Fejlagtig sletning af SB

DeletedUser2068

Guest
I et anfald af uopmærksomhed kom jeg til at slette mit Hagia Sophia. Hvad gør jeg?
Kan jeg få det tilbage?
 

DeletedUser1034

Guest
Det er ikke muligt at genskabe en slettet SB -desværre

"Ikke muligt" på samme måde, som det ikke er muligt at ændre sit spillernavn?

"Når du først har registreret din konto kan du ikke længere skifte dit spillernavn - Spillernavne kan kun skiftes i særtilfælde som hvis du ved et uheld brugte dit fulde navn som spillernavn, eller hvis dit spillernavn overtræder reglerne."

Det har nemlig gentagende gange vist sig ganske muligt - Selv om spillernavnet hverken indholdt fulde navn eller overtrådte reglerne! På samme måde som det gentagende gange har været muligt at genskabe andre bygninger, en spiller havde fået slettet ved et uheld!
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er teknisk ikke muligt at genskabe en SB når den først er slettet - den er jo ikke en almindelig bygning.

Med hensyn til ændring af navne så kræver det særlige omstændigheder som der står, og det bliver vurderet i hvert enkelt tilfælde.
Det samme med almindelige bygninger. De vil kun i yderst sjældne tilfælde blive genskabt og kun hvis visse meget specifikke betingelser er opfyldt.

I som spillere er selv ansvarlige for at kontrollere hvad det er som i sletter når I trykker på slet knappen. Der kommer en advarselsboks op så det er vigtigt at læse hvad man trykker på - FØR man trykker OK

Bagefter er det for sent!
 

DeletedUser1493

Guest
ku godt tænke mig at få at vide , hvorfor det er teknisk umuligt , synes det lyder som endnu en løgn fra jer/udbydernes side.....
 

DeletedUser40

Guest
Hvordan kan det være at man fejlagtigt kan komme til at sætte et flueben i boksen og derefter trykke slet, så vidt jeg ved er det kun de storslåede bygninger som har den ekstra sikkerhed, havde det i stedet været et Kloster kunne jeg forstå det o_O
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
ku godt tænke mig at få at vide , hvorfor det er teknisk umuligt , synes det lyder som endnu en løgn fra jer/udbydernes side.....

Fordi en SB ikke kun er en bygning, men en kombination af en bygning og en masse bidrag fra mange forskellige spillere. Der adskiller den sig fra alle andre. Og som Doctore skriver så skal man bekræfte sletningen
 
Top