Enheders tid for at hele

DeletedUser250

Guest
Det ville være smukt hvis man kan se hvor lang tid der er tilbage, før en enhed heler fuldstændigt! Hvis man f.eks under hærstyringen og holder musen over for at se enhedsinformationen - her kunne man tilføje "Tid til at hele fuldt: 45m".

Lige nu skal man huske på hvor lang tid de heler for hvert af de 10 energi de har, og hvis alle ens øvepladser for bueskytter er i gang kan man ikke gå ind og se tiden - jeg ved i hvert fald ikke hvor det ellers står.
 
Samtidig er det smadder irriterende, hvis man har mistet f.eks. 3 bueskytter i et angreb, og har 3 bueskyttelejre, så er man typisk uheldig at alle 3 er fra samme lejr, og så tager det rigtig lang tid at få retableret hæren.
Det ville være skønt, hvis man automatisk fik tilbudt at retablere hæren, hvis der er en ledig lejr, og ikke har dem på venteliste.
 

DeletedUser250

Guest
Det er så et af de andre problemer, jeg har holdt bestemte tropper i forsvar, så de ikke alle er med i angreb fra én lejr. Men umuligt at holde styr på så jeg opgav, men ja - meget belastende. Måske der kan laves så man kan se hvilken lejr de er fra i det mindste.
 

DeletedUser250

Guest
Men et andet problem ang. hele tiden, jeg blev foræret 2 lejesoldater fra en quest - men da jeg ikke havde lejesoldat lejr, kunne jeg ikke se hvor lang tid det tager før de heler. Men som sagt er det så nemt at tilføje en enkelt udregning, 5-10 minutters arbejde - 30 for en projekt leder? ;)
 
Top