskedcenteret er en rodebutik. Selvom vi har fået en topbesked som ligger der fast, så bruger mange klaner flere gruppebeskeder for at filtrere diverse debatter/emner så man ikke skal rulle igennem 30 - 40 blandede indlæg med mange indlæg som vedr. noget helt andet end det man forsøger at danne overblik over eller få indsigt i. Derfor ville det være super lækkert med en knap som kunne filtrere imellem personlige beskeder og gruppe beskeder. :)
 

DeletedUser352

Guest
Tak Ronja , fordi du forstår , hvor jeg vil hen med det.
Så skal vi bare have Fugazi til at forstå det.
( Smilerrrrr ).
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg forstår godt Regama's indlæg, beskedcenteret er en rodebutik. Selvom vi har fået en topbesked som ligger der fast, så bruger mange klaner flere gruppebeskeder for at filtrere diverse debatter/emner så man ikke skal rulle igennem 30 - 40 blandede indlæg med mange indlæg som vedr. noget helt andet end det man forsøger at danne overblik over eller få indsigt i. Derfor ville det være super lækkert med en knap som kunne filtrere imellem personlige beskeder og gruppe beskeder. :)

Hejsa

Ronja, Og Regama.

Måske jeg er lidt sej i optrækket.
Muligheden for at opdele gruppebeskeder og personlige beskeder ønskes. Det gav en helt anden mening for mig .
Jeg sender forslaget videre til spiludviklerne .
Uden garanti dog for at det bliver indført.

Mvh.
Fugazi.
 

Milla86

Medlem
Hej Kan man vælge hvilken rækkefølge trådene kommer i, i beskedcenteret?
Det kan være nemt at overse en besked fra f.eks klan lederen fordi den ender længere nede på listen.
Vi har nemlig 19 tråde i vores klan.
Jeg bruger iPad.
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
Kender problemet at beskeder vigtige for hele klanen misses især efter klanslagmarken er kommet hvor toptråden ikke er tilstrækkelig. Tror vi er mange klaner som har fået et par ekstra klantråde som hurtigt forsvinder i et aktivt beskedcenter og blot er med til at gøre forvirringen større..

Vil foreslå at der laves en mulighed for at ledelsen kan vinge af som i klanforum at en tråd er "vigtig" og dermed ligger øverst her under toptråden.. Som når der kommer Inno beskeder vedr events o.lign.
 
Top