Fejl ved SB opgradering via byggeplaner

DeletedUser2688

Guest
Arvehall.
Nu for anden gang, oplever jeg at en niveau opgradering på storslåede bygninger via et fuldt sæt byggeplaner fejler.

Spillet “stjæler” alle ens byggeplaner men niveau opgraderingen slår aldrig igennem.

Jeg oplevedede det for nogle uger siden med Hagia Sophia, på en opgradering fra level 3 til 4, der ikke slog igennem. Der var da nogle FP allerede på nyt level.

Idag blev jeg så snydt på samme måde med Aachen Domkirke, der via et fuldt sæt byggeplaner burde have givet mig level 8 - det skete bare ikke. Denne gang var der ingen FP på level 8, da jeg forsøgte at få et højere niveau.

Her bliver jeg denne gang lidt sur, da jeg køber mig til flere manglende byggeplaner først med diamanter, altså Real Money!! Nu føler jeg mig derfor rigtig snydt :-(
 

DeletedUser40

Guest
Jeg er meget i tvivl om det du skriver, desværre lyder det mest af alt som om at du har misforstået hvad et nyt sæt af byggeplaner skal bruges til, den storslåede bygning skifter ikke niveau ved at samle og bruge et nyt sæt af byggeplaner til denne, et niveauskifte kan kun opnås ved donering af FP (forge point).

Du samler et nyt sæt byggeplaner for at låse op for yderligere niveauer i din storslåede bygning efter niveau 10, men der skal stadig doneres FP før at denne skifter niveau, beklager :(
 

DeletedUser2122

Guest
Arvehall.
Nu for anden gang, oplever jeg at en niveau opgradering på storslåede bygninger via et fuldt sæt byggeplaner fejler.

Spillet “stjæler” alle ens byggeplaner men niveau opgraderingen slår aldrig igennem.

Jeg oplevedede det for nogle uger siden med Hagia Sophia, på en opgradering fra level 3 til 4, der ikke slog igennem. Der var da nogle FP allerede på nyt level.

Idag blev jeg så snydt på samme måde med Aachen Domkirke, der via et fuldt sæt byggeplaner burde have givet mig level 8 - det skete bare ikke. Denne gang var der ingen FP på level 8, da jeg forsøgte at få et højere niveau.

Her bliver jeg denne gang lidt sur, da jeg køber mig til flere manglende byggeplaner først med diamanter, altså Real Money!! Nu føler jeg mig derfor rigtig snydt :-(

Hej BossDK.
Som Doctore korrekt skriver er du ikke blevet snydt .
Følger du dette link : https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Storslåede_Bygninger Vil du på vores officielle wiki kunne læse mere om præcis Storslåede Bygninger. Det skulle gerne afklare dig om at der ikke er sket en fejl.

Mvh.
Fugazi.
 
Du kan kontrollere din Hagia og Aachen og se, at de nu står med x/11 lvl´s, ved enten at gå ind i dem, eller flyt cursoren hen over dem, du har simpelhen låst lvl 11 op, men kommer først til det når de andre lvl´s er fyldt op med FP.

Du har således ikke spildt dine byggeplaner.
 
Top