bugs eller sandhed

DeletedUser

Guest
der skrives meget om folk som har fået over 370 diamanter fra brøden. er der en bug eller er det bare os der ikke har den som skal betale for dem mens andre får dem leveret gratis ikke fair play efter min mening.

MVH Chreen
 

DeletedUser

Guest
bare nogen som bliver ved med at skrive det og er selv lidt paf over det. tror der en bug i den.....
 

DeletedUser

Guest
Hvor har du set, at der er folk, som har fået over 370 diamanter..?? Kan du skrive et link eller en anden form for henvisning :)
Hvis de som hattemager skriver har 10 Ønskebrønde, må de i øvrigt nødvendigvis ha' brugt diamanter til at købe dem for, for så mange påskeæg kunne de umuligt ha' nået at samle under påske-begivenheden ;)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
en fra min klan har fået 370 diamanter fra ønskebrønden. og som jeg forstår det har de fået den ved påskespillet og et andet som har været her. så tvivler stærkt på at der er 10 af dem i spillet hvis det sandt er det ikke retfærdigt for andre spiller som er kommet til...

nu har vi spåkonen og den giver intet ud over mønter.

det hvad jeg har hørt fra dem der har været med. og de forstår det heller ikke og tror at det er en ændring i ønskerne....men giver da en noget at tænke over at det mere en pengemaskine for resten som er kommet til. da de ikke har muligheden for det.

men det bare hvad jeg synes.
så er det sandt køber jeg ikke diamanter når andre får dem.
 

DeletedUser

Guest
jeg har prøvet at finde den besked tror jeg har slettet den storm..........ser lige efter
var bare en undring jeg havde...men vi andre håber at der kommer en dag vi får samme mulighed måske i pincen hvis der kommer et.

jeg lader den ligge nu. ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke gå i detaljer af privatlivets hensyn, men dette rygte passer ikke, hverken med antal af bygninger eller modtaget diamanter. Desuden er det ret umuligt at få 370 diamanter, når en Ønskebrønd giver 50 hver gang.. det løber ikke op.

Jeg kan ikke sige om der kommer opgaver med de samme bygninger i fremtiden, men jeg ville tro at der gør, og det kan ske, at det først bliver til næste påskebegivenhed.
 

DeletedUser

Guest
ja jeg havde min mistanke at det bare var en and for at skabe drama ;) lad os håbe storm.
 
Top