Fejl i dagens opgave i Vinterbegivenheden

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger

Der er desværre en fejl dagens opgave i vinterbegivenheden. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.

Tak for jeres tålmodighed

med venlig hilsen

Jeres FoE team
 
Jeg har en Kæmpe.... og kan forvente en Stor, så jeg afventer stadig, men hvad hvis tiden løber ud, inden i har løst problemet?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der arbejdes stadig på at få løst alle problemerne

HUSK
I skal kun sælge den version af konfekture handlen som der står I opgave teksten. Hvis den IKKE passer i forhold til det som I har i jeres by skal I kontakte support !
 

pngnoxy

Medlem
"Hvis den IKKE passer i forhold til det som I har i jeres by" ??

Nu må I prøve at blive lidt klarere i spyttet?!

Når en opgave hedder "Sælg din konfekturehandel", passer den så ift. hvad jeg har i min by, når jeg har adskillige konfekturer i forskellige størrelser??

Så en gang til, tak - hvad er det vi skal gøre? Sælge en normal konfekture? Sælge den største vi har i byen? Ikke sælge noget, men i stedet kontakte support? Sælge en tilfældig konfekture, og derefter kontakte support? HVAD?
 
Jeg deltager i alle 3 verdener.
Jeg havde en kæmpe konfekture i de to verdener og har solgt dem som der stod jeg skulle, men har ikke fået nogen ny.
I tredje verden hvor jeg kun har stor konfekture står der også at jeg skal sælge en kæmpe konfekture, hvilket jeg ikke har.
Jeg havde 2 eller flere konfekture i alle tre verdener og der var 2 forskellige størrelse i hver verden.

jeg har stadig ikke fået nogen ny bygninger.

JuliusEmil13
 

DeletedUser2065

Guest
Må man henlede opmærksomheden på at vi er væsentlig ude over at dette burde relevant?
 

DeletedUser355

Guest
Må man henlede opmærksomheden på at indlægget er fra 5/1;)
 
Top