FoE Fodboldturnering

DeletedUser12

Guest
soccer.png



FoE's Fodboldturnering



Tiden er inde! Den vigtigste turnering i Forge of Empires verden begynder den 12 juni.

Talentfulde fodboldspillere vil ankomme til dit naboloag for at kæmpe i FoE's Fodboldturnering! Har du mod på at styre din by til sejr i den spændende straffesparkskonkurrence ? Hvad vil du vælge ? Det sikre spark med moderat belønning ? eller vil du hellere vælge de mere sofistikerede og risikable spark, med potentielt meget større belønning ? Træner - valget er dit !

Brug dine spark klogt og få så mange pokaler som du kan! Brug dem til at handle dig til supercool bygninger, specielt designet til denne begivenhed, samt andre gode præmier som vil fremgå af turnerings vinduet. Fan butikker, Sejrstårne og mange andre gode præmier venter på dig!

Begivenheden finder sted mellem den 12 juni - 13 juli, og der kan handles med pokaler frem til den 20 juli.




Turnerings vinduet
rinbincup.png
Alle handlingerne finder sted i turnerings vinduet som præsenteres af jeres favorit hofnar Rinbin!


Olé, olé, olé! Fodbold feberen har ramt mig !
~Rinbin
[tr]
event_window.png

Straffesparkskonkurrencen
Du er deltager i en straffesparkskonkurrence og du kan vælge hvordan du vil sparke. Hvert valg har sine fordele og ulemper. Du kan tage det sikre skud og vinde nogle få pokaler. Men du kan også tage chancen og prøve en af de andre valgmuligheder og (måske) vinde mange flere ! Det er dit valg. Og glem ikke - hver gang du skyder forbi målet, vokser puljen af pokaler. Den første person fra dit nabolag som sender bolden i nettet, vinder hele puljen!

Glem ikke holdets fans! Du kan bruge deres støtte til at øge dine chancer for at score. (Dette vil dog koste nogle få pokaler).

Målscoring
Hvis du er heldig og får snydt målmanden så han laver en fejl og du scorer, vinder du hele den pulje som er opsamlet for den pågældende type spark

tricked.png
310cupswon.png
Måååååååååååååååååååååål!!!​
Og du fik 310 pokaler!​


Gevinster
Du kan vinde nabolags pokalen, hvis du er en af de bedste trænere i dit nabolag. Prøv og se om du kan vinde den. Den er meget mere end kun en pokal - den er et symbol på ære og berømmelse!

Alle andre præmier udskiftes i løbet af få timer så I ikke kommer til at kede jer :)



Vi håber i får stor fornøjelse af denne begivenhed!

med venlig hilsen
Jeres FoE team
 
dejligt med events, meen fodbold?????,

Er det ikke nok at der i den periode næsten ikke er andet i TV?

Nå, men vi må jo prøve at få scoret noget ;), om ikke andet så mål ;)
 

DeletedUser983

Guest
Hvor tit bliver 'Topscorer-præmien' opdateret?
Mvh
tomtriks
 

DeletedUser12

Guest
Altså hvem der fører den? Det skulle den gerne med det samme hvis din browser kører kontinuerlige opdateringer derinde. Dette kan du se ved om antallet af pokaler du kan vindes opdateres efter hver gang at du har skudt på mål. Gør den ikke dette må du manuelt lige opdatere spillet, hvis du vil se den nye topscorer.
 

DeletedUser983

Guest
Altså hvem der fører den? Det skulle den gerne med det samme hvis din browser kører kontinuerlige opdateringer derinde. Dette kan du se ved om antallet af pokaler du kan vindes opdateres efter hver gang at du har skudt på mål. Gør den ikke dette må du manuelt lige opdatere spillet, hvis du vil se den nye topscorer.
Opdatere spillet.... Er det et kodeord??? Mine egne pokaler opdateres når jeg vinder men "Topscorer-præmien" har det sammen navn.....
 

DeletedUser12

Guest
Nej det er at trykke på F5 kaldes også at genindlæse spillet. En login/logud burde ikke være nødvendigt.

Så bør topscorer præmien opdateres ligeså ofte, men det navn der står ud for den præmie er altid den spiller med flest vundne pokaler i et enkelt skud i den indeværende runde.
 

DeletedUser983

Guest
Nej det er at trykke på F5 kaldes også at genindlæse spillet. En login/logud burde ikke være nødvendigt.

Så bør topscorer præmien opdateres ligeså ofte, men det navn der står ud for den præmie er altid den spiller med flest vundne pokaler i et enkelt skud i den indeværende runde.
Sorry. Altså ikke en 'topscore' pris som alle har mulighed for at vinde men en 'Hvem var heldig' pris uanset hvor mange pokaler man vinder.....
 

DeletedUser12

Guest
Kære Konger og Dronninger,

FoE's fodbold turnering er allerede begyndt og vi gætter på at I er spændt på at få mere at vide om de nye begivenheds bygninger! Så lad os starte::


Sejrs Tårnet
L_MultiAge_CupBonus1_c.png
L_MultiAge_CupBonus1_b.png
Sejrstårnet giver medaljer. En smart funktion gør at det skifter udseende hele tiden så selv om du måtte få mere end en , vil de alligevel se en lille smule forskelligt ud :).




Hall of Fame
Z_MultiAge_CupBonus1.png
Hall of Fame er ikke kun skabt for at ære dine fodboldstjerner, men den er også til stor gavn for hele din klan, fordi den generere styrke og hjælper din klan med at stige i niveau.




Fan butikken
P_SS_MultiAge_FifaBonus1.png
Dine fans kan købe mange forskellige supercool ting i fan butikken - Krus, flag og alle de andre ting som er nødvendige for at støtte dit hold. Derudover producere den også en stor mængde ressourcer til dig.




Nabolag pokalen
D_MultiAge_CupBonus1.png
Den mest eftertragtede pokal du kan få, fordi den er så svær at få fat på. Du skal virkeligt arbejde hårdt på at blive en af de bedste trænere i dit nabolag hvis du ønsker at have dette trofæ i din by. Din befolkning vil blive glade for det så prøv at få fat i det !


Tak fordi I spiller Forge of Empires og god fornøjelse med FoE's fodbold turnering !

Jeres FoE Team
 

DeletedUser1034

Guest
H.o.F. kan motiveres og dermed osse plyndres så længe den er umotiveret!

Fan butikken generere foruden forsyninger osse glæde!
 

DeletedUser1267

Guest
Spørgsmål: Vi har lige kunnet købe medaljer for 125 pokaler - mængden af medaljer, har været afhængig af de forskellige tidsaldre. I senmiddelalderen kunne man købe 250 medaljer og i industritiden 500 medaljer, og flere jo højere tidsalder man er i - men uanset hvilken tidsalder man er i, er intervallet mellem de enkelte sejrsudvidelser det samme = 1000 medaljer til næste.
Hvorfor skal det være muligt at kunne købe dobbelt så mange når man er i højere tidsalder, når alle skal bruge lige mange for at kunne købe sejrsudvidelser ?

Andet spørgsmål: når præmiebussen at køre en omgang mere så man måske får en chance for at kunne købe det man ikke havde nok pokaler til første gang den var der ?
 

DeletedUser655

Guest
Fordi der på et tidspunkt kommer længere og længere imellem prisen på udvidelser.

Mener den hedder 2.000, 3.000, 4.000, 5000, 6.000, 9.000, 12.000, 15.000, 18.000 - noget i den stil ihvertfald.
 

DeletedUser1267

Guest
...altså imellem hver udvidelse ? jeg spørger, fordi i senmiddelalderen skulle der bruges 1000 til en udvidelse og næste gang 2000, og næste igen 3000. I Industritiden er det det samme, altså efter den der kostede 2000, skal der samles 3000 og så igen 4000 til næste. Så intervallet mellem udvidelserne er det samme, men antallet af medaljer der kunne købes for pokaler varierer, idet man i senmiddelalderen kunne købe 250 medaljer for 125 pokaler, men i Industritiden fik man 500 medaljer for samme pris, 125 pokaler. Det er da noget skævt fordelt...
 

DeletedUser655

Guest
Medalje udvidelserne er så vidt jeg er orienteret ikke direkte forbundet med tidsaldre. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Men de tal jeg listede er prisen på medalje udvidelserne, i den rækkefælge de kommer i.
Du kan se hele tabellen her: http://forgeofempires.wikia.com/wiki/Expansion
 

DeletedUser1267

Guest
Tak for linket - som jeg læser det, koster udvidelserne lige meget uanset tidsalder. Så burde alle også kunne købe lige stort antal medaljer i denne event. I tårnene får man også mere og mere efterhånden man stiger i tidsalder, selvom priserne på udvidelserne er den samme.
Mon nogen fra spillets side kan svare på, hvorfor det er lavet sådan ?
 

DeletedUser655

Guest
Det er vel fordi det ikke er menigen du skal kunne købe en udvidelse til 18.000 når du er i jernalderen - da den til 18.000 er tænkt som "end game".
 

DeletedUser543

Guest
der er noget med at du for en medalje udvidelse og en diamant udvidelse pr. tidsalder, og i starten koster udvidelserne ikke så meget men det gør de til sidst.

men det vigtigste i spillet er at komme frem til den seneste tidsalder, så man kan få nogle gode ting i de her events som der bliver lavet f.eks. nu det er fodbolt men også påske jule osv halløj. fordi de ting man kan vinde følger nemlig ikke ens tidsalder, undtagen ønskebrønden, hvilket er mega surt. jeg havde f.eks. et kærlighedstræ frs BA som gav måske 40 i glæde men jeg var i KT og dem som havde været i KT da de fik træet fik måske 300 i glæde for det og det var jo det samme træ fyldte det samme osv. så kom så langt frem som over hovedet muligt, ellers vil man aldrig kunne følge med.

hattemager
 

DeletedUser12

Guest
Der bliver oplåst 2 diamant og medalje udvidelser pr. tidsalder. Altså 2 i bronzealder og yderligere 2 i jernalder. Med de højere priser kræves også en større indsats. Fx vil de 18.000 medaljer tage en del længere at samle fra BA tårnet end DPT tårnet. Derved gøres det til en fordel også at have det nyeste militære materiel, hvis man vil have del i bonus udvidelserne.
 

DeletedUser1267

Guest
Det er vel fordi det ikke er menigen du skal kunne købe en udvidelse til 18.000 når du er i jernalderen - da den til 18.000 er tænkt som "end game".
...nah....tror ikke det kan være grunden, for det kan ikke lade sig gøre at samle 18000 medaljer i JA - heller ikke med denne event. Uanset hvad, så er prisen på udvidelser de samme, behovet tror jeg ikke bliver større efterhånden man kommer op i de højere tidsaldre, selvom bygningerne fylder mere - der er færre af dem i de fleste byer jeg har set. I lavere tidsaldre skal man også have meget plads for at kunne følge med med mønter, forsyninger, varer m.m.
 

DeletedUser1267

Guest
Der bliver oplåst 2 diamant og medalje udvidelser pr. tidsalder. Altså 2 i bronzealder og yderligere 2 i jernalder. Med de højere priser kræves også en større indsats. Fx vil de 18.000 medaljer tage en del længere at samle fra BA tårnet end DPT tårnet. Derved gøres det til en fordel også at have det nyeste militære materiel, hvis man vil have del i bonus udvidelserne.

Den her forstår jeg ikke helt - man får jo også i lavere tidsaldre låst op for nyeste materiel, og har stadig brug for udvidelser - problemet er, at priserne er de samme som i højere tidsaldre, hvor det er nemmere at skrabe medaljer sammen ved at man der får større mængder i tårnene - i JA får man 25 for en 1. plads og TM giver 50 - der skal godt nok mange førstepladser til i alle tårnene for at kunne skrabe f.eks. 2000 eller 3000 medaljer sammen til at købe udvidelser for, for det koster de også der når man har købt de første 4-5 stykker. Jeg kan ikke se logikken i at der skal være forskel på mængden af medaljer man får for samme beløb i denne fodboldevent, ej heller at priserne for udvidelserne er de samme hvadenten man er i JA eller DPÆ.
 
Top