Byggeplaner fra polering og motivering ,for man stadig dem ???

DeletedUser543

Guest
Er der nogle der har fået byggeplaner for at motivere og polere bygninger her for nyligt ?

Jeg har selv, ikke været så heldig på det sidste. Tror jeg har lavet omkring 2000 motiveringer og poleringer de sidste 3 ugers tid uden at få nogle byggeplaner ud af det, i starten fik man jo cirka for hvert 2-300. Er det fjernet så man ikke længere kan "finde" dem ?
 

DeletedUser

Guest
Vi har bestemt ikke ændret i denne funktion, så man burde stadig kunne finde nogle. :)
 

DeletedUser

Guest
Har også været heldig, at få en Byggeplan ved polering/motivering i dag (bare ikke den rigtige :mad:)
Så hos mig virker det stadig - du må være ekstremt uheldig hattemager, hvis du polerer/motiverer 2000 bygninger, uden held :confused:
Held og lykke fremover, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser543

Guest
fire dage senere og 300 handlinger senere, stadig ingen ting og jeg har kun 1 BP fra høj middelalderen og det er som udgangspunkt fra den tidsalder jeg polere og motivere. jeg får ikke en gang BP som jeg har i forvejen. jeg kan forstå man kan have svært ved at finde lige den sidste BP man mangler til en bestemt SB, men det er jo ikke tilfældet her.
 

DeletedUser1319

Guest
Det er det samme her.
Jeg går hele Klanen, vennerne og samtlige naboer igennem, uden at få noget. Sådan har det stået på længe... :/
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det burde stadig virke så du må være meget uheldig

Jeg har fået en bp så sent som idag. Hvornår har du sidst fået en bp ? Motivere/polere du i en eller mange tidsaldre ?
 

DeletedUser352

Guest
Hej Med Jer.

Forstår ikke det der med , at der ikke kommer planer.

100 PO/MO giver mig 1 til 2 planer.

Ved ikke lige hvad jeg skal bruge dem til , men det er så det.

Regama Hilser Alle.
 

DeletedUser1319

Guest
Jeg går bevidst efter Jernalder ting, da jeg gerne vil bygge et Fyrtårn.
Jeg MO/PO ca 167 gange i døgnet og på en uge har det givet mig én enkelt byggeplan.. :(
 

DeletedUser543

Guest
gammel tråd jeg startede der,
fedt der stadig er folk der kikker det gamle igennem inden bare at starte en selv ;)

jeg kan siger jeg ingen problemer har med at finde BP nu... jeg tror bare fluxbox du er uheldig, det vender igen også finder du dem du skal bruge.

hattemager
 

DeletedUser1270

Guest
Nyt tillægsspørgsmål.

Når man så polere, er det så x antal gange, eller er det tilfældigt hvornår man får disse BP'er ?
Hvad når man så går efter ex. Zeus (bronzealder) skal man holde sig til det, eller kan man godt po/mo andre aldre og derved også få BP til disse bygninger (ex. Vasilij som er senmiddelalder) ???
Er der nogen guideline omkring dette, eller er det hele sådan tilfældigt hvad, hvor og hvornår ??
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Det er en procentvis chance hver gang man polerer/motiverer. Man får derfor ikke større chance for at få byggeplaner til statue af Zeus ved ikke at polere/motivere folk der ikke har bronzealder bygninger. Det er helt tilfældigt hvor og hvornår du modtager byggeplaner.
 
Det er en procentvis chance hver gang man polerer/motiverer. Man får derfor ikke større chance for at få byggeplaner til statue af Zeus ved ikke at polere/motivere folk der ikke har bronzealder bygninger. Det er helt tilfældigt hvor og hvornår du modtager byggeplaner.

ovenstående er vist lidt misvisende, du får en vilkårlig byggeplan til en af de 2 særlige bygninger fra den tidsalder du motiverer/polerer/plyndrer bygning/dekoration fra.
-
altså, hvis du po/mo/pl en bygning/dekoration fra broncealderen vil du få en byggeplan til enten Zeus eller babelstårnet (hvis du altså er så heldig at få en byggeplan), po/mo/pl du fra anden tidsalder vil du så kunne få byggeplan til én af de 2 særlige bygninger fra den tidsalder.
-
du risikerer at få en byggeplan mellem 0,5 - 2% af gangene, men jeg har da prøvet at mo/po/pl over 200 gange uden at finde nogen, for så på andre tidspunkter finde 4 i løbet af 10 mo/po/pl. (chancen skulle være dobbelt så stor når der mo/po som hvis der plyndres.
 

DeletedUser1270

Guest
Det vil egentlig sige at det er fuldstændig ligemeget hvad tidsalder bygninger/dekorationer man mo'er og po'er så får man pludselig en BP smidt i nakken, alt efter hvad man har mo/po'et sidst !! ??
 

DeletedUser12

Guest
Ja det vil det.

Selvfølgelig er der 10 chancer ved 10 bronzealderbygninger, så man favoriserer den tidsalder man især ønsker BP fra.
 
Det vil egentlig sige at det er fuldstændig ligemeget hvad tidsalder bygninger/dekorationer man mo'er og po'er så får man pludselig en BP smidt i nakken, alt efter hvad man har mo/po'et sidst !! ??
men det er da altid dejligt at man ved hvilke tidsaldre man skal po/mo, for at finde byggeplaner til de særlige bygninger man gerne vil have (det er jo ikke alle som er lige interessante)
 
Top