Direkte knap til forum

DeletedUser

Guest
Direkte knap til klan forum

Hey FoE

Tænkte på om der ikke kunne laves en knap nede ved siden af sin mail boks, der fungere lige som den, dvs. når der bliver skrevet noget nyt inde i forumet så indikere den at der er kommet noget nyt, som det sker ved mail boksen. Det ville gøre det meget nemmere for alle, hvis man ikke hele tiden selv skal gå ind at kontrollere alle fanerne forgæves, men derimod at den indikere at nu er der sket noget der inde, og det ville være en god ide at se hvad der var blevet skrevet...

PS. så kunne man jo også håbe på at ens mail boks ikke bliver overfyldt med alt mulig crap)

håber det kan bruges, og håber det bliver gennemført.

Mvh TamaroO
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser66

Guest
Tror ikke det vil ske, da jeg tror at forum og spillet ikke høre sammen.
Det er jo også kun et lille klik på knappen og man kan hurtigt se om der er komme noget nyt i forum.
 

DeletedUser

Guest
Det er selvfølgelig ind till klanens forum (hvis man er med i en klan), og ikke det offentlige forum.....
 

DeletedUser66

Guest
Ok :)
Ja der mangler hurtigere adgang til klanforum og begivenhedshistorik
 

DeletedUser

Guest
syndes ikke der mangler på begivenhedshistorik da man bare kan gå ind i hovedbygningen og hente den frem der. Det er ikke noget man skal holde øje med hele tiden men kun en gang i mellem....
 

DeletedUser

Guest
Tænkte på om man overhovedet får noget at vide om de ideer man har til forbedringer bliver en realitet, eller er det bare så vi føler vi er med til at forbedre spillet ?
For ville da meget gerne vide om ideerne man kommer med, bliver hørt af producenterne, og om det er noget vi kan se frem til, eller om vi bare skal vente og se hvad der sker uge efter uge, og håbe på at forbedringerne kommer på et eller andet tidspunkt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kigger forslag til udviklerne igennem ca. en gang om ugen, og hvis der allerede eksisterer et forslag hos dem, som også er på vores forum, så sender jeg tråden over i "Indsendte Forslag". Hvis det er forslag som jeg gerne vil diskutere med mine kollegaer, kan det godt tage lidt ekstra tid at komme videre, men jeg melder ikke ud her hvor langt et forslag er kommet. Andre indsendte forslag kan tage lang tid om at blive taget op hos udviklerne, da der er så mange for tiden, og samtidig er der andre meget vigtigere ting at udbedre eller programmere, så jeg sender først forslaget over i "Indsendte Forslag", når jeg kan se at der er lidt tid tilovers.

Så tålmodighed er en dyd inden for dette område. Men for fremtiden skriver jeg i tråden, når forslaget er sendt ind.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
super jeg takker mange gange for svaret. og håber i kan bruge nogle af forslagene

TamaroO out
 

DeletedUser

Guest
Der kommer desværre ikke en yderligere knap til klanforummet. :(
 

DeletedUser

Guest
Der er heldigvis kommet flere supportere til denne på de andre markeder, så den betragtes nu som indsendt. :)
 
Top