FoE's 1 års fødselsdagsbegivenhed

DeletedUser

Guest
ZK3NXYi.png


FoE's 1 års fødselsdagsbegivenhed

Kære konger og dronninger,

Sikke et år det har været! Forge of Empires har nået sin 1 års fødselsdag, fjernet Beta statussen og vundet en pris alt i løbet af et par uger. Og i den anledning vil vi gerne sige en stor tak til vores spillere for at støtte os i løbet af det sidste år, med noget særligt - for ikke at sige en lille smule mystisk!

Madame Fortuna er i byen, og hun ønsker at dele sine hemmeligheder med dig. Onsdag d. 8. maj, vil hun vises i din by med et særligt sæt af opgaver af en mystisk karakter, som hver bringer sin egen belønning. Hun ønsker at give dig intern viden og begreber fra fortiden, nutiden og fremtiden for Forge of Empires ... men du er nødt til at fuldføre nogle opgaver for hende først.

Som med andre begivenheder er der nye, unikke genstande at hente under fødselsdagsopgavelinjen ... men denne gang har vi også noget andet i posen. For første gang nogensinde i Forge of Empires, vil der være en mulighed for at bringe nogle af dine gamle specielle bygninger ajour med din nuværende tidsalder, så vær sikker på ikke at gå glip af det.

Opgavelinjen slutter tirsdag d. 21. maj, hvor begivenheden vil blive deaktiveret, og fødselsdagsopgaverne vil blive fjernet fra spillet.

Vi håber du vil nyde at fejre vores 1 års fødselsdag med os, og endnu en gang vil vi gerne sige tak for din fortsatte støtte til Forge of Empires.



Med venlig hilsen

Forge of Empires teamet.
 

DeletedUser

Guest
Lyder super super cool!
er der nogen melding på hvordan og hvorledes?
Hvornår "kommer hun" er det kl. 00:01 eller først op af dagen imorgen? Er der evt. lidt "downtime" på grund af lidt opdatering? :)
 

DeletedUser12

Guest
Opdateringen for i dag har været der og opgaverne skulle nu gerne være tilføjet :)
 

DeletedUser

Guest
Det lyder super :)
Glæder mig meget til at komme i gang :D
 

DeletedUser

Guest
Storm skrev: "Madame Fortuna er i byen, og hun ønsker at dele sine hemmeligheder med dig. Onsdag d. 8. maj, vil hun vises i din by med et særligt sæt af opgaver af en mystisk karakter, som hver bringer sin egen belønning"
Med andre ord, så har vi i dag tirsdag fået opdatering til version 1.0, og er gået væk fra Beta :)
I morgen onsdag kommer der nye opgaver ;)
- ved tidligere sær-opgaver, er de normalt startet kort efter midnat...
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser459

Guest
Hvad er det for nogle bygninger der har kunnet opgraderes?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bare nysgerrig hvad hvis man ikke havde en af tingene kunne man så ikke komme videre fra den opgave
 

DeletedUser12

Guest
Som Pngnoxy siger så sprang opgavesekvensen de opgaver over du ikke kan/kunne gennemføre.
 

DeletedUser459

Guest
Okay - så man har ikke kunnet opgradere noget på Cirgard kan jeg så næsten regne ud?
 

DeletedUser

Guest
Der er ikke opgaver til at opgradere Kærlighedstræet. Jeg ved ikke hvorfor, men det kan være på grund af, at den kun er 2 måneder gammel. Der vil sikkert være mulighed for at opgradere den med senere begivenheder der tillader det. :)
 
Ved nærmere eftertanke, tror jeg egentlig ikke vi ser en opdatering af kærlighedstræet før til næste valentinsdag, det vil jo være den rigtige lejlighed til det ;)
 

DeletedUser

Guest
Her er stats for Kongen og Dronningen:

Point
Mønter
BA45480
JA65660
TMA125800
HMA1901150
SMA2801450
KT3502250
IT4504200

<tbody>
</tbody>
 
Top