bygninger i forskellige tidsaldre, hvilke boost ?

DeletedUser543

Guest
hej

mit spørgsmål går på om, de bygninger man for ved at klare forskelige opgaver, f.eks Kærligheds træet, giver forskelig boost i forhold til hvilken tidsalder den er bygget i. jeg har Kærligheds træet, bygget i tidlig middelalder og det giver 250 til glæde, men havde det givet mere hvis jeg havde ventet med at bygge det til f.eks højmiddelalderen ?
 

DeletedUser

Guest
De specielle bygninger giver tit en forskellig mængde af glæde, alt efter hvilken tidsalder den hører til, men det handler ikke om hvilken tidsalder du bygger den i, men efter hvornår opgaven er accepteret. Hvis du er i kolonitiden, vil bygningen være låst dertil, selvom du bygger den i industritiden.
 

DeletedUser543

Guest
ok mange tak for hurtigt svar. jeg syntes dog måske ikke helt dette er fair, da man ( igen ) favorisere, dem der er længst i udviklingen.
 

DeletedUser

Guest
De behøver da ikke at favorisere jeg ville fx blive meget glad for at købe en tekstilmølle i jernalderen fx men selv om den var oplåst ville den alligevel være for dyr så vis man skulle betale for kærligheds træet ville de der var højere oppe betale mere
 

DeletedUser543

Guest
jeg er ikke helt med da Tekstilmølle ikke er en bygning som du for, for at klare opgaver, men der imod en bygning som høre til Industritiden, så det ville ikke give mening at kunne købe den i jernalderen. vi tager et andet eksempel: Konfekture i bronzealderen giver 60 forsyninger. i Industritiden giver den 800 forsyninger, hvilket er en ok foreskel. tidsalderen for Konfekture følger ikke din tidsalder, hvilket vil sige når du kommer til Industritiden for du 60 for dit Konfekture mens din nabo for 800 for hans, det skal dog siges han kan ikke få 800 da, Industritiden ikke var tilgængelig da Konfekture opgaverne kunne løses. jeg kan godt se 800 i forsyning er meget i bronzealderen og ingen ting i Industritiden men, så skulle den bare give 400 til hele striben.
 

DeletedUser543

Guest
øjeblik... jeg har taget fejl det er ikke forsyninger ( 60 og 800 ) det er point der bliver skrevet om ;P men princippet er det samme.
 
Top