Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

tridian

Medlem
dejligt med forlængelse med et døgn - for nogle - lidt surt for dem der vælger at bruge diamanter for at gennemføre - disse køb burde rulles tilbage
 

ditto6000

Aktivt medlem
dejligt med forlængelse med et døgn - for nogle - lidt surt for dem der vælger at bruge diamanter for at gennemføre - disse køb burde rulles tilbage
Helt enig.. og samtidig bliver der nok kastet en del flere mønter/diam i spillet i forhold til at holde sin ligaplacering hvor et ekstra døgn kan flytte meget.. Lidt synd vil jeg sige :cool:
 
Senest redigeret:

Koracka

Nyt medlem
dejligt med forlængelse med et døgn - for nogle - lidt surt for dem der vælger at bruge diamanter for at gennemføre - disse køb burde rulles tilbage
Helt enig! Når man har brugt diamanter på at få et par ture mere for netop at du få de sidste opgraderinger, dagspræmier eller liga placeringer, så er det sq ikke fair for dem at vågne op til at man får en dag mere.
 

Mileman

Nyt medlem
Jeg har hverken brugt penge eller diamanter, men kunne alligevel få panda tingen op i levl 9 i går. Så vil man jo gerne have det sidste levl med og der er sådan en fin lille panda figur der giver et fragment om dagen - så om 150 dage kommer det sidste levl. Her kan man så forkorte ventetiden med penge og det er vel egentlig i orden. Dem der bruger rigtige penge får ikke noget andre ikke får, de får det bare tidligere.
Jeg har altså haft to dage mere at spille i end der var nødvendigt for at nå målet.
Side gevinsterne har været af blandet kvalitet, men jeg har fået gode ting også - 11 valgsæt til bjergresevatet blandt andet. Det passer jo godt til det nye levl 5 i KE.
Når et præmierne for blokkene er baseret på en procentvis chance, kan man naturligvis være uheldig endda mange gange i træk. Men det vil næsten altid udligne sig over tid.
Synes det er et fint event, men det tager noget tid.
Bortset fra at mange der har været fuldt aktive har ikke fået "panda tingen" op til niveau 9. Det er vel egentligt ikke i orden og dem der bruger rigtige penge får lige præcis noget som andre ikke får. Hvor du får dine poter fra, ved jeg ikke, men det er ikke det samme sted som mig. Det har tydeligvis ikke været tale om udligning for mange af spillerne der har kommenteret her i tråden. Sådan noget vrøvl.
 
Senest redigeret:
Top