Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
guild-raids-logo3.png
Kære konger og dronninger,

I dag er der EN UGE før den officielle lukning af KvK

Mandag den 18. marts

Forvent venligst følgende ændringer i løbet af dagen:
  • Deaktiverer adgangspunkter. Vi deaktiverer Guild Continent-knappen i HUD og fjerner GvG fra kampagnekortet.
  • Klanvinduet. Støttepuljebonussen og rettigheden betroede medlemmer vil blive fjernet.
  • Klan niveau. Prestige- og støttepuljens belønninger vil blive fjernet.
  • Klanstyrken vil naturligvis falde. Når vi introducerer Kvante Invasionen vil I få flere igen.
  • Klan niveau præmier som er låst op. Alle klan niveauer efter niveau 65 vil ikke give yderligere bonusser, og deres bonusser vil blive indarbejdet i de tidligere niveauer.
  • Brugte varer og medaljer. Ressourcer, der bruges til at erobre sektorer, refunderes ikke. Vi anbefaler at I frisætter disse efter daglige beregning. Medaljer vil ikke kunne bruges i klanskattekammeret for nu.
  • Storslåede bygninger. Vi vil fjerne støtte pulje-komponenten fra Styrket forsvar og tilføje denne effekt til Observatoriets arsenal. Hård modstand vil kun være angrebs- og forsvarsboost for forsvarende hære.
  • Ny bygning til alle aktive spillere! Vi giver den sidste provins som en mindegave. Få mere at vide i den fulde version af meddelelsen.

GvGshutdown_topnews.png
Selvon vi arbejder på at overholde vores forpligtelse til at holde jer orienteret i god tid om alle ændringer, kan vi ikke sikrer os mod uforudsete omstændigheder og potentielle problemer under processen, som kan tvinge os til at ændre vores planer.

Selvom Kvante Invasionen (QI) kommer efter Kvk, er den sin egen funktion. Med den introducerer vi nye mekanikker og belønninger i spillet i håb om at skabe en engagerende oplevelse for klanerne.


Vi vil gerne takke alle, der elskede og spillede KvK for de legendariske kampe! Da vi siger farvel til KvK, er vi også glade for endelig at frigive Kvante Invasionerne og høre jeres tanker om det!
 
Senest redigeret:

Jimse

Aktivt medlem
Det er fint at observatoriet ændres, men hvad med æresstatuer og Elefantbygninger. Præmien for KE og KSM giver en del klanstyrke, en klanstyrke de fleste større klaner ikke har noget at bruge til. Det er diskuteret tidligere, og som jeg ser det her INNO ikke lyttet til brugerne.
Lige en ting mere, vi kan bare frisætte i KVK og få varer tilbage, men dels får vi kun halvdelen og dels har vi kun 4 frisættelser pr mand. INNO burde returnerer alle varer til skattekammeret.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg støtter op om Jimses indlæg, især på det med at der gives Klan styrke point i de forskellige bygninger og spil, uden at de større Klaner får dem fysisk udbetalt, det er under alt kritik.
Hvordan forsvares det at KS gir Klan point i slutpræmie og KE gir Klan point efter deltagelse, samt KS bygninger der vindes og plantes gir point som max level Klaner heller ikke får udbetalt for..

Det vil sige at spiludviklerne vil ha os til at spille dele af spillet vi i princippet ikke får fuld udbytte af.

Hvordan forsvares det at stoppe levels på 65 for alle og så stadig fortsætte med at de forskellige instander og bygninger gir point du i realiteten ikke kan bruge??????

Point tæller dagligt i meta dataen, så systemet kører allerede, så fjern den blokering der er på point og lad tælleren løbe frit uden ekstra bonusser, så kan i køre det efter level 65 ønsket mens vi andre kan få vores point vi vinder og konkurrere med hinanden om at ha flest point..
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er fint at observatoriet ændres, men hvad med æresstatuer og Elefantbygninger. Præmien for KE og KSM giver en del klanstyrke, en klanstyrke de fleste større klaner ikke har noget at bruge til. Det er diskuteret tidligere, og som jeg ser det her INNO ikke lyttet til brugerne.
Lige en ting mere, vi kan bare frisætte i KVK og få varer tilbage, men dels får vi kun halvdelen og dels har vi kun 4 frisættelser pr mand. INNO burde returnerer alle varer til skattekammeret.
Tak for dit feedback som jeg sender videre
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg støtter op om Jimses indlæg, især på det med at der gives Klan styrke point i de forskellige bygninger og spil, uden at de større Klaner får dem fysisk udbetalt, det er under alt kritik.
Hvordan forsvares det at KS gir Klan point i slutpræmie og KE gir Klan point efter deltagelse, samt KS bygninger der vindes og plantes gir point som max level Klaner heller ikke får udbetalt for..

Det vil sige at spiludviklerne vil ha os til at spille dele af spillet vi i princippet ikke får fuld udbytte af.

Hvordan forsvares det at stoppe levels på 65 for alle og så stadig fortsætte med at de forskellige instander og bygninger gir point du i realiteten ikke kan bruge??????

Point tæller dagligt i meta dataen, så systemet kører allerede, så fjern den blokering der er på point og lad tælleren løbe frit uden ekstra bonusser, så kan i køre det efter level 65 ønsket mens vi andre kan få vores point vi vinder og konkurrere med hinanden om at ha flest point..
Dette vil også blive videresendt
 

ditto6000

Aktivt medlem
Har set den lille fine bygning "Den sidste Provins" og undre mig den gives til alle aktive.
Den skulle vel være et ærefuldt minde om kvk for kvk spillere som en pæn gestus da den er en bygning sammenlignet med Folkets Talerstol så et spørgsmål om ære som heller ikke blev givet til alle men til dem som deltog..

Nu er den reduceret til blot en bygning som alle andre og ikke kun for dem som gennem årene har kæmpet i kvk og kan så ligge på lageret som så meget andet..

Kan mere og mere forstå at folk stopper.. ..
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Har set den lille fine bygning "Den sidste Provins" og undre mig den gives til alle aktive.
Den skulle vel være et ærefuldt minde om kvk for kvk spillere som en pæn gestus da den er en bygning sammenlignet med Folkets Talerstol så et spørgsmål om ære som heller ikke blev givet til alle men til dem som deltog..

Nu er den reduceret til blot en bygning som alle andre og ikke kun for dem som gennem årene har kæmpet i kvk og kan så ligge på lageret som så meget andet..

Kan mere og mere forstå at folk stopper.. ..
Vores log går ikke langt nok tilbage til at kunne garantere at alle som har tager kampe i Kvk de sidste 10 år fik den. Derfor blev det besluttet at alle skulle have den for ikke at forbigå nogen.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Det kan godt være de ikke er så dygtige de kan ellers meget har vi efterhånden set men hvad er der ved at modtage en bygning som ikke kommer længere end lageret da de fleste af de som går så mange år tilbage endda nogen helt til da kvk blev tilføjet spillet end ikke kan bruge boostet til noget pladsen taget i betragtning..;)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er en erindringsbygning og for nogen vil den jo nok have en lidt nostalgisk mening. Min står ved siden af min folkets talerstol. Jeg går ind for optimering men der skal være lidt plads til ting med mening også. Jeg skal dog nok videresende dit feedback
 
Top