Fair-Play Regler for alle deltagere !

DeletedUser560

Guest
Jeres regler svarer til, at min nabo IRL smider 5,- kr. i en kuvert til mig hver dag. Dette er jeg naturligvis glad for, men giver ikke ham nogen tilbage. Efterfølgende skal jeg straffes fordi han ikke har arbejde, og ikke er aktiv jobsøgende. Derefter kommer FOE Politiet og straffer mig fordi jeg ikke har anmeldt min nabo -fordi han ikke har betalt skat af pengene :) .. min GENBO får 3,- kr. hver dag i en kuvert - men han bliver ikke straffet.
Nu er det så min GENBO som har anmeldt mig fordi han er misundelig over, at han ikke får 5,- kr. og fordi han ikke har så mange venner.

Dansk nationalsport = misundelse og smålighed.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1065

Guest
Jeg syntes det er meget svært at vide hvornår man er med til noget ulovligt , især når man ikke selv er klar over at man er " deltager " i noget der er ulovligt. Hvor længe skal man vente med at anmelde en ´ der smider FORGE points i ens storslået bygning ???? hvornår har personen byggeplaner eller hvad han nu går efter nok til at lave det han vil lave ???? jeg er ikke meget for at anmelde nogle der er helt uskyldig og så være skyld i at han bliver banned i x antal dage. Samtidig kan man selv blive banned hvis man ikke anmelder den anden hurtigt nok, hvis der eventuelt er en der er misundelig eller sur på en , der anmelder en for urent trav. Problemet er jo at man er glad for at få FORGE points i sine Stor slåede bygninger også selvom man ikke giver ham noget tilbage ( for det kan jo som sagt bare være at han samler på byggeplaner ) også vil man jo helst ikke have at han stopper med det. Jeg opfordre mine venner til at give mig FORGE point , og siger altid at de kun skal give det de kan undværer og det har virket fint for mig - indtil nu hvor jeg dårligt længere tør modtage FORGE points fra andre , især ikke hvis det er en større mængde FORGE points ( hvad det så end er ) det drejer sig om.
 

DeletedUser12

Guest
Der er ingen der bliver udelukket på grund af en anmeldelse, hvis vi ikke kan se der er noget i den. Det er også nemmere for os at se om spilleren har har gang i 5 statue af zeus end for dig. Desuden udtaler vi os ikke om det er noget vi selv har fundet frem til eller det er noget der er anmeldt.
 

DeletedUser560

Guest
Der er ingen der bliver udelukket på grund af en anmeldelse, hvis vi ikke kan se der er noget i den. Det er også nemmere for os at se om spilleren har har gang i 5 statue af zeus end for dig. Desuden udtaler vi os ikke om det er noget vi selv har fundet frem til eller det er noget der er anmeldt.

Hvor mange spillere deltager på forum og hvor mange spillere har mon læst Jeres "regler"... jeg tror ikke på, at dette er ret mange. At spillerne er i tvivl om hvordan regelsættet fungerer og at I opfordrer spillerne til at anmelde hinanden, samtidig med at I leger politimænd, hvor I dømmer og straffer efter for-godt-befindende, bekræfter mig da ikke i andet end, at dette er helt galt. Spillerne skal ikke opsøge eller lede efter regler og reglerne skal være klare og forståelige. Reglerne burde præsenteres for spillerne inden de starter med at spille, og være klart og tydeligt definerede - så ingen er i tvivl.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange spillere deltager på forum og hvor mange spillere har mon læst Jeres "regler"... jeg tror ikke på, at dette er ret mange. At spillerne er i tvivl om hvordan regelsættet fungerer og at I opfordrer spillerne til at anmelde hinanden, samtidig med at I leger politimænd, hvor I dømmer og straffer efter for-godt-befindende, bekræfter mig da ikke i andet end, at dette er helt galt. Spillerne skal ikke opsøge eller lede efter regler og reglerne skal være klare og forståelige. Reglerne burde præsenteres for spillerne inden de starter med at spille, og være klart og tydeligt definerede - så ingen er i tvivl.

Det er ikke vores ansvar og sørge for, at man læser reglerne når man starter på et nyt spil. Det er helt og holdent op til spilleren selv. Når man laver en konto så skal man afkrydse en boks, hvor man accepterer vilkårene for brug, og der står klart og tydeligt i, at man også accepterer spilreglerne, så der er ikke noget der du kan lægge på os. Det er eget ansvar og sørge for at læse disse regler. Der er desuden en fin knap på forsiden af spillet der hedder "Flere oplysninger", og så lægger reglerne i fanen "Spillet".
Det undrer mig egentlig, at du først nu kommer og siger at de er uforståelige. Du har haft masser af tid til det, selv med de meddelelser vi har sendt i spillet, hvor vi har oplyst om opdatering af reglerne.

Og naturligvis skal vi opretholde reglerne, hvad havde du ellers regnet med? Til gengæld må jeg igen ryste dine beskyldninger af.

Jeg kan dog oplyse, at jeg har taget hele denne sag med til mine kollegaer, og vi diskuterer lige nu, om der kan laves om på vores handlemåde i sagerne med pushing, men det vil jeg komme mere ind på lidt senere.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
Det er ikke vores ansvar og sørge for, at man læser reglerne når man starter på et nyt spil. Det er helt og holdent op til spilleren selv. Når man laver en konto så skal man afkrydse en boks, hvor man accepterer vilkårene for brug, og der står klart og tydeligt i, at man også accepterer spilreglerne, så der er ikke noget der du kan lægge på os. Det er eget ansvar og sørge for at læse disse regler. Der er desuden en fin knap på forsiden af spillet der hedder "Flere oplysninger", og så lægger reglerne i fanen "Spillet".
Det undrer mig egentlig, at du først nu kommer og siger at de er uforståelige. Du har haft masser af tid til det, selv med de meddelelser vi har sendt i spillet, hvor vi har oplyst om opdatering af reglerne.

Og naturligvis skal vi opretholde reglerne, hvad havde du ellers regnet med? Til gengæld må jeg igen ryste dine beskyldninger af.

Jeg kan dog oplyse, at jeg har taget hele denne sag med til mine kollegaer, og vi diskuterer lige nu, om der kan laves om på vores handlemåde i sagerne med pushing, men det vil jeg komme mere ind på lidt senere.

Det lyder spændende. Er det mon fordi dine kollegaer har samme oplevelser fra spillerene som du ?... tænkte bare ....
 
Top