Feedback og spørgsmål Forge Bowl 2021

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter Forge Bowl 2021 her

forgebowl21_logo.png


Få footballs ved at løse opgaver og i hændelser. Brug dem til at bevæge jer ned af banen. Få daglige og touchdown belønninger på vejen!



Vores berømte quarterback Cal Rogers vender tilbage med InnoForgers-holdet for at deltage i dette års Forge Bowl! Forge Bowl starter den 14. januar og løber indtil den 3. februar.


Lige så snart Forge Bowl starter, kan I få adgang til begivenhedsvinduet i øverste venstre hjørne så I kan score touchdowns for jeres hold! Lyt til Cal Rogers og løs opgaver i årets opgaverække. I kan gennemføre 35 opgaver med det samme og vil derefter få yderligere en daglig opgave hver dag i 20 dage.


Bowlsep1.png


Jeres mål er at nå endzonen og score et touchdown, hvilket giver jer muligheden for at vinde en af de eftertragtede Touchdown-belønninger. Flyt jeres hold 80 yards ned af banen og scor et touchdown. Ligesom sidste år kan I bruge en af de fem tilgængelige trænere, der giver forskellige fordele baseret på jeres behov, så brug dem klogt!

Skaerm.PNG


For at starte spillet skal I vælge en spiller fra feltet som skal bevæge sig ned mod end zonen. Hver spiller giver jer forskellige belønninger når I vælger ham, og hvert spil kræver footballs, som kan få ved at løse opgaver. I kan også få yderligere fodbolde ved at logge ind hver dag samt indsamle flere fra hændelserne.

For hver yard, I bevæger jer fremad, øges jeres rang i ligatabellen. Med højere placering kommer bedre belønninger! Når begivenheden slutter modtager I yderligere særlige belønninger baseret på jeres placering. Sigt efter at få en højere rang så I kan få adgang til nogle fantastiske ekstra belønninger!


forgebowl21_leaguesystem.png


Ligesom sidste år får I hjælp fra fem velforberedte trænere. I kan ændre din nuværende træner ved at klikke på hans portræt i øverste venstre hjørne. Der vil I være i stand til at vælge den træner, der passer bedst til jeres nuværende taktik. Der er fire frivillige trænere, og hver af dem giver forskellige fordele, når I bevæger jer ned ad banen mod end zonen. Der er også den professionelle Ultimative træner, der giver alle de andre træneres fordele lagt sammen.

I starter med at have standardtræneren og han bliver hos jer, så længe I ønsker det. Hvis I foretrækker at vælge en anden træner, vil de arbejde for dig i op til 24 timer (ved køb af ny kan I afskedige dem tidligere), hvorefter de tager en 24 timers pause, hvor de ikke kan vælges. Hvis I virkelig ønsker det, vil de hjælpe jer tidligere mod et mindre gebyr. Denne pause gælder ikke standardtræneren og den ultimative træner.


StandardtrænerFremgangstrænerSærligtrænerLigatrænerUltimative træner
Coach%202.2.png
Coach%202.3.png
Coach2.6.png
Coach%202.4.png
Coach%202.5.png
Giver en mindre chance for at fordoble præmien på et spilDenne træner giver en ekstra yards fremgang for hvert spilForøger chancen for at vinde den daglige særpræmieFordobler de optjente points til ligatabellenGiver alle fordelene fra alle de andre trænere

forgebowl21_icon.png


Med Forge Bowl 2021 introducerer vi også nogle nye spændende bygninger! Hovedpræmien er terrakotta-vingården. I kan få det første niveau af bygningen i opgaverækken, og I kan opgradere den helt til niveau 8. For at gøre det skal I bruge opgraderingssæt til terrakotta-vingården. I kan få disse i opgaverækken samt som touchdown præmier. Det første niveau af bygningen giver glæde, befolkning og mønter. Fra niveau 2 genereres der også medaljer. Niveau 4 tilføjer varer og Forge-point til blandingen. Fra niveau 5 og frem vil bygningen også give et forsyningsboost. Mængden øges ved yderligere med opgraderinger.


forgebowl21_terracottavineyard.gif

Hovedpræmie: Terrakotta vingården er en 5x3 beboelsesbygning som kan opgraderes 8 niveauer

Bowlsep2.png

Derudover har I også en chance for at få fire nye 5x2 dekorationer, som hver findes i 2 forskellige variationer:

forgebowl21_decorations.png


De ser ikke alene godt ud, men hvis i sætter dem foran terrakotta-vingården, så vil de også give en yderligere bonus til hovedbygningen:
  • Cyprespasset - 8% angrebsbonus for angribende hær
  • Vinranker - 10 varer.
  • Lavendelplæne - 4 Forge Points.
  • Olivenlund - 8% forsvarsbonus for angribende hær
I kan placere lige så mange af dem, som I vil, så længe I har plads nok i byen.


forgebowl21_icon.png


Det er ikke alt! Hvis I ikke havde en chance for at deltage i vores tidligere begivenheder, har I nu mulighed for at gøre krav på nogle af de fantastiske tidligere begivenhedspræmierr: Kolossen, Olympisk skatkammer, vagtposten med flere!

Endelig, som altid, kan I vise jeres fremskridt over for jeres venner og naboer ved at få disse tre nye temaportrætter:


forgebowl21_avatars.png

De 2 første portrætter kan I få i opgaverækken og den sidste er en ligabelønning.

Når I bevæger jer igennem begivenheden, vil I også møde en begivenhedsoverraskelsesboks!
forgebowl21_eventsurprisebox1.png

Overraskelsesboksen afslører først sit indhold ved starten af næste begivenhed, så gem den på jeres lager og hold øje med den! :cool:.

forgebowl21_icon.png


Vi håber at I vil synes om dette års begivenhed:]. Vi ser frem til at læse jeres feedback . :).
Hvis I oplever nogle problemer med denne annoncering så rapporter dem venligst i denne separate tråd.

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Når jeg stiller mig på terracottavingården får jeg følgende besked:
Tilslut flere vinmarker til terracottagården for at forøge dens samlede produktion.
Men jeg kan ikke se hvad den forøges med. Tilslutter jeg en vinmark får jeg vinmarkens "bonus" men hvad forøges gårdens produktion med ?
 

Lindsten

Nyt medlem
Kan man placere flere Cyprespasset - 8% angrebsbonus for angribende hær og dermed øge med ens angrebsbonus med hver Cyprespasset der sættes foran terracottavingården ?:)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Til Hånden-i-handsken

Ja selve hovedbygningen giver ikke mere, endet end ved dens egen opgradering, Så det der nu menes er til de marker man sætter. :)


Til Lindsten

Jo du kan sætte så mange du vil og den vil så blive forøget med det antal du sætter :)
 

Lindsten

Nyt medlem
Til Hånden-i-handsken

Ja selve hovedbygningen giver ikke mere, endet end ved dens egen opgradering, Så det der nu menes er til de marker man sætter. :)


Til Lindsten

Jo du kan sætte så mange du vil og den vil så blive forøget med det antal du sætter :)
Tak for svaret, det var også det jeg forventede, men ville lige være sikker.
 
Tak for svar Hr. Nyborg. Så tror jeg at jeg springer denne event over, udbyttet er for lidt i forhold til pladsen. Måske hovedhuset, men så er det også det :eek:)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Det ville jeg sige ja, GamerNRJReal.

Og ja Hånden-i-handsken, det er en bygning lige som vintertoget med alle dens vogne er.
 

Nicolo

Medlem
Tak for svar Hr. Nyborg. Så tror jeg at jeg springer denne event over, udbyttet er for lidt i forhold til pladsen. Måske hovedhuset, men så er det også det :eek:)

Kan du delvist havde ret i. Sammenligner du cyprespasset med eks. piratskibet(som kræver 7 opgraderinger) så giver de samme angrebs bonus. Men cypresspasset fylder 11 felter mindre. (Så kan man lidt argumenter for at piratskibet så også giver lidt FP og varer) men tjah.

lavendelplæne giver 4 FP (fylder 10 felter) svarer til 0,4FP pr. felt - Dunkel dør giver 3 FP (fylder 9 felter) svaret til 0,33 FP pr felt - KA giver 1 FP(fylder 4 felter) og giver 0,25 FP pr. felt.

så den kan også betale sig

Vinranker er jeg fuldstændig enig i ikke kan betale sig at bygge da den kun giver 10 varer (Ved ikke hvad Inno har tænkt på) den burdenhavde givet mindst 20 i forhold til de andre bygninger(marker)).
 
Top