Diamant priser?

DeletedUser

Guest
Er det kun mig det syntes diamanter koster alt for meget, 13.000 for 650kr, og hvad jeg kan se selv om jeg ikke har spillet længe så koster ting i spillet en hel del diamanter så selv 13.000 ville hurtigt kunne blive brugt, og når man tænker på hvad et "normalt" spil koster i en butik virker det bare alt alt for dyrt, jeg er helt med på der er nogle der skal tjene men alligevel ville hellere betale et beløb per måned for at spille en for diamanter i den pris klasse.

En anden side bemærkning hvorfor koster der mere at købe for danske kroner en det gør hvis man køber med dollers virker også lidt forkert har ikke kikket på andre lande men for dem der køber var det måske en ide da der er pæn stor forskel.

Læste også en anden tråd med global chat, og ser heller ikke de store problemer i sådan en, kan laves på mange måder måske via hjemmesiden eller en nr2 hjemmeside kun for chat med en server kun for det hvis programørne ikke er dygtige nok til at stoppe scripts osv.

Udover det virker det som et godt spil, ikke et jeg selv ville smide penge efter da det er for dyrt men klart et af de bedre af slagsen
 

DeletedUser12

Guest
Politikken har fra starten været at man hellere vil have for høje priser og så sænke dem end omvendt, så der er klart en mulighed for at diamanter med tiden bliver billigere. Hvor meget og om det sker er svært at sige, men jeg indrømmer gerne at heller ikke jeg har købt nogen da jeg syntes jeg får mere for pengene hvis jeg fx sætter dem i the-west.
 

DeletedUser237

Guest
Er det kun mig det syntes diamanter koster alt for meget, 13.000 for 650kr, og hvad jeg kan se selv om jeg ikke har spillet længe så koster ting i spillet en hel del diamanter så selv 13.000 ville hurtigt kunne blive brugt, og når man tænker på hvad et "normalt" spil koster i en butik virker det bare alt alt for dyrt, jeg er helt med på der er nogle der skal tjene men alligevel ville hellere betale et beløb per måned for at spille en for diamanter i den pris klasse.

En anden side bemærkning hvorfor koster der mere at købe for danske kroner en det gør hvis man køber med dollers virker også lidt forkert har ikke kikket på andre lande men for dem der køber var det måske en ide da der er pæn stor forskel.

Læste også en anden tråd med global chat, og ser heller ikke de store problemer i sådan en, kan laves på mange måder måske via hjemmesiden eller en nr2 hjemmeside kun for chat med en server kun for det hvis programørne ikke er dygtige nok til at stoppe scripts osv.

Udover det virker det som et godt spil, ikke et jeg selv ville smide penge efter da det er for dyrt men klart et af de bedre af slagsen

jeg skal selv ikke kunne sig om der er høje priser på diamanter, for når jeg prøver at købe nogle så får jeg bare en blank skærm og har prøvet at tømme cache og genstarte.
 

DeletedUser12

Guest
Hvilken browser oplever du problemet i?

Har du prøvet at skifte browser?
 

DeletedUser

Guest
jeg skal selv ikke kunne sig om der er høje priser på diamanter, for når jeg prøver at købe nogle så får jeg bare en blank skærm og har prøvet at tømme cache og genstarte.

Du benytter helt sikkert Internet Explorer, og denne browser er desværre ikke særlig optimal længere. Jeg vil råde dig til at benytte Firefox eller Chrome til spillet i stedet.
 

DeletedUser

Guest
Har netop lige haft logget ind v.hj.a Internet Explore, og kan skrive under på at spillet opføre sig underligt.
Jeg kunne sagtens få diamant skærmen frem, samt "tjen dine diamanter" - Det tog bare sin tid og en masse tryk.

Jeg sidder og bruger Nightly det meste af dagen til at spille FoE, og det fungere upåklageligt.
Så ja; Som Storm foreslår, så prøv med en ny browser som enten FF eller Chrome.

Det kan selvfølgelig virke lidt omsonst at skulle skifte browser bare for at få et enkelt spil til at fungere; Især hvis man synes om den browser man i forvejen bruger.
Selv er jeg blevet hooked på FF/Nightly bølgen (Samt jeg bruger et par browsere i ny og næ).
Om ikke andet, så er det nemt nok at afinstallere dem igen + De ikke bider hehe. Så der er en god mulighed for lige at teste dem ud :)
 

DeletedUser

Guest
jeg vil give folk rat i at diamant prise er for høj også forhold til mange andre spil jeg kender så syndens jeg klart man for meget lidt for penge i det her spil. Men det er jo også beta de køre med og det jo ikke et spil der har kørt så længen så håber og tro de sætter prisen ned en dag :)
 

DeletedUser

Guest
Det håber jeg også Smurf. For som landet ligger lige pt, har jeg kun råd til at tjene mine diamanter :D

Dyre eller ej, så de satme brugbare ;)
 

miSc

Nyt medlem
Kunne ikke være mere enig. Det er alt for dyrt, flertallet har jo ikke råd til at bruge 6-700 + kr om måneden.
Selv ikke STEAM spil løber op i de priser..
Så det ville være en god ide at sætte priserne betydeligt ned, hvis man håber på at holde på brugerne / spillerne.
Jeg har endda introduceret spillet til et par venner, der efterfølgende gav op. (primært på grund af diamant priser).
At tjene til diamanter er en god ide, MEN det tager tid.. ALT for langt tid, og kan man virkelig stole på de udbydere ? :p

Hvis diamant priserne ikke bliver sat ned inden længer, stopper jeg nok selv.

Men tak for et sjovt og underholdende spil! ;)
 

DeletedUser12

Guest
Personligt vil jeg ikke sammenligne dette spils priser med steamspil, da du der betaler for at eje spillet (mener ikke de har andre typer spil) Her betaler du for at spille ligesom i andre browserspil og/eller Klient baserede spil. Da det ikke følger reglerne at nævne disse ved navn (skjult reklame) så undlader jeg at sætte navn og pris på dem. Men jeg kan fortælle at et andet browserspils store pakke koster 750 kr. og jeg vil mene de leverer nogenlunde ligeså meget værdi for pengene.

Som nævnt længere oppe i tråden vil man hellere sænke end hæve prisniveauet, så derfor er prisen så høj om man vil :)
 

DeletedUser66

Guest
Hvis det var billiger at købe diamanter, ville flere have råd til dem og der vil komme for stor afstand fra dem, som ikke kan eller vil købe.
Det er stadig et gratis spil med mulighed for at købe ekstra.
 

DeletedUser12

Guest
Nogle køber ikke af principielle årsager i gratis spil, især fordi det du får er fiktivt. Jeg har selv spillet de her gratis browser spil i ret længe og har brugt mange flere penge på det enkelte spil end jeg ville, hvis jeg købte et helt nyt spil på fx steam. Problemet ligger mere i tror jeg at mange spilfirmaer er ved at se hvor meget de kan tage for et browserspil og stadig have en god indtjening. Det virker til at de (spilfirmaer under samlet tag) går væk fra små billige tilkøb til mere eksklusive tilkøb. Her er fx en artikel om hvor mange penge der reelt er i den her slags forretning. Jeg håber dog ligesom du at vi går efter billigere end det er nu, men må også indse at der er rigtig mange penge at tjene i denne branche.
 

DeletedUser

Guest
umm 6-700 om måneden ... har i drukket af natpotten :D Det er da overhovedet ikke nødvendigt at bruge noget bare i den størrelsesorden for at spille det her spil
 

DeletedUser

Guest
Som nævnt længere oppe i tråden vil man hellere sænke end hæve prisniveauet, så derfor er prisen så høj om man vil

Det lyder lidt søgt skolehaven ! .... Alt for mange skræmmes væk af det kommercielle setup ! Ligner for meget et ønske om at gènerere mammon :0(
 

DeletedUser12

Guest
Øhm... brugsen sælger heller ikke mælk med tab, men for at tjene penge til ejerne. Det her er forretning som så meget andet.
 

miSc

Nyt medlem
Der er nogle ting some man virkelig "SKAL HAVE", hvis man vil avancere i dette spil.
Alle spil handler vel om at avancere på en eller anden måde, og derfor er man nød til at hoste op med pengene.
Nå du så SKAL til at købe diamanter, vil du indse hvor dyrt det er at opgradere dine ting eller bygge det du mangler.

Eks. Hvis jeg gerne vil opgradere mine huse, samt bygge det nødvendige håndværk og produktions bygninger. = 15.450

Jeg er med på at de skal tjene penge, og det lige så meget er en forretning som det er sjov og ballade. Men hvis man vil ramme mainstream og få mest ud af det, kan det bedst betale sig at sætte priserne lidt ned. Så kan alle have en bid af lagkagen, og ikke kun toppen af poppen.
 

DeletedUser

Guest
Hej miSc :)
Nu har jeg kun spillet i ca. 2 mdr., så jeg ved ikke, hvad du hentyder til, når du skriver, at der er ting man virkelig "SKAL HAVE"..?? :confused:
Af personlige grunde har jeg valgt ikke at købe diamanter, og jeg har da bestemt hygget mig med dette spil alligevel - nuvel, det er da klart, at der er visse produktioner eller teknologier, som man godt kunne tænke sig lidt hurtigere, men omvendt gør det jo netop spillet langtidsholbart for sådan nogen som os, der ikke køber/bruger diamanter.
Jeg ser de forsk. bygninger og lign., der koster diamanter (Villa, Skrædder, Teater m.fl.) som en bonus for dem, som vil købe og dermed ofre diamanter undervejs i spillet. Vi andre skal nok komme igennem uden denne bonus trods alt...
Du skriver tallet 15.450 - hvorfra stammer dette tal ?? - hvis du vil forklare, og undskyld, hvis jeg burde have set/læst det et andet sted i forum el. spillet ;)
Mvh. Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Øhm... brugsen sælger heller ikke mælk med tab, men for at tjene penge til ejerne. Det her er forretning som så meget andet.

Ohh det gør de jo rent faktisk hehe

De håber så bare at vi napper noget andet med inden vi forlader butikken :p



Det er ikke nødvendigt med diamanter for at avancere i spillet. Det er et spørgsmål om du er tålmodig eller ej.

Mig bekendt er der et forskningsområde der kræver 600 diamanter at færdiggøre (stokværkhuse), og dette er ikke nødvendigt for at komme videre i spillet. Givet det er nogle fine huse der giver godt med guld, men som sagt ikke nødvendige.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top