Feedback ønskes!

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
logo.png
Kære konger og dronninger,

Vi har for nyligt spurgt jer i en undersøgelse omkring vores forummeddelelser, især om begivenheder og nye funktioner og har i den forbindelse fået nogle tilbagemeldinger om, at vores meddelelser manglede nogle oplysninger til jer spillere.

Da vi ønsker at vide hvordan vi kan forbedre vores forummeddelelser fremover, tænkte vi at det bedste sted at stille det spørgsmål var - forummet!

Vi ønsker at høre jeres feedback! Mangler der noget i vores forummeddelelser? Er der dele, der er mindre interessante for jer og andre, eller områder som I ønsker er mere detaljerede?

Endelig, hvad kunne vi gøre for at gøre forummeddelelserne mere engagerende?

Vi glæder os meget til at læse jeres ideer, men vil på forhånd sige at vi ikke vil overveje nogen ideer, hvor vi leverere en præcis liste over opgaver eller daglige præmier. En sådan detaljeret liste ville faktisk fjerne noget af det sjove ved begivenheden og funktionen!

Fortæl os jeres ideer her i tråden!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hilsen

Jeres Forge of Empires Team.
 

War 2

Medlem
Feedback er virkelig noget, der kan rykke meget for spillere og omvendt, men næsten endnu vigtigere er receptionsmulighederne for dette. Innogames er utroligt aktive til at rykke på nye opdatering ift. tidligere, men synes det går hurtigt og for hurtigt på mange fronter, men sådan er det jo bare.

Ift. forumbeskeder ved jeg ærlig talt ikke hvor meget folk bruger det - tænker det er ligeså ukendt som kvk for mange nye, da der er flere gæster online end tilmeldte brugere på de danske servere hver gang jeg besøger forum.

Hvorom alting er.

Chatten(e) altså Global, klan og nabochat er en sjov interaktiv måde at chatte på, men nabochat har virkelig ikke nogen vigtig funktion og anvendes sjældent efter hvad jeg kan se i hvert fald på de danske servere. Ville være formidabelt med en tilføjelse hvorpå man kunne chatte med sine venner eller lign. ved at søge på dem. For så at chatten "hvisk" ikke blev slettet lige efter man logger af eller genopfrisker sin browser. Pt. kan man vel kun hviske til folk der har skrevet noget i en af de tre nævnte tråde og ville være en fed tilføjelse med at kunne bruge chattene ligesom beskedcenteret hvis man nu er inde på KE/KS/KvK.

/War
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg syntes stort set at det fungerer fint. Det er svært at få mange til at bruge et spil forum, ikke alle har overskud til det men sammen med beskederne i beskedcentret fungerer det, folk ved hvornår der er nyt her.

Jeg tænker at det er helt fint at der ikke er lange lister med info, der er lidt at udforske :p
 
Top