Enhedsstatistikker

DeletedUser12

Guest
Så skulle tallene passe for jernalder og senmiddelalder mht til point. Nedgravet og den nye tidsalder bliver tilføjet løbende, samt opdatering af point. Folk der gerne vil give en hånd med siger bare til.
 

DeletedUser12

Guest
Point opdateret for TM, KT og de nye enheder (barbarerne)
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kan se alle de tal jeg har lagt ind. Men du mener måske for enhederne i den moderne æra eller?
 

DeletedUser655

Guest
Jeg kan se alle de tal jeg har lagt ind. Men du mener måske for enhederne i den moderne æra eller?

Under ~1510 pixels i bredden vil tabellen blive skåret i. Se:
vyVpWqD.jpg


Omkring 1400 pixels i bredden, Sejrspoint kolonnen være helt væk.

Ved 970 pixels i bredden begynder den at skære i resten af tabellen.

For at teste selv i Firefox, tryk CTRL+SHIFT+M.
 

DeletedUser12

Guest
Det var da en, undskyld mig, ikke særlig smart funktion. Den kunne da i det mindste have en scroll bar nederst at trække i så man kan se det hele.
 

DeletedUser1430

Guest
Hej

Det ser ud til at der er sket ændringer på nogen enheder uden det har været annonceret (eller jeg har ikke fundet noget). Bl.a. er ridende bueskytter boppet op til 5 i afstand. Desuden er der ændringer i pointene for nogen enheder. Jeg mistænker mesterkæmper og slyngler. Er der nogen der har noget viden om det?

mvh
MarkusK
 

Arvak

Nyt medlem
Hej

Et spørgsmål om mesterkæmperen!
Hvad er der "mester" i den?
Jeg har lige vundet en mesterkæmper i sommerlykkehjulet og må erfare at den svarer nøjagtig til panserinfanteri.
Hvad er årsagen til at man laver en speciel mesterkæmperbygning på 3x3 felter når det man får svarer til noget man har i forvejen?
Oven i hatten skal man så betale diamanter for at oplåse mesterkæmper nr. 2 i sådan en specielbygning.
 

DeletedUser12

Guest
Han har nogle evner som panserinfanteriet ikke har. Det er måden han skiller sig ud.
 

DeletedUser623

Guest
Kan se det er længe siden denne tråd har været opdateret og vi derfor ikke har data på bl.a trommeslager, er det noget der er under opsejling..?
 

DeletedUser355

Guest
Hvis man er helt syg efter viden om denne enhed kan google hjælpe dig. Hvis ikke det lykkedes så skriv til mig så skal jeg nok hjælpe dig.
 
Top