FoE Fodboldturnering

DeletedUser655

Guest
...nah....tror ikke det kan være grunden, for det kan ikke lade sig gøre at samle 18000 medaljer i JA - heller ikke med denne event. Uanset hvad, så er prisen på udvidelser de samme, behovet tror jeg ikke bliver større efterhånden man kommer op i de højere tidsaldre, selvom bygningerne fylder mere - der er færre af dem i de fleste byer jeg har set. I lavere tidsaldre skal man også have meget plads for at kunne følge med med mønter, forsyninger, varer m.m.

Nej, det kan ikke lade sig gøre, og det er netop min point. Jo højere du kommer op, jo længere er der mellem at man får en medalje udvidelse. 18000 medaljer er ret mange, og Deal Castle skalerer ikke f.eks.

Personligt var jeg selv i gang med den til 18.000 og det har jeg så vidt jeg husker, været i gang med siden februar.(jeg har så også holdt pause i et stykke tid). Der er langt til 18000 når man max får 200 medaljer i tårnene.

Jeg savner de tidligere aldre hvor man fik udvidelser konstant.
 

DeletedUser12

Guest
Den her forstår jeg ikke helt - man får jo også i lavere tidsaldre låst op for nyeste materiel, og har stadig brug for udvidelser - problemet er, at priserne er de samme som i højere tidsaldre, hvor det er nemmere at skrabe medaljer sammen ved at man der får større mængder i tårnene - i JA får man 25 for en 1. plads og TM giver 50 - der skal godt nok mange førstepladser til i alle tårnene for at kunne skrabe f.eks. 2000 eller 3000 medaljer sammen til at købe udvidelser for, for det koster de også der når man har købt de første 4-5 stykker. Jeg kan ikke se logikken i at der skal være forskel på mængden af medaljer man får for samme beløb i denne fodboldevent, ej heller at priserne for udvidelserne er de samme hvadenten man er i JA eller DPÆ.

Det er ikke meningen du skal få mere end ca 2 medaljeudvidelser pr tidsalder. Derfor koster den første udvidelse også 10 medaljer = det samme som en sejr i bronze alder tårnet. Eftersom de næste 2 for jernalderen koster 200 og 500, skal der også større indsats til for at få dem, da antallet af medaljer der kan vindes ikke øges i samme tempo som prisen på udvidelser.

Sagt med andre ord, så skal det være muligt at skaffe disse udvidelser uanset tidsalder (og det skal ikke tage år) uden at det er muligt at have dem alle inden man når ud af jernalderen.
 

DeletedUser809

Guest
Hvae..

Jeg har købt mig 5 guldkister, hvor der jo er forskellige procentsatser for at få diverse sjove ting!
Men ud af de 5 guldkister, har jeg fået .. og hold nu fast! 5 Fanbutikker.. Den ser ikke ud til at have 20%, men 100% hos mig. Købte to i dag, lige efter hinanden..
Er jeg bare SUPER uheldig, eller er der sneget sig en liiiiille fejl ind her?

Det virker spøjst

Rettelse:

Jeg fik min 6 nu. Det vil sige, ud af 3 købte guldkister i dag, har jeg fået 3 fanbutikker.
6 fanbutikker i alt, ud af 6 guldkister..
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1267

Guest
Det er ikke meningen du skal få mere end ca 2 medaljeudvidelser pr tidsalder. Derfor koster den første udvidelse også 10 medaljer = det samme som en sejr i bronze alder tårnet. Eftersom de næste 2 for jernalderen koster 200 og 500, skal der også større indsats til for at få dem, da antallet af medaljer der kan vindes ikke øges i samme tempo som prisen på udvidelser.

Sagt med andre ord, så skal det være muligt at skaffe disse udvidelser uanset tidsalder (og det skal ikke tage år) uden at det er muligt at have dem alle inden man når ud af jernalderen.

Ja okay...så langt er jeg med nu. Men mit sprøgsmål går på dette eksempel fra vores verden: jeg er lige nået ind i SM og er nået til at kunne købe henholdsvis 6. udvidelse for 2000 medaljer, og 7. udvidelse for 3000 medaljer. Min ven i Industritiden står til at kunne købe de samme. I denne fodboldevent kunne vi købe medaljer - jeg fik 250 pr. køb, og han fik henholdsvis 500 og 700 pr. køb. Vi er tilsyneladende begge bagud i forholdet til antallet af udvidelser, som vi burde have været i stand til at købe med de 2 udvidelser pr. tidsalder, så ingen af os er smuttet foran. I sagens natur skulle jeg ofre mange flere pokaler på køb, end han skulle da han jo fik det meget mere ud af et enkelt køb. Det burde jo ikke være så skævt fordelt, da priserne på udvidelser er de samme hos ham og hos mig, og alle andre tidsaldre.
Selvom man f.eks. er i jernalderen, ville man jo ikke kunne købe udvidelserne før de ville blive låst op i næste tidsalder, så alle burde have samme mængde medaljer ved de samme køb - enten det, eller også skal priserne på udvidelserne justeres i forhold til tidsaldre før det vil blive rimeligt.
 

DeletedUser1267

Guest
Hvae..

Jeg har købt mig 5 guldkister, hvor der jo er forskellige procentsatser for at få diverse sjove ting!
Men ud af de 5 guldkister, har jeg fået .. og hold nu fast! 5 Fanbutikker.. Den ser ikke ud til at have 20%, men 100% hos mig. Købte to i dag, lige efter hinanden..
Er jeg bare SUPER uheldig, eller er der sneget sig en liiiiille fejl ind her?

Det virker spøjst

Rettelse:

Jeg fik min 6 nu. Det vil sige, ud af 3 købte guldkister i dag, har jeg fået 3 fanbutikker.
6 fanbutikker i alt, ud af 6 guldkister..

Hahaha...du må da bare være heldig med knappen :)..men selvfølgelig lidt uheldig hvis der var andet, du hellere ville have :)
 

DeletedUser623

Guest
Synes godt nok det straffespark har en meget mærkelig counter...

jeg har nu oplevet 4 gange at jeg på det kraftige skud, med fordoblet chance (altså 40%) skal skyde 7 gange før jeg for mål, jeg er bestemt ikke imponeret over det her event og sidder konstant med en oplevelse af at blive snydt

På de seneste 4 runder har jeg forbrugt 140 pokaler for at få 75, det giver bare ingen mening og jeg kan så blot konstatere at man er nødt til at spille den kedelige sikre hvis man vil gøre sig forhåbninger om noget afkast for sin tid.

Eventet stinker efter min mening.
 

DeletedUser543

Guest
jeg har heller ikke være helt tilfreds, men igen det er jo "gratis" ting man for så man kan vel ikke klage ;) men hvis man se på sidste års sommer event som var super god så er jeg lidt skuffet... særligt over måden hvorpå man køber sine gevinster, kun en at vælge imellem hvert 6 time... jeg personligt køre alt tid sikkert skud for 10 pokaler, med mindre af en af de andre er højt oppe og jeg selv har god del skud til at prøve at ramme... men jeg har været heldig og fået et par gode på en 500 stk. pokaler, jeg har dog også prøvet af selv køre en op, for så at den bliver taget for næsen af en ;) så det går nok lige på ;)

hattemager
 

DeletedUser1459

Guest
Hvad ska man med Målpakker fra de kister nu hvor man ikke kan skyde på mål... ????
 
Top