Enheder vs. tidsalder

Farmer

Nyt medlem
Jeg er i Arktisk Tidsalder, og jeg har derfor hærenheder fra denne tidsalder til min rådighed. Jeg bliver imidlertid angrebet af en anden spiller, der også er i Arktisk Tidsalder, men når jeg angriber ham, kan han modsat mig forsvare sig med enheder fra Den Oceaniske Fremtid.
Hvordan kan det lade sig gøre?
 

Farmer

Nyt medlem
OK, jeg har ellers været i Fremtiden i megeeeeet lang tid og løst alle historie- og sideopgaver, men jeg har aldrig fået enheder fra den efterfølgende tidsalder.
 

Gnavpotten

Medlem
OK, jeg har ellers været i Fremtiden i megeeeeet lang tid og løst alle historie- og sideopgaver, men jeg har aldrig fået enheder fra den efterfølgende tidsalder.

Så tænker jeg måske på at man kunne vinde enheder på næste kort i forhold til egen tidsalder. Det er mange år siden, så husker måske forkert.

Det er i hvert fald muligt at vinde disse enheder enten på kortet eller i historie opgaverne
 

Farmer

Nyt medlem
Ja, jeg har vundet mange enheder i opgaver og i KS, men aldrig enheder fra en tid, der ligger forud.
 

Gnavpotten

Medlem
Ja, jeg har vundet mange enheder i opgaver og i KS, men aldrig enheder fra en tid, der ligger forud.

Ja det må være på kortet jeg vandt dem så. Hvis du kæmper på kort forud for din nuværende tidsalder, og præmien er enheder i den provins, så vil du få enheder fra tidsalderen efter dig
 

Farmer

Nyt medlem
Jeg er lige startet på det Oceaniske kort, så jeg vil være opmærksom på det.

Dette link indeholder en oversigt over belønninger på kortene i de forskellige tidsaldre:

Her fremgår det ikke, at man kan få enheder i belønning, men måske er det ikke opdateret. Jeg har f.eks. fået Promethium i belønning i visse provinser på det Arktiske kort, og det fremgår ikke af listen.
 

Storekrog

Nyt medlem
Når du kommer et vist punkt på kortet, så vil du få side/historie opgaver som gør du kan få enheder længere fremme. Sådan var det i gamle dage ihverfald.
 

Farmer

Nyt medlem
Ganske rigtigt, jeg vil nu få 2 Hydroelektriske ål for at løse den næste historieopgave.
 
Top