Din bedste FoE oplevelse - II

Dragon

Community Manager
Team medlemmer


Foe_help.jpg

Kære Konger og Dronninger,

Vi afholdt denne konkurrence i marts måned og lige siden har vi modtaget mange henvendelser som har spurgt om hvorvidt vi ikke vllle afholde den igen. Vi har lyttet til jer og derfor afholdes den nu igen :)

Vi kan jo dagligt se at der på chat, forum og rundt omkring i klanerne sidder mange spillere som dagligt gør en stor forskel for andre. Dem vil vi gerne ære med denne måneds konkurrence.


I denne måned vil vi gerne bede jer om at beskrive jeres BEDSTE FoE oplevelse og hvilken spiller som gjorde den muligt.


Blandt de nominerede finder vi en spiller som får 1000 diamanter i præmie.

Blandt alle dem som indsender nomineringer vil vi udtrække 3 spillere som hver vil modtage 200 diamanter


Så skriv jeres historie her i tråden og så vil vi gennemlæse dem alle og finde en vinder

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team

Regler:


Hver spiller kan kun nominere en person. Både personens handlinger og historien tæller når vi finder vinderen.

Alle historier skal være skrevet i denne tråd senest kl 20 d. 10 september 2017

Vinderne vil blive annonceret senest dagen efter



Vinderne af konkurrencen:

Teamet har nu gennemlæst alle indlæg og der er 2 indlæg som klart stod frem og det var Coolraps om DennisDia og Eryops om DV.

Sidstnævnte var dog først indsendt efter deadlines udløb og derfor har vi valgt Coolraps indlæg som vinder.

Det betyder at DennisDia vinder 1000 diamanter

Vi har også udtrukket 2 tilfældige vindere blandt indlægsskriverne som hver vinder 200 diamanter. Vinderne her blev

Bjumse
VibeRose

Vi siger tillykke til alle vindere og beder jer oprette en sag hos support så I kan få jeres præmier ind på jeres konti

Jeres

Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2486

Guest
så vil jeg nominere Piaa fra Brisgard, for at have doneret en meget stor sum FP til mig helt uprovokoret :)
 

DeletedUser2549

Guest
Jeg vil gerne nominere Steppeulven fra min klan, fordi at han er den bedste! han har doneret tonsvis af varer uden at ville have igen, han har givet FP til mine SB, bare jeg siger jeg mangler det. han er seriøst den sødeste i FoE, det er alle i min klan, men jeg vil sige specielt tak til ham. 1000 tak, Steppeulven :)
 

DeletedUser2097

Guest
Hej Foe.

Der er rigtig mange jeg gerne ville nominerer, men er jo som bekendt begrænset til en. Jeg vil derfor gerne nominere DennisDia, som har været mig til meget hjælp næsten lige siden stenalderen. Det har været alt fra fit til tricks for at komme igennem div. udviklingstrin - løbende opgaver - sælge mig varer jeg har manglet - doneret Fp til mine Sb - svaret på mine utallige spørgsmål fra stenalder og frem til nutiden - udvist meget stor tålmodighed med mine henvendelser - altid hjælpsom - accepteret uforbeholdent at jeg ikke ville deltage i hans klan - vi har sågar udvekslet små private informationer via meddeles centeret, så vi derved har lært hinanden bedre at kende end hvad man normalt gør med medspillere på nettet. At vi fysisk er ca. 1000 km. fra hinanden har ej heller nogensinde haft nogen betydning, men givet årsag til sjove skrevne samtaler. Når alt det er sagt så er det også en spiller der i den grad har behov for en opmuntring, og det føles derfor helt naturligt at det er ham jeg vil nominere. Han skal vide at der er "fremmede" mennesker som tænker på han i hverdagen, og kun ønsker ham det alt godt. Og selv om jeg kun kan nominere ham, så vil jeg alligevel takke alt og alle som har været mig behjælpelig frem til nutiden hvor jeg er kommet til nu. For uden alle disse mennesker hjælp og støtte, er jeg ikke så sikker på at min mange oplevelser med spillet ville være lige så positive som de er. Sidst men ikke mindst også et stort tak til Foe som har givet mig et spil som virkelig underholder mig. 1000-vis af de varmeste hilsner CoolRap
 

DeletedUser2437

Guest
Jeg kunne godt tænke mig, at nominere Steppeulven fra Cirgard :)
Grunden, som bjumse også har skrevet længere oppe i tråden.
Synes han fortjener, at få lidt igen, når han har givet så meget til alle os i GrevensEliteKlan. Det er lige meget om man er ny i klanen eller gammel spiller deri! Jeg kom med i klanen, da jeg lige var startet og allerede fra deraf skrev han, at hvis man havde brug for hjælp eller varer, så skulle vi bare skrive, så ville han hjælpe. Det har han så sandelig gjort, ikke bare med varer, men også med en masse FP, som frivilligt blev lagt i ens SB af ham. Og jeg ved, at han har gjort det for alle i klanen og stadig gør det ved de nye, så tænker, at jeg skriver for alle i vores klan, når jeg skriver at han fortjener en god præmie :)!
 

DeletedUser2549

Guest
Jeg kunne godt tænke mig, at nominere Steppeulven fra Cirgard :)
Grunden, som bjumse også har skrevet længere oppe i tråden.
Synes han fortjener, at få lidt igen, når han har givet så meget til alle os i GrevensEliteKlan. Det er lige meget om man er ny i klanen eller gammel spiller deri! Jeg kom med i klanen, da jeg lige var startet og allerede fra deraf skrev han, at hvis man havde brug for hjælp eller varer, så skulle vi bare skrive, så ville han hjælpe. Det har han så sandelig gjort, ikke bare med varer, men også med en masse FP, som frivilligt blev lagt i ens SB af ham. Og jeg ved, at han har gjort det for alle i klanen og stadig gør det ved de nye, så tænker, at jeg skriver for alle i vores klan, når jeg skriver at han fortjener en god præmie :)!
ja, kennibabztar, alle i klanen er 100% enige, steppeulven fortjener den pris mere end nogen anden :)
 

DeletedUser2549

Guest
Jeg vil gerne nominere Steppeulven fra min klan, fordi at han er den bedste! han har doneret tonsvis af varer uden at ville have igen, han har givet FP til mine SB, bare jeg siger jeg mangler det. han er seriøst den sødeste i FoE, det er alle i min klan, men jeg vil sige specielt tak til ham. 1000 tak, Steppeulven :)
forresten er det i cirgaard
 

DeletedUser2146

Guest
Jeg vil gerne nominere SirBat fra min klan "TilbageTilFremtiden" fra Arvahal. Da han er en af grundlæggerne og drivkrafterne i vores klan, han er altid klar med at hjælpe med FP til nye spillere for at få deres storslåede bygninger lidt op. Han hjalp mig med alle varerne til Arken så jeg kunne få den lang tid før jeg overhovedet var i den tidsalder, og det endda uden at få andet en varer fra meget lavere tidsaldre igen. Det er ikke kun mig men mange andre spillere fra klanen han har hjulpet med varer gentagne gange, han er den mest uselviske spiller jeg har mødt, derfor fortjener han præmien.
 

DeletedUser2136

Guest
Hej alle. Der er så absolut ingen der fortjener at vinde, andre end frankieDK. han er et utroligt hjælpsomt menneske, tager hånd om alle dem der ikke lige kender spillet så godt. hjælper og støtter med alt. lige fra varer til sber, og kæmpe donationer til rejsegilder. manden er simpelthen Alle klaners forbillede, for hvordan en klan boss er når de er bedst.
 

DeletedUser2406

Guest
Jeg vil gerne nominere FrankieDK - for citere en anden spiller - " FrankieDK er spillets absolute stormentor og hjælper."
Det er pga. FrankieDK at jeg spiller FoE idag - han dukker næsten altid op uopfordret når det ser mørkest ud.
Et Lys i mørket
 

DeletedUser2136

Guest
Jeg vil kun tænke på en person der har fortjent at vide pladsen, som den bedste oplevelse på foe. der er en person, der giver uforglemmelig glæde hos alle der har ham som ven eller klan boss. har burde være forbillede for alle spillere på foe. FrankieDK. han er min bedste oplevelse her.
 

DeletedUser2550

Guest
Jeg vil gerne nominere Tobsimisten der har været med at viderebringe en meget bevægende besked. En af vores klanmedlemmer døde efter længere tids sygdom, og dennes kone skrev efterfølgende til Tobsimisten om hvordan spillet og sammenholdet i klanen havde været i lyspunkt i dennes svære tid med sygdom, og gennem konen og videreformidlingen fra Tobsimisten berettede om hvordan er spil, der for lægmanden kan virke som ligegyldigt tidsfordriv kan være en katalysator for et sammenhold, og hyggelige stunder der kan give værdi ud over hvad man skulle synes muligt. Tobsimisten er yderligere indbegrebet af denne ånd der er i klanen, med at støtte hinanden både vedrørende spillet og livet - derfor nomineringen af Tobsimisten som repræsentant for sammenholdet i VORES klan Valhalla.

Mvh. Gyatso
 

DeletedUser2096

Guest
Man løber heldigvis ind i mange gavmilde og hjælpsomme spillere, når man spiller på fire servere, men skulle jeg fremhæve én, så må det blive FrankieDK.
 

DeletedUser2553

Guest
Jeg er nødt til og glad for at indstille den mest uselviske og hjælpsomme spiller i de verdner jeg spiller i : FrankieDK.
Jeg kæmpede med at handle mine varer op i alder, da jeg havde fået byggeplaner til Vasilij Catedralen unaturlig tidligt.
Nogle hårde forhandlinger i KE, havde dog tømt mig for alt da FrankieDK skrev og spurgte hvad det var jeg havde gang i. Jeg fortalte det og hans spørgsmål om hvad jeg havde tilbage blev besvaret ærligt : 34 farve fra første tidsalder. Nu skrev han i hurtig rækkefølge hvad jeg skulle sætte op af handler, eklatant skæve og uretfærdige - og 10 minutter senere stod Catedralen i min by,, mens jeg lidt paf sad og kiggede på den. Derudover var der så lige ca 2000 varer i overskud jeg kunne handle for.
Jeg skrev en pæn tak i åben klanforum, og kunne nu se på de svar der kom ind, at en lang række spillere havde fået ligende hjælp. Der er mange hjælpsomme spillere i A,B,C og D men FrankieDK overgår alt.
 

DeletedUser2242

Guest
Jeg vil gerne nominere TorbenDD, Som har hjulpet mig rigtig godt i gang på D og stadigvæk hjælper - Det er lige fra Varer, til Boost af SB'er, til blot et godt råd...
Det er sindsyg god hjælp jeg får... derfor det er svært at beskrive EN begivenhed/oplevelse. Da det er hele tiden.. Uden TorbenDD var jeg slet ikke kommet så langt eller havde fået alle de SB'er jeg har nu... Denne hjælp er virkelig super og det er selvom TorbenDD ikke selv er overdrevet langt - det er fedt at se at man kan hjælpe andre så meget, selvom man ikke er en af de store spillere!
 

DeletedUser2169

Guest
Dennis Diablo fra Brisgaard, har hjulpet mig rigtig meget. Han har haft en del modgang IRL og trænger til opmuntring.
Det var dejligt at få Dynamic Tower til min by ;-)
 

DeletedUser2422

Guest
Jeg vil gerne nominere Steppeulven fra Cirgard, da jeg er enig med Bjumse og Kennibabztar om at Steppeulven fortjener at få noget igen, for alt det han har gjort for så mange.
Steppeulven har hjulpet mig lige siden jeg kom ind i GrevensEliteKlan med alt fra byggeplaner, gode råd og til at få flere forge point på lager, samt i SB. Han er altid hjælpsom og er ligeglad med at han ikke selv får noget ud af tingene. Han har flere gange hjulpet mig med at få førstepladsen i andres SB'er og har smidt en masse forge point i dem, så jeg var sikker på at beholde den plads og få bonusserne, også selvom at han fik mindre forge point igen end han havde smidt i. Han har helt klart gjort det sjovere at spille FoE og fortjener uden tvivl at vinde :)
 

Rekned

Nyt medlem
Jeg nominerer DennisDia, Eleverne, Brisgard, han er bare den gode klanånd, som altid tænker på klanen og klanmedlemmerne, holder fast i vores indbyrdes aftaler og klanregler, hjælper med handler, SB'er og, hvad der ellers efterspørges.
Rekned, Brisgard
 

DeletedUser2554

Guest

Foe_help.jpg

Kære Konger og Dronninger,

Vi afholdt denne konkurrence i marts måned og lige siden har vi modtaget mange henvendelser som har spurgt om hvorvidt vi ikke vllle afholde den igen. Vi har lyttet til jer og derfor afholdes den nu igen :)

Vi kan jo dagligt se at der på chat, forum og rundt omkring i klanerne sidder mange spillere som dagligt gør en stor forskel for andre. Dem vil vi gerne ære med denne måneds konkurrence.


I denne måned vil vi gerne bede jer om at beskrive jeres BEDSTE FoE oplevelse og hvilken spiller som gjorde den muligt.


Blandt de nominerede finder vi en spiller som får 1000 diamanter i præmie.

Blandt alle dem som indsender nomineringer vil vi udtrække 3 spillere som hver vil modtage 200 diamanter


Så skriv jeres historie her i tråden og så vil vi gennemlæse dem alle og finde en vinder

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team

Regler:


Hver spiller kan kun nominere en person. Både personens handlinger og historien tæller når vi finder vinderen.

Alle historier skal være skrevet i denne tråd senest kl 20 d. 10 september 2017

Vinderne vil blive annonceret senest dagen efter
Så vil jeg gerne nominere cumulus, i dinegu fordi jeg var gået i stå i en kamp og kunne ikke vinde, så jeg spurgte cumulus om råd og han gav mig en taktik som jeg vandt med
 

DeletedUser2225

Guest
Jeg vil gerne give min stemme til DennisDia, Eleverne, Brisgard. Han har fra min første dag i klanen hjulpet alt og alle og har en imponerende uselvvisk tilgang til spillet og en uovertruffen klanånd. Han er en støtte i fællesskabet, selv når han bliver ramt af ulykke i RL, formår han at logge på. Kun med tanke på at hjælpe sine klanfæller. Han har endvidere en positiv måde at skrive med alle i klanen og tit og ofte alle en god dag og held og lykke i spillet, han elsker så højt. Må han være et forbillede for os alle.
Mvh Bakkebæk
 
Top