Byggeplaner til eksisterende bygning

DeletedUser

Guest
Nu er det 3 gang at jeg har fået byggeplan ved at hjælpe med at få bygning i nyt trin og FANDME om det ikke er til bygning jeg allerede har bygget - 3 gang !!. Hvorfor bliver den ikke låst !!??
Spillet er ved at være så frustrerende og troede man ville udviklet et spil som man fremtidig har lyst til at deltage i. Hooold nu kæ.. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Stadig hul i hovedet og min søn på 9 år er enig - basta !
Pænt billed iøvrigt ...
 

DeletedUser

Guest
Det er nedtur når man motivere en bygning og modtager en tegning til en bygning man allerede har bygget... jeg tror jeg har nok tegninger til at bygge fyrtårnet for anden og tredje gang... men jeg bliver ved med at mangle en til Colosseum
 

DeletedUser365

Guest
Ved motivering og polering har man ikke rigtig nogen chance for at styre hvilke byggeplaner man får :), det er noget helt andet ved donering af point til SB'er ;)
 

Petrus

Nyt medlem
Jeg har 39 forskellige byggeplaner jeg ikke kan bruge - dvs. nok over 50 ialt - det må nedsætte mine chancer for at få byggeplaner til andre SB'er jeg endnu ikke har bygget?
 

DeletedUser12

Guest
Nej der er ikke noget der nedsætter dine chancer. De bygninger du polerer/motivere/plyndrer har alle en tidsalder hvorfra du får en byggeplan. så det er 50/50 hvis du har den ene og hvis du har begge og ikke vil have nogen af dem så forstår jeg ikke du polerer/motiverer/plyndrer en af disse bygninger. Dertil kommer at når du støtter en spiller med FP, så får du altid byggeplaner til samme bygning som den du har støttet. Så ønsker man ikke flere bygge planer til fyrtårnet, så kan man undlade at støtte fyrtårnet hos andre, og fx nøjes med at støtte dealcastle, hvis det er den man gerne vil have byggeplaner til.
 
skolehaven, jeg kan ikke forstå at du ikke forstår at man polerer/motiverer da normalt det som ens klanfæller ønsker, uanset at det er fra en tidsalder hvor man ikke har brug for sb´er, og man plyndrer vel de bygninger som giver mest eller hvis varer man har behov for.
 

DeletedUser12

Guest
Så har man vel også gjort et valg om man helst vil have den byggeplan man mangler eller hjælpe sin klan fælle med hvad han har mest brug for? Det er vel lidt som når man vælger om man skal have en ekstra militær bygning og forsøge at plyndre sig til salt eller man bare selv skal producere det?
 
Er man i en klan, hjælper man vel klanfæller, det er vel en af årsagerne til at man er i klanen.
Det er lidt egoistisk at sætte det op som du gør, og byggeplanerne til sb skal jo nok komme før eller siden.
Hvis man er så forhippet på at få bp´er, ja så må man jo plyndre de rigtige tidsalderbygninger og se stort på om man har brug for det man plyndrer eller ej, og ellers se om ens vennekreds stadig vil have en som ven, hvis man kun ser på hvad der tjener en selv bedst.
 

DeletedUser12

Guest
I den klan jeg er i rekruteres der stadig nye og nogle er i industrialderen. Der er en forholdsvis god spredning af tidsaldre som de ønsker at få pol/mot over, så som regel syntes jeg personligt ikke at det er så stort et problem som det gøres til. Endvidere er det for de fleste de mest moderne SB man går efter og ikke dem fra oldtiden, og da de fleste kommer rimeligt hurtigt igennem bronze og jernalderen, så har jeg som spiller svært ved at se problemet er så stort som det gøres til. Naturligvis er der nogle der vil blive ramt af et problem, fx hvis man bygger de 2 fra kolonitiden på et tidspunkt hvor de fleste man pol/mot er derfra. Som du selv er inde på med plyndring så er det jo kun ens egen gevinst det går ud over, såvel som der vel heller ikke er det store galt i at man gjorde det samme for de af ens naboer man ikke angriber? Naturligvis med mindre du er ven eller i klan med nogle af dem.

Med mindre du er venner eller i klan med langt hovedparten af dit nabolag, så vil jeg vove den påstand at der er rimelige muligheder der for jagten på de BP som man mangler.
 

DeletedUser527

Guest
Har man meldt sig til en turnering, må man finde sig i at venskaber sættes i bero en tid, da det gælder Medaljer og Poing.
Jeg har mistet mange af delene, da jeg var for flink. Alle var mine venner så der var ikke fler at kæmpe imod.
 
Top