Den klassiske have

DeletedUser2914

Guest
Bugger - nu havde jeg endelig skaffet plads til den klassiske have. Og så opfører den sig ikke som lovet i teksten. Der står højt og tydeligt i beskrivelsen hvad bygningerne gør, når de står hhv alene, ved siden af en anden og ved siden af 2 andre klassisk have bygninger. Der står IKKE at bygningerne alle tre skal være forskellige. Men det ser ud til at være sådan de virker.

Det var ikke pænt gjort. Nu har jeg blokeret et 4x4 felt med bygninger der ikke gør nogen gavn. Jeg kan vælge at lægge dem tilbage på lager og bruge 2-3 sjældne kits på det, eller jeg kan kassere dem uden at få noget igen. Øv.

Kunne I ikke
A) enten rette funktionaliteten så det passer med teksten eller rette teksten til så det passer med den faktiske virkelighed, og
B) fortælle mig om jeg nogensinde igen vil kunne få den manglende bygning, uden hvilken de to andre er ligegyldige. For jeg nåede ikke at få den i den nys afsluttede Forge Bowl, selvom jeg prøvede. For hvis ikke er der jo ingen grund, ud over samlermanien, til at gemme de andre.
 

DeletedUser2122

Guest
Bugger - nu havde jeg endelig skaffet plads til den klassiske have. Og så opfører den sig ikke som lovet i teksten. Der står højt og tydeligt i beskrivelsen hvad bygningerne gør, når de står hhv alene, ved siden af en anden og ved siden af 2 andre klassisk have bygninger. Der står IKKE at bygningerne alle tre skal være forskellige. Men det ser ud til at være sådan de virker.

Det var ikke pænt gjort. Nu har jeg blokeret et 4x4 felt med bygninger der ikke gør nogen gavn. Jeg kan vælge at lægge dem tilbage på lager og bruge 2-3 sjældne kits på det, eller jeg kan kassere dem uden at få noget igen. Øv.

Kunne I ikke
A) enten rette funktionaliteten så det passer med teksten eller rette teksten til så det passer med den faktiske virkelighed, og
B) fortælle mig om jeg nogensinde igen vil kunne få den manglende bygning, uden hvilken de to andre er ligegyldige. For jeg nåede ikke at få den i den nys afsluttede Forge Bowl, selvom jeg prøvede. For hvis ikke er der jo ingen grund, ud over samlermanien, til at gemme de andre.

Hej Tosse den Tænksomme.

Alle sæt skal som udgangspunkt sættes op med unikke bygninger.
Jeg kan ikke fortælle dig at de kommer igen. Men jeg kan oplyse at hidtil har specielle bygninger ofte været del af mere en en event.
Jeg vil samtidigt tage op om der bør laves tekstændringer.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2914

Guest
Tak for svar.

Måske bliver det svært at få plads til en fyldestgørende tekst på den enkelte bygnings pop-up-tekst. Men så kunne man evt fjerne ordene "andre bygninger" og i stedet skrive noget med "sættet" - det ville måske gøre det tydeligere. Der er også plads på sættenes info-vinduer til at tydeliggøre, at der ikke må indgå dubletter.

Jeg tror ikke jeg er den eneste, der er blevet snydt af den tekst. Jeg synes ofte jeg ser ens sætbygninger placeret ved siden af hinanden i byer jeg kigger på - de er, som jeg, blevet skuffede men har, som jeg, ikke haft lyst til at skrotte en speciel bygning og har heller ikke villet bruge et kit på at lægge dem tilbage på lager. Så de har blot fået lov at stå - og bestyrker dermed den næste (mig) i at det duer. Ærgerligt. Kan du sende mig tre af de der læg-på-lager-kits? Nej, det tænker jeg ikke... :)

Og Morten70, takker. Det havde jeg ikke gjort i dette tilfælde, men det havde nu ikke reddet mig, for der står bare det samme som i spillet. Jeg kiggede lige på et par af de andre sæt, og det er det samme. Ingen antydning af at man ikke kan bruge en hvilken som helst bygning fra et sæt som nabo og derved få sin bonus.

Well - shit happens :)
 

DeletedUser2914

Guest
Når vi nu er ved wiki'en - jeg mener at den tidligere (i efteråret) fortalte præcis hvilke begivenheder en given bygning var givet i. Det gør den ikke længere. Hvor er de data blevet af?

Og den klassiske have - har den optrådt tidligere, og i givet fald, i hvilke begivenheder??

På forhånd tak :)
 

DeletedUser2122

Guest
Når vi nu er ved wiki'en - jeg mener at den tidligere (i efteråret) fortalte præcis hvilke begivenheder en given bygning var givet i. Det gør den ikke længere. Hvor er de data blevet af?

Og den klassiske have - har den optrådt tidligere, og i givet fald, i hvilke begivenheder??

På forhånd tak :)

Hej Tosse den Tænksomme.
Du har helt ret i at der før har været angivelse for hvilken begivenhed en bygning kom fra , samt hvornår .
Dette er udfaset for at undgå fejl. Det kræver jo en del vedligeholdese, da det sker manuelt og data kunne ikke bruges til andet en som oplysning.

Den klassiske have er ny fra dette event.

Mvh.
Fugazi.
 
Top