Elvenar - Nyt spil fra InnoGames

Dragon

Community Manager
Team medlemmer


elvenar_forum_logo.png

Kære Konger og dronninger

Vi er glade for at kunne meddele, at den lukkede beta version af vores nyeste spil - Elvenar - nu officielt er gået luften!

InnoGames bryder nye grænser med Elvenar hvor du kan skabe en blomstrende by og vælge at spille enten som elver eller menneske. Spillets fokus ligger på at opbygge og udvikle din by, men som spiller kan du også handie og udforske verdenskortet. Valget mellem Elver og mennesker påvirker udseendet af dine byer og indbyggere og bestemmer hvilke teknologier og enheder du har til rådighed. Elverne lever og ånder magi og eksistere i tæt harmoni med naturen, mens Mennesker er ambitiøse og målrettede ingeniører. Kampe foregår på meget varierede slagmarker. De strategiske kampe er 3D-animeret, med op til 20 forskellige monstre og enhedstyper, som gør hvert slag unikt og taktisk avanceret.

Du kan tilmelde dig og være en af de heldige, der får adgang til at begynde sit fantasi eventyr her: https://beta.elvenar.com/
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser66

Guest
Så er man tilmeldt og er spændt på at komme i gang, men snydt ingen Beta-nøgle til rådighed, vent på en ledig plads eller når en ny verden starter. LooL
 

DeletedUser704

Guest
jeg tilmeldte mig for et par uger siden og intet hørt
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er lukket beta. Det betyder bl.a. at der er et begrænset antal pladser.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tilmeldte mig 29/11-14, og har intet hørt endnu...

Det er muligt, at der er begrænset antal spillere på den lukkede beta, men hvorfor lukker man ikke for tilmeldinger, når max. antal er nået..? eller i mindste skriver, at max. er nået, og man er på venteliste el. lign..? Det havde været god stil..!!

Mvh.
Banditten :cool:
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Beta nøglerne uddeles løbende i mindre portioner efter lodtrækning blandt dem som har tilmeldt sig.

Det vil sige at den gruppe af heldige som fik nøgler i går, vil snart blive fulgt af flere efterhånden som der lukkes op for flere spillere. Det er en løbende process så selv de af jer som ikke var heldige i første omgang, vil stadig have store chancer for at komme til at spille inden for kort tid.
 
jeg er ikke helt sikker på at den reklame Inno har for Elvenar på indgangssiden holder i forhold til markedsføringsloven, da der ikke står noget om begrænset adgang (det står der dog indirekte i starten af denne tråd).
heller ikke på den side man bliver henvist til står der at der er begrænset adgang, og i bekræftelsesbrevet er der ikke nogen tidshorisont heller.
-
reelt er det altså at man vækker nogen forventninger, men giver ikke nogen tidshorisont på, hvornår disse forventninger kan forventes indfriet. Jeg ved hvad man kalder en kvinde som opfører sig på den måde, men vil ikke forsøge at skrive ordet her.
-
det bør moderatorene altså gå videre med, det er en ommer.
 

DeletedUser

Guest
'Lukket beta' har altid betydet at et stykke software så som et spil udgives til et begrænset antal personer. Man kan ikke udbasunere, hvornår der bliver plads til flere beta testere, fordi der testes for fejl, og for hvordan spillet og serverne reagere med et stigende antal spillere. Det vides ikke, hvor vidt disse fejl spænder og hvor lang tid det tager at rette dem.

Sådan er processen og sådan har den altid været.
 
så synes jeg nu godt, at man kan gøre opmærksom på det, det er stadig forkert, at udbyde det som om, at der er ledige pladser.
-
Det har jo noget at gøre med skuffede forventninger (og det ligger jo ikke til Inno, vel ;) )
 

DeletedUser

Guest
Når man går på Elvenar-siden for at tilmelde sig, står der intet om, at det er en lukket beta..!! Der står noget om, hvorvidt man har en beta-nøgle, og kan komme ind den vej, men altså ikke et ord om at den er lukket..!! Oplysningen om en lukket beta kom først i denne tråd - altså længe efter at jeg bl.a. forhåndstilmeldte mig :eek:

Jeg vil igen fastholde, at det er god stil, at meddele de interesserede, hvordan den fremadrettede proces kommer til at fungere - dermed havde man sluppet for skuffede brugere. Det er ikke helt nok blot at skrive "Hold øje med din indbakke i den kommende tid". Hvor lang tid skal man i øvrigt vente ;)

At du Brain skriver, at sådan har procesen altid været, og det har det altid betydet, holder desværre ikke..! Hvordan forklarer du det overfor spillere, som ikke har prøvet at spille på en beta version tidligere. Hvor skulle de ha' den viden fra..? :hmm:

Bemærk desuden, at FoE var i beta i meget lang tid, inden den gik ud af beta. Da jeg for ca. 2½ år siden oprettede mig, var der ikke begrænset adgang - den var altså ikke lukket, selvom det var beta..! :confused:

Mvh.
Banditten :cool:
 
vi har jo stadig Beta-version af FoE, den er så vidt jeg ved da heller ikke lukket, for da jeg startede på den for ca. 3 mdr siden, var der da heller ingen beta-nøgle, men direkte oprettelse.
-
min opfattelse af "lukket beta-version", er altså, at man udbyder adgang til en specifik kreds (nuværende FoE-spillere), og ikke til alle og enhver.
 
Senest redigeret:
Top