Fodboldbegivenhed 2023

tjocker

Nyt medlem
Dette event har intet med fodbold af gøre. Man får slet ikke oplevelsen af en fodboldkamp denne gang. Det var bedre før i tiden med spillere på banen og træner. Hvor man spillede en kamp og rykkede fremad på banen og til sidst scorede. Denne gang flytter man bare nogen brikker, men får slet ikke oplevelsen af en fodboldkamp. Jeg synes det er meget skuffende dette event.
Så vil jeg næsten heller have lidt dårligere eventbygninger hvis så eventet lever mere op til sit navn.
Det er en ommer er min mening allerede. :(
 

Hyrde

Aktivt medlem
I er så venlige at sende 150 fodbolde som gave i en mail. Der er bare lige det problem, at når man indløser gaven får man 100 drikkedunke, der jo hører fordums fodboldbegivenheder til :(
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Problemet er rapporteret og er blevet løst. Dine drikkedunke er erstattet
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Kan vi ikke blive fri for den Event mekanik som også var i brug i jubilæums eventet? Det gør det svært at gennemskue for nogle og chancen for at nå i mål med at samle et komplet sæt minimeres, men måske det er deres tankegang så flere fristes til at bruge diamanter modsat de fast Events der har en stabil garanti for at nå i mål med et sæt.
 
Top