Endeløst lyd-loop af bevægende enhed under kamp....... IGEN..!!

pngnoxy

Medlem
Nu kan jeg ikke huske, om det er 3. eller 4. gang at dette problem dukker op igen efter en opdatering - men kan vi for søren da ikke snart få dette problem begravet - for good..??!! Hvor er det dog irriterende - og uforståeligt - at dette problem bliver ved med at dukke op igen og igen..??
 

DeletedUser2122

Guest
Nu kan jeg ikke huske, om det er 3. eller 4. gang at dette problem dukker op igen efter en opdatering - men kan vi for søren da ikke snart få dette problem begravet - for good..??!! Hvor er det dog irriterende - og uforståeligt - at dette problem bliver ved med at dukke op igen og igen..??

Hejsa Pngnoxy.
Desværre et kendt problem . Den er ved at blive rettet.

Mvh.
Fugazi.
 

Fyrst Vettel

Nyt medlem
Ja! Hørt. Jeg oplever det også - uanset by.
Jeg har lagt mærke til at det oftest (eller stort set?) sker når man rykker en hurtig enhed frem på ternene i kampbanen.
 

pngnoxy

Medlem
Så har vi levet med dette i snart 2 måneder (igen igen), og jeg kan se at det heller ikke er nævnt som rettelse i version 1122........... HVORNÅR bliver dette fixet??? Det kan være jeg bare er utroligt sart - men det er simpelt hen ved at drive mig til vanvid........
 

DeletedUser2122

Guest
Så har vi levet med dette i snart 2 måneder (igen igen), og jeg kan se at det heller ikke er nævnt som rettelse i version 1122........... HVORNÅR bliver dette fixet??? Det kan være jeg bare er utroligt sart - men det er simpelt hen ved at drive mig til vanvid........

Hej Pngoxy.

Der arbejdes på en løsning, så lidt tålmodighed endnu .

Mvh.
Fugazi.
 

pngnoxy

Medlem
Hej Pngoxy.

Der arbejdes på en løsning, så lidt tålmodighed endnu .

Mvh.
Fugazi.

Hvad er definitionen af tålmodighed? Et halvt år? 20 år?
Måske lige på grænsen til at være flabet, det beklager jeg - men fra spillerens synspunkt virker det altså fuldstændig uforståeligt, at man ikke får rettet disse fejl, i stedet for at blive ved med at komme med unødvendige bagatel-ændringer som ændring af default zoom-niveau som i øvrigt kun er til besvær og irritation.....
Ja ok, jeg har haft en dårlig dag - beklager...
 

DeletedUser2122

Guest
Hvad er definitionen af tålmodighed? Et halvt år? 20 år?
Måske lige på grænsen til at være flabet, det beklager jeg - men fra spillerens synspunkt virker det altså fuldstændig uforståeligt, at man ikke får rettet disse fejl, i stedet for at blive ved med at komme med unødvendige bagatel-ændringer som ændring af default zoom-niveau som i øvrigt kun er til besvær og irritation.....
Ja ok, jeg har haft en dårlig dag - beklager...

Hej PngNoxy.
Jeg sender en afsted til spiludviklerne så de lige får en påmindelse om at den stadig er et issue.

Mvh.
Fugazi.
 
Top