Byplanlægning kunne gøres lettere

DeletedUser122

Guest
En ting jeg har savnet i dette spil er en lille feature der ville lette arbejdet med at gøre byen nemmere at tilrettelægge. Eksempelvis ville det godt at have en "parkeringsplads" for bygninger (måske 5x5 felter) helt ude i den ene side (eller top eller bund). Mens en bygning er parkeret her tæller den selvfølgelig ikke med, men det er jo heller ikke meningen at det skal være en "langtidsparkering" men bare mens man flytter rundt med huse eller andre bygnninger. Som det er nu skal man jo have en hel udvidelse til overs, som man ikke kan bebygge og det er i nogle tilfælde ikke en gang nok (gedebrug, frugtplantage og landbrug fylder jo mere). Jeg forestiller mig også, at det burde være muligt, at når man flytter en bygning hen på en anden bygning med samme pladsbehov så bytter de simpelt hen plads, Det ville være rart.
 

DeletedUser

Guest
Fint input - helt enig.

Måske er det hvad "lager" i venstre side af skærmen skal bruges til på et tidspunkt :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ja det kræver meget plads at flytte rundt på bygninger, især hvis du vil flytte på Rådhuset.
 
Top