For mange Questline / Events opgaver..

DeletedUser2033

Guest
Hejsa FoE Team :)

Jeg ved ikke om det kun er mig, men i de klaner jeg er i, er vi flere der er trætte af alle de små "Events" såsom Tour de France....

Jeg synes det er trist at i vælger at lave så mange få "Questline opgaver" i stedet for at lave nogle få men gode Events, som evt. gav lidt bedre end de hidtil har gjort.

Ved ikke hvorfor i vælger disse "Questline", men jeg føler bare i svækker serverne endnu mere med at kaste mere og mere fyld ind, de køre i forvejen ikke alt for godt, så derfor synes jeg det er no go med de "Questline opgaver" :(

I året 2016 havde vi 7 Quest, 1 Special Event samr 7 andre Events.. Det synes jeg dog lige er i overkanten :(

Kunne man ikke i stedet nøjes med 4 store gode events og dermed ville man ikke svække serverne helt så meget som de har været i det senere år?

Håber da gerne andre vil give deres meninger :)

Samt håber jeg da at FoE vil tage det til overvejelse, så året 2017 ikke fyldes med endnu 15 events/questlines igen :)

Hvis man ser helheden i det, så har vi faktisk haft mere end 1 event pr måned
 

DeletedUser1631

Guest
Hej Hvalp..
Nu kender jeg dig kun fra Cirgard, og der vejer dit argument med at din klan ikke så tungt i min optik (2 medlemmer dig inklusive)

Efter min mening så er det de mange events som gør spillet sjovt, og det skaber adspredelse. Det er også med til at gøre spillet spændende for nye spillere, samt at belønne dem for at løse opgaver.
Selvom en gevinst ikke er guld for dig, så kan andre godt få glæde af den.

Alle forslag er selvfølgelig velkommen, men jeg håber tværtimod at der kommer endnu flere sjove og spændende events.

Fonse
 

DeletedUser2033

Guest
Jeg er på alle 4 Danske Fonse :)

Men vi kan kun være enige om at der godt kunne komme flere spændende events, men kunne man så ikke lave nogle større fremfor mange små :)
 

miSc

Nyt medlem
Penge..
Det handler om at få folk til at bruge/købe diamanter.
Flere events betyder at folk bruger flere diamanter, og dermed stiger indkomsten. ;)
 

DeletedUser355

Guest
Og man behøver jo ikke deltage endsige vinde. Ligesom jeg tror de fleste vel også har droppet skattejagten..
 

DeletedUser2065

Guest
Skattejagten jagter jeg løbende. Alle de begivenheder der føjes til gider jeg dårligt løse. Det er fint for dem som gerne vil have dem. Kunne jeg blot være fri for den (CENSURERET) note i min beskedindbakke hver gang. Jeg har ikke brug for at blive mindet om at nu er begivenheden startet, det er rimelig svært at undgå den pågældende fortæller i forvejen.
 
Top