En helts saga - Diskussionstråd

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter "En helts Saga" her

herostalelogo.png


Højtærede publikum!

Det var de bedste tider, det var de værste tider. Det var barbarenes tidsalder og troens epoke.
Og ind i dette, blev et barn født ved navn An-War. Skønt hverken søn af en konge eller en gud, havde skæbnen stadig valgt en unik skæbne for barnet.

Lad denne ydmyge fortæller kvæde om hans saga....

Den 10. af september vil en historiefortæller besøge din by og tilbyde at fortælle dig en historie om en mægtig helt ved navn An-War. Hvis du lytter til hele historien, hvis du formår at løse alle de 10 opgaver i udfordringen, vil du modtage en eksklusiv belønning - en ny beboelsesejendom:

speakerscorner.png

Folkets talerstol - en ny beboelsesbygning med angrebs boost, som øger styrken af alle dine enheder, når du sender dem i kamp!

Du har præcis en uge til at fuldføre alle opgaverne - du kan gøre det i browsere, samt på mobile enheder.
Hvis du vil vide mere om hvad der ligger bag denne korte begivenhed, skal du se den seneste episode af InnoGames TV.

Vi vil også være glade for at høre din feedback, så vi opfordrer dig til at besøge vores feedback tråd og dele dine tanker!

Med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser1846

Guest
Diskuter "En helts Saga" her

herostalelogo.png


Højtærede publikum!

Det var de bedste tider, det var de værste tider. Det var barbarenes tidsalder og troens epoke.
Og ind i dette, blev et barn født ved navn An-War. Skønt hverken søn af en konge eller en gud, havde skæbnen stadig valgt en unik skæbne for barnet.

Lad denne ydmyge fortæller kvæde om hans saga....

Den 10. af september vil en historiefortæller besøge din by og tilbyde at fortælle dig en historie om en mægtig helt ved navn An-War. Hvis du lytter til hele historien, hvis du formår at løse alle de 10 opgaver i udfordringen, vil du modtage en eksklusiv belønning - en ny beboelsesejendom:

speakerscorner.png

Folkets talerstol - en ny beboelsesbygning med angrebs boost, som øger styrken af alle dine enheder, når du sender dem i kamp!

Du har præcis en uge til at fuldføre alle opgaverne - du kan gøre det i browsere, samt på mobile enheder.
Hvis du vil vide mere om hvad der ligger bag denne korte begivenhed, skal du se den seneste episode af InnoGames TV.

Vi vil også være glade for at høre din feedback, så vi opfordrer dig til at besøge vores feedback tråd og dele dine tanker!

Med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team

Det første man kunne have gjort bedre var at oplyse om starttidspunkt. der sidder allerede en del, der har ventet i timevis på at spillet skulle gå i gang...Ommer!!!
 

Hyne68

Aktivt medlem
Det første man kunne have gjort bedre var at oplyse om starttidspunkt. der sidder allerede en del, der har ventet i timevis på at spillet skulle gå i gang...Ommer!!!

Du kan få et thumbs up herfra for iver og entusiasme, meeen come on.. hvis vi fik præcist start-tidspunkt, ville det så vidt jeg ved være første gang - og vi behøver vel ikke alt serveret på et sølvfad? :D
 

DeletedUser1313

Guest
Jeg har fået log in problemer siden i har starte eventen !!!! Efter jeg klikker på Avarhall, loader skærmen i 3 sekunder og vender så tilbage til forsiden af login page :-(
 

DeletedUser5

Guest
Tror nu ikke det har noget med begivenheden at gøre.

For du er ikke alene, jeg kan heller ikke komme online.
 

DeletedUser1942

Guest
Efter En helts saga er kommet, har jeg haft problemer med arvahall og brisgard. Jeg vender blot tilbage til loginskærm.
cirgard har jeg ingen problemer med at komme på.
Kan det være fordi, jeg begyndte "en helts saga" på cirgard?
 

DeletedUser1423

Guest
Tror ikke det har noget med eventet at gøre. Lader til at InnoGames har haft brug for en 'uplanlagt vedligeholdelse' på serverne. Håber ihvertfald ikke det er en planlagt vedligeholdelse. Så er vi mange, der gerne ville have haft et varsel om det af hensyn til planlægning af KvK, høst mv. Et par timers nedbrud/vedligehold i prime-time mellem 20-22 er ikke videre heldigt...
 

DeletedUser1775

Guest
Det er et problem for alle markeder (lande) i verden, der arbejdes på en løsning hurtigst muligt!

Vi beklager ulejligheden
 

DeletedUser1747

Guest
Hej
Jjeg har nu gennemført opgaverne og fået talerstolen i mit lager, men når jeg trykker byg så sker der ikke noget. Kan den først bygges efter eventet eller er der en bug?

Fister
 

DeletedUser1528

Guest
Nu har jeg også fået Folkets talerstol, men hvorfor giver den ikke ekstra bonus til mine tropper ??
 
Top